امرسون شیرهای کنترل جریان ASCO سری 209 را معرفی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امرسون شیرهای کنترل جریان تناسبی ASCO سری 209 را معرفی کرده است که دقت، درجه بندی فشار، ویژگی های جریان و کارایی انرژی را در یک معماری هدفمند ارائه می دهد.

با این ترکیب اندازه و عملکرد، شیرهای سری 209 به کاربران اجازه می‌دهند تا جریان سیال را در طیف وسیعی از دستگاه‌هایی که نیاز به عملکرد دقیق دارند، دقیقاً تنظیم کنند، مانند آنچه در تجهیزات پزشکی یافت می‌شود.

دقت، زمان پاسخ و تکرارپذیری در برنامه‌های کنترل جریان با دقت بالا، مانند کنترل سرعت ابزار در صندلی‌های دندانپزشکی، جریان بخار در قهوه‌سازها، جریان آب در سیستم‌های خنک‌کننده و جریان هیدروژن در سلول‌های سوختی بسیار مهم هستند. شیرهای سری 209 دارای هیسترزیس کم (کمتر یا مساوی 5%)، تکرارپذیری عالی (کمتر یا مساوی 1%) و حساسیت بالا (کمتر یا مساوی 0.2%) هستند که به دقت آنها کمک می کند.

Shivam Chauhan، مدیر بازاریابی محصول تجاری، اروپا، خاورمیانه و آفریقا در کسب و کار اتوماسیون گسسته امرسون، گفت: «شیرهای متناسب اجزای کلیدی هستند که می توانند به طور قابل توجهی بر عملکرد و کارایی تجهیزات تأثیر بگذارند. ما شیرهای سری 209 ASCO را برای ارائه بالاترین سطح عملکرد در یک فضای کوچک طراحی کردیم و به مشتریان خود انعطاف‌پذیری و اعتماد به نفس را برای مهندسی محصولاتی که منجر به نوآوری، تقویت پایداری، هزینه‌های کمتر و بهبود زندگی مردم می‌شوند، می‌دهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گروه‌های WhatsApp در مقابل جوامع: تفاوت‌ها را درک کنید

مصرف انرژی کم و زمان پاسخگویی سریع (کمتر یا مساوی 15 میلی ثانیه) سری 209 می تواند عمر باتری دستگاه هایی را که توسط آنها تغذیه می شوند افزایش دهد و عملکرد و کارایی سیستم را بهینه کند. طراحی داخلی بهبودیافته از تماس فلز روی فلز که باعث کلیک می‌شود، جلوگیری می‌کند، که به دریچه‌ها اجازه می‌دهد در سطوح صدای پایین کار کنند که برای راحتی و رفاه سرنشینان در محیط‌های پزشکی بسیار مهم است.

شیرهای سری 209 دارای تاییدیه‌های جهانی، از جمله نشان‌های آزمایشگاه‌های بیمه (UL)، UKCA و CE هستند و شامل گزینه‌هایی هستند که دریچه‌ها را برای کاربردهای خاص تنظیم می‌کنند. به عنوان مثال، شیرهای سری 209 را می‌توان برای کاربردهای حیاتی مانند دستگاه‌های اکسیژن درمانی تمیز کرد و در پیکربندی‌های سیم‌پیچ مختلف وجود دارد که انعطاف‌پذیری و نصب را ساده‌تر می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QmFIDX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *