اپرا نوار کناری هوش مصنوعی یکپارچه جدیدی را راه اندازی کرد که توسط ChatGPT OpenAI طراحی شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اپرا نوار کناری هوش مصنوعی یکپارچه جدیدی را راه اندازی کرد که توسط ChatGPT OpenAI طراحی شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Opera امروز اعلام کرد که در حال معرفی یک پنل جانبی هوش مصنوعی در مرورگر خود به نام “Aria” است که توسط ChatGPT OpenAI پشتیبانی می شود. این شرکت می‌گوید آریا هم یک متخصص وب و هم یک متخصص مرورگر است که یافتن اطلاعات در وب، تولید متن یا کد یا پاسخ‌گویی به درخواست‌های محصول شما را آسان‌تر می‌کند. ویژگی جدید در حال حاضر برای آزمایش در دسترس است.

آریا همچنین می‌تواند به سؤالات مربوط به خود Opera پاسخ دهد، زیرا این شرکت می‌گوید در مورد «کل پایگاه داده اسناد پشتیبانی مرورگر» آگاه است. اپرا می‌گوید که آریا بر اساس زیرساخت «آهنگساز» خود استوار است و به فناوری GPT OpenAI متصل می‌شود و با قابلیت‌های اضافی، مانند افزودن نتایج زنده از وب، تقویت می‌شود.

این شرکت بیان می کند که آریا یک سرویس رایگان با اطلاعات به روز است، به این معنی که به اینترنت متصل است و به محتوای قبل از سال 2021 محدود نمی شود، همانطور که در مورد راه حل های استاندارد مبتنی بر GPT وجود دارد. آریا در بیش از 180 کشور دنیا راه اندازی می شود.

می توانید با دانلود جدیدترین نسخه آریا را تست کنید اپرا یک. به عنوان یک کاربر اندروید، می توانید آریا را در آخرین نسخه بتا مرورگر آزمایش کنید. Opera خاطرنشان می کند که به عنوان یک آزمایش کننده، تنها کاری که برای دسترسی به آریا باید انجام دهید این است که یک حساب اپرا ایجاد کنید، اگر قبلاً یکی را ندارید. سپس از طریق یا داخل محصول در مورد وضعیت لیست سفید خود مطلع خواهید شد. هنگامی که حساب Opera شما در لیست سفید قرار گرفت، می توانید از طریق تنظیمات Opera for بتا یا از طریق نوار کناری مرورگر Opera One به Aria دسترسی داشته باشید.

اعتبار تصویر: اپرا

آخرین راه‌اندازی اپرا بر اساس ویژگی‌های هوش مصنوعی فعلی مرورگر است. اوایل سال جاری، اپرا چت ربات‌های هوش مصنوعی مولد را با استفاده از ChatGPT و ChatSonic در مرورگرهای دسکتاپ خود، Opera و Opera GX ادغام کرد. این شرکت همچنین قابلیتی را راه‌اندازی کرد که به شما امکان می‌دهد با برجسته کردن متن در یک وب‌سایت یا تایپ کردن آن، اعلان‌های هوش مصنوعی ایجاد کنید. این ربات‌های چت می‌توانند مقالات یا صفحات وب را خلاصه کنند، پست‌های رسانه‌های اجتماعی را برای شما بنویسند یا به شما در ایده‌پردازی از طریق درخواست‌ها کمک کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  14 مشکل macOS Sonoma در مک و راه حل هایی برای رفع آنها

ماه گذشته، این شرکت Opera One را راه‌اندازی کرد، نسخه بازطراحی‌شده مرورگر پرچم‌دار خود، که می‌گوید دارای عناصری است که آن را برای «آینده مبتنی بر هوش مصنوعی مولد» آماده می‌کند.

اپرا در یک پست وبلاگ نوشت: “ما اکنون با معرفی یک هوش مصنوعی مرورگر که به شما امکان می دهد با وب به کمک هوش مصنوعی مستقیماً در مرورگر تعامل داشته باشید، پیشرفت می کنیم.” «شکل فعلی یک رابط چت آریا که مستقیماً با شما، کاربر ارتباط برقرار می‌کند، اولین مرحله پروژه را نشان می‌دهد. این سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی قرار است در نسخه‌های بعدی مرورگر حتی بیشتر با Opera ادغام شود و هدف نهایی آن این است که به صورت بومی در مرورگر ترکیب شود تا به شما در انجام وظایف بین مرورگر کمک کند.

سایدبار جدید تا حدودی شبیه ویژگی هایی است که در Edge معرفی کرده است. در ماه مارس، مایکروسافت اعلام کرد که مرورگر وب Edge آن یک چت ربات جدید Bing AI را در نوار کناری قرار خواهد داد. البته، اپرا و مایکروسافت تنها شرکت‌هایی نیستند که بر روی ابزارهای ادغام‌شده مبتنی بر هوش مصنوعی در مرورگرهای خود تمرکز کرده‌اند، زیرا Brave اوایل امسال ویژگی‌های خلاصه‌سازی را در موتور جستجوی خود معرفی کرد و در حال آزمایش ویژگی‌های متمرکز بر هوش مصنوعی برای مرورگر خود است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین کنترلرهای نینتندو سوییچ برای سال 2023: گیم پدهای با سیم و بی سیم

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/famIYO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *