استوری های صادقانه در اینستاگرام

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Candid Stories، یکی از جدیدترین ویژگی های ، از جمله یادداشت های اینستاگرام، های گروه، نامزدها و مجموعه‌های مشارکتی را اضافه کنید، به کاربران امکان می‌دهد روی یک عکس صادقانه کلیک کرده و از طریق Stories به اشتراک بگذارند.

اگر با BeReal آشنایی دارید، Candid Stories مشابه اینها هستند. اگر با BeReal آشنا نیستید، مفهوم این است که تصاویر را در یک پنجره دو دقیقه ای از کاری که در آن لحظه انجام می دهید به اشتراک بگذارید. برای دور شدن از تثبیت‌های ویرایش و تکمیل پست‌ها و بازگرداندن روزهای قدیمی رسانه‌های اجتماعی، زمانی که بدون توجه به زیبایی‌شناسی تصویر خود پست می‌فرستید، ایجاد شده است.

به دلیل محبوبیت BeReal، اینستاگرام از این ایده استفاده کرد و آن را به شبکه خود آورد. این Candid Stories هنوز در حال آزمایش است و هنوز برای همه کاربران عرضه نشده است. اینستاگرام کار کرده است در ارتباط با کاربر و گرد هم آوردن افراد از طریق علایق مشترک.

داستان های Candid چگونه کار می کنند؟

Candid Stories راهی است برای شما که می توانید آنچه را که در لحظه انجام می دهید ثبت کنید و با دوستان خود در این شبکه به اشتراک بگذارید.

مانند BeReal، اینستاگرام نیز هر روز، در زمان‌های مختلف، یک اعلان برای شما ارسال می‌کند، یادآوری برای ارسال به Candid. این‌ها در استوری‌های اینستاگرام قابل مشاهده خواهند بود، اما فقط برای افرادی که قبلاً استوری صادقانه خود را به اشتراک گذاشته‌اند قابل مشاهده خواهند بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  12 راه برای رفع "تایید مورد نیاز" در اپ استور

کاربران همچنین می‌توانند در صورت عدم تمایل به شرکت، اعلان‌ها را در تنظیمات خاموش کنند.

نحوه آپلود یک داستان صادقانه

چند راه برای پست کردن در Candid Story وجود دارد. ابتدا، اگر اعلان‌های روزانه خود را روشن کرده‌اید، می‌توانید به سادگی روی اعلان کلیک کنید، که شما را به خود در اینستاگرام می‌برد و می‌توانید پس از ضبط استوری خود را آپلود کنید.

راه دوم برای ارسال پست، رفتن مستقیم به دوربین استوری اینستاگرام است، جایی که می توانید انتخاب کنید در استوری های Candid پست بگذارید.

آخرین راه از طریق داستان چند نویسنده است. در نوار استوری اینستاگرام، یک مورد اختصاص داده شده به Candid Stories وجود دارد که در کنار تصویر نمایه شما ظاهر می شود. این یک نماد صورتی با صورتک سفید خواهد بود. شما به سادگی می توانید روی این کلیک کنید و مورد خود را اضافه کنید.

استفاده از داستان های صادقانه

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد Candid Stories باید به آن توجه کرد این است که هنگام گرفتن عکس، با استفاده از دوربین جلو و دوربین پشتی شما به طور همزمان عکس می گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  MacX Video Converter Pro برای Mac و PC

پس از گرفتن تصویر، می توانید تصویر دوربین جلوی خود را به هر نقطه از صفحه منتقل کنید و سپس آن را مانند یک داستان معمولی ویرایش کنید. تنها قابلیتی که برای ویرایش موجود نیست افزودن فیلتر است.

هنگامی که استوری صادقانه خود را در فید آپلود کردید، سپس می توانید داستان های دیگران و همچنین داستان های خود را ببینید.

شما می‌توانید مانند داستان‌های معمولی، از جمله DM و واکنش‌ها، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

این برای سازندگان چه معنایی دارد؟

اگرچه این ویژگی هنوز در اولین آثار خود است، اما تفسیر و بحث از قبل راه اندازی شده است. از آنجایی که ما مفهوم و موج را درک می کنیم، به لطف BeReal، می توانیم پیش بینی کنیم که چگونه این کار در اینستاگرام انجام می شود.

با وجود اینکه احساسات متفاوتی وجود دارد، من فکر می کنم واضح است که این فقط گزینه دیگری در ارتباط با جامعه شماست. و در حالی که ممکن است پست‌های انتخاب شده شما را از بین ببرد، می‌تواند فرصتی برای کسب و کار یا نام تجاری شما باشد تا شفاف‌تر، معتبرتر و معاصر باشد.

با این حال، این بدان معنا نیست که همه نیاز به پریدن از راه دور دارند. هنگامی که این ویژگی در دسترس عموم قرار گرفت، ببینید فالوورهای شما چگونه با آن تعامل دارند و در مورد داستان های صادقانه چه می گویند.

با تغییرات مداوم و عرضه‌های جدید در اینستاگرام، ادامه دادن آن می‌تواند چالش برانگیز باشد. مهمترین چیز این است که بدانید و از آنجا تصمیم بگیرید که آیا برای برند شما مناسب است یا خیر.

نظر شما در مورد داستان های Candid چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CqMUUN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *