اپلیکیشن خبری Artifact اکنون می‌تواند داستان‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی، از جمله در سبک‌های سرگرم‌کننده، خلاصه کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم یکیشن خبری Artifact اکنون می‌تواند داستان‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی، از جمله در سبک‌های سرگرم‌کننده، خلاصه کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Artifact، جمع‌آوری اخبار شخصی شده از بنیان‌گذاران اینستاگرام، با راه‌اندازی ویژگی جدیدی که اکنون مقالات خبری را برای شما خلاصه می‌کند، بیشتر از هوش مصنوعی استقبال می‌کند. این شرکت امروز اعلام کرد که ابزاری را معرفی می کند که خلاصه مقالات را با ضربه زدن روی یک دکمه تولید می کند تا به خوانندگان این امکان را بدهد که قبل از خواندن “نکات سطح بالا” یک مقاله را درک کنند. برای کمی سرگرمی بیشتر، این ویژگی همچنین می‌تواند برای خلاصه کردن اخبار به سبک خاصی استفاده شود – مثلاً «توضیح دهید مثل من پنج ساله هستم»، به سبک گفتار Gen Z یا فقط از شکلک‌ها استفاده کنید.

این سبک‌ها واقعاً قرار نیست مفید باشند، آنها فقط برای اضافه کردن کمی هوس به ویژگی و به طور بالقوه تشویق کاربران به امتحان ویژگی جدید هستند.

برای استفاده از ویژگی خلاصه‌های هوش مصنوعی، روی دکمه «Aa» که در منوی بالای یک مقاله خبری فردی وجود دارد ضربه بزنید، سپس روی گزینه «خلاصه» جدید ضربه بزنید. این شرکت تأیید کرد که از فناوری‌های OpenAI از طریق API خود برای تولید خلاصه‌های متنی استفاده می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Marvis Pro برای iOS با Metadata Builder جدید به روز شد

با این حال، این شرکت به کاربران هشدار می دهد که این ویژگی نباید جایگزین خواندن واقعی اخبار شود، زیرا هوش مصنوعی کامل نیست.

اعتبار تصویر: غیرواقعی، ساختگی

در پست وبلاگ شرکت آمده است: «توجه به این نکته مهم است که خلاصه ها جایگزین مفید بودن داشتن متن کامل مقاله نمی شوند. این اخطار می‌دهد: «هوش مصنوعی قدرتمند است، اما هر از گاهی ممکن است اشتباه کند، بنابراین مهم است که در حین خواندن متن کامل، بررسی کنید که خلاصه با مقاله مطابقت دارد.

این شرکت گفت که ممکن است علاوه بر سبک‌های سرگرم‌کننده دیگری که در زمان راه‌اندازی در دسترس است، در طول زمان به کاربران اضافه کند تا با آنها بازی کنند.

این ویژگی به تازگی در اختیار کاربران Artifact قرار گرفته است، بنابراین ممکن است بلافاصله گزینه Summarize را در برنامه خود نبینید، اما به زودی خواهید دید.

هدف اصلی Artifact که توسط کوین سیستروم و مایک کریگر، بنیانگذاران اینستاگرام تأسیس شد، ارائه یک تجربه شخصی سازی شده در مورد خواندن اخبار بوده است، اما نه تجربه ای که کاربران را مانند در «حباب های فیلتر» گرفتار کند. اگرچه صفحه اصلی Artifact بر اساس اولویت‌های خواندن و تعامل کاربر نهایی، مجموعه‌ای از اخبار متناسب با کاربر نهایی را ارائه می‌دهد، بخش سرفصل‌های برنامه همان خبر را به کاربران نشان می‌دهد که توسط منابع مختلف در سراسر اکوسیستم خبری گسترده‌تر پوشش داده شده است. Artifact منابع خبری خود را برای رعایت استانداردهای خاصی در مورد یکپارچگی از قبل بررسی می کند – مانند فرآیند بررسی واقعیت و اصلاح آنها، شفافیت آنها در مورد بودجه، و موارد دیگر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رئیس بایننس می‌گوید صرافی ارزهای دیجیتال در حال حاضر کسب‌وکار مناسبی در هند نمی‌بیند •

از زمان عرضه عمومی خود در فوریه، Artifact به سرعت در مجموعه ویژگی های خود تکرار شده است، و اوایل این ماه یک ویژگی بحث های اجتماعی را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد در مورد اخبار و همچنین نظرات موافق و مخالف باقی مانده توسط دیگران نظر دهند.

این شرکت هنوز تعداد افرادی که اکنون به طور فعال از برنامه خبری خود استفاده می کنند را به اشتراک نمی گذارد، اما شرکت اطلاعاتی برنامه data.ai گزارش می دهد که این برنامه تا به امروز 240000 مورد را در سراسر جهان در هر دو فروشگاه برنامه دیده است. در اپ استور ایالات متحده، این در حال حاضر در رتبه 115 در بخش اخبار قرار دارد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JLZWcj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *