اوون گرینینگ و مامفورد 500 هزار پوند برای گسترش اتاق تمیز سرمایه گذاری می کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت قالب‌گیری تزریق پلاستیک، Owen Greenings and Mumford (OGM)، 500000 پوند برای گسترش اتاق تمیز در کارخانه خود در آکسفورد سرمایه‌گذاری می‌کند. مرحله اول این پروژه قرار است در اردیبهشت ماه به پایان برسد.

این سرمایه گذاری برای افزایش 25 درصدی فضای اتاق تمیز موجود به علاوه خرید دو ماشین جدید، یک ARBURG 100 تنی و یک KraussMaffei 160 تنی، تامین مالی خواهد شد. این امر OGM را قادر می سازد تا ابزارهای کاویتاسیون بالاتر را برای تولید اجزای بزرگتر و افزایش ظرفیت کلی اتاق تمیز اجرا کند.

در نتیجه این سرمایه گذاری، OGM که 60 سالگی خود را جشن گرفتهفتم سالگرد در پایان سال گذشته، تیم خود را از اپراتورهای دستگاه اتاق تمیز با حداکثر شش نقش جدید، علاوه بر کارکنان جدید برای مونتاژ و بسته بندی، گسترش خواهد داد.

وایتمن نتیجه می گیرد: «این بخشی از یک برنامه سرمایه گذاری بزرگتر برای OGM است. در جای دیگر کارخانه، ما یک طبقه نیم طبقه برای قرار دادن ماشین های تمیز کننده اولتراسونیک ساخته ایم که بخشی از یک سلول تولید خودکار را تشکیل می دهد. مجموع سرمایه گذاری در تاسیسات آکسفورد ما احتمالا تا پایان سال جاری بیش از 2 میلیون پوند خواهد بود.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  LivaNova مجوز 510(k) برای ECMO برای LifeSPARC دریافت می کند

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ObF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *