استوک اسپیس سرمایه گذاری های مکرری از بازوی سرمایه گذاری سیا دریافت کرده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استوک اسپیس سرمایه گذاری های مکرری از بازوی سرمایه گذاری سیا دریافت کرده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

TechCrunch دریافته است که Stoke Space سرمایه گذاری های متعددی را از In-Q-Tel، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر آژانس اطلاعات مرکزی دریافت کرده است.

استوک اسپیس و In-Q-Tel قبلا به طور علنی رابطه خود را اعلام نکرده بودند. در حالی که In-Q-Tel از نظر قانونی یک نهاد مجزا از هر سازمان دولتی است، اما تمام بودجه خود را از شرکای دولتی، از جمله جامعه دفاعی و اطلاعاتی دریافت می کند.

ویلیام موریسون، مدیر شرکت In-Q-Tel تأیید کرد که او آخرین سرمایه گذاری را که در پایان فوریه بسته شد، رهبری کرده است و این شرکت قبلاً چندین سرمایه گذاری در شرکت انجام داده است. سخنگوی In-Q-Tel گفت، علاوه بر سرمایه گذاری، دو نهاد همچنین یک “توافقنامه توسعه فناوری” امضا کردند. استوک به کادر بسیار کوچکی از شرکت‌های پرتاب – از جمله Rocket Lab و ABL Space Systems – می‌پیوندد که از این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

موریسون گفت: «تیم در اجرا فوق‌العاده بود، به طرز دیوانه‌واری کارآمد سرمایه بود.

استوک مستقر در کنت در واشنگتن در سال 2019 توسط اندی لاپسا و تام فلدمن تاسیس شد. آنها شرکت را پس از سالها فعالیت به عنوان مهندسان نیروی محرکه در Blue Origin راه اندازی کردند. زمانی که آنها رفتند، لاپسا سمت مدیری داشت و فلدمن یک مهندس ارشد بود. استوک در حال توسعه یک وسیله پرتاب کاملاً قابل استفاده مجدد است که قادر است هم تقویت کننده و هم مرحله دوم را به زمین بازگرداند. این موشک برای پرواز روزانه طراحی شده است، ویژگی که احتمالا برای مشتریان دفاعی جذاب است. نیروی فضایی ایالات متحده به طور علنی علاقه خود را برای تهیه قابلیت های پرتاب چرخش سریع اعلام کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TikTok Audio Downloader مرحله به مرحله

استوک در دسامبر 2021 در دور سری A 65 میلیون دلار از سرمایه گذارانی از جمله Breakthrough Energy Ventures، Toyota Ventures و Spark Capital بیل گیتس جمع آوری کرد. اخیراً، USSF اعلام کرد که یک منطقه اختصاصی را برای استفاده استوک در کیپ کاناورال تاریخی – مجتمع پرتاب 14، که در آن چندین بار در دهه 1960 انجام شد، اختصاص خواهد داد. بر اساس خود، استوک در حال حاضر در حال آماده شدن برای پرواز در مرحله فوقانی قابل استفاده مجدد در یک پرواز آزمایشی “hopper” عمودی برخاست و فرود است.

لاپسا در بیانیه‌ای به TechCrunch گفت: «دسترسی به فضا همچنان محدود است. ایجاد یک اقتصاد پرتاب تجاری قوی برای حفظ پایگاه صنعتی ما و تضمین دسترسی به فضا برای نیازهای دفاعی و امنیت ملی حیاتی است.

In-Q-Tel در سال 1999 به عنوان یک سرمایه گذاری غیرانتفاعی تأسیس شد تا به دولت فدرال کمک کند تا از نوآوری های رو به رشد و فناوری های نوظهور در بخش خصوصی استفاده کند. این شرکت فناوری را از استارتاپ‌ها برای سیا و سایر سازمان‌های دولتی مانند وزارت امنیت داخلی تامین می‌کند. یکی از پیشنهادهای ارزش کلیدی In-Q-Tel، تسهیل ارتباطات بین شرکت های خصوصی و شرکای دولتی آن، از جمله در جامعه اطلاعاتی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع خطای کد 22 درایور دستگاه گرافیکی در ویندوز

In-Q-Tel 25 سرمایه گذاری در بخش فضایی از جمله استوک انجام داده است. سرمایه گذاری های دیگر شامل Capella Space، Palantir و Swarm Technologies است که توسط SpaceX خریداری شد. این شرکت در وب سایت خود می گوید که چک ها معمولاً از 250000 دلار تا 3 میلیون دلار متغیر است. یکی از سخنگویان In-Q-Tel تأیید کرد که تمام سرمایه گذاری های آن در استوک در این پنجره انجام می شود.

موریسون در یک بیانیه کتبی جداگانه اضافه کرد که دسترسی به فضا یک منطقه تمرکز مهم برای شرکت است. او گفت: «معماری منحصر به فرد استوک اسپیس این پتانسیل را دارد که روش طراحی و استفاده همه ما از فضا را تغییر دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FZMvaU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *