اپلیکیشن Oceanic+ برای اپل واچ اولترا و آیفون راه اندازی شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برنامه Oceanic+ را دانلود کنید تا Watch Ultra خود را به یک رایانه غواصی تبدیل کنید که غواصی های شما را ثبت می کند و عمق، زمان و سایر آمارها را اندازه گیری می کند.

یک غواص زیر آب با استفاده از چراغ قوه و پوشیدن Apple Watch Ultra با برنامه Oceanic+ که عملکردهای کامپیوتری غواصی را ارائه می کند.
Oceanic+ به watchOS 9.1 | تصویر:
  • چه اتفاقی می افتد؟ اپل در 28 نوامبر اعلام کرد که اپلیکیشن Oceanic+ برای اولترا و آیفون هم اکنون برای دانلود در دسترس است.
  • چرا مراقبت؟ این برنامه ای است که اپل در رونمایی اپل واچ اولترا نشان داد. از حسگرهای جدید برای ارائه عملکردهای یک کامپیوتر غواصی پیشرفته استفاده می کند.
  • چه باید کرد؟ Oceanic+ را برای آیفون و اپل واچ اولترا دانلود کنید.

Oceanic+ اپل واچ اولترا را به یک کامپیوتر غواصی تبدیل می کند

این نرم افزار عملکردهای زیادی را ارائه می دهد که قبلاً به یک رایانه غواصی حجیم و پیشرفته نیاز داشتند اما اکنون دقیقاً در Apple Watch Ultra شما در دسترس هستند. Oceanic+ که همراه با برنامه همراه آیفون استفاده می‌شود، برنامه‌ریزی قوی غواصی و یک تجربه جامع پس از غواصی را ارائه می‌کند.

این اپلیکیشن که توسط Huish Outdoors و با همکاری اپل طراحی شده است، از بهبود مقاومت در برابر آب (اطلاعات بیشتر در مورد آن در سند پشتیبانی اپل) و عمق سنج جدید اپل واچ Ultra و سنسورهای دمای آب برای گزارش عمق فعلی، زمان بدون فشرده سازی، بهره می برد. دمای آب و سایر آمارهای مهم، با یک فلش که به شما می گوید بالا بروید، پایین بروید یا توقف کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ضبط پیام ویدیویی FaceTime در iOS 17
غواص در ساحل، آیفون در دست دارد و اپل واچ اولترا به تن دارد و در حال برنامه ریزی قبل از غواصی در برنامه Oceanic+ است.
برنامه ریز غواصی متریک No Deco شما را محاسبه می کند | تصویر: اپل

دکمه Action در Apple Watch Ultra شما می تواند برای راه اندازی برنامه Oceanic+ در صفحه قبل از غواصی سفارشی شود. اگر در حین شیرجه دکمه Action را فشار دهید، به سرعت یاتاقان قطب نما را علامت گذاری می کنید. این برنامه از بازخورد لمسی استفاده می کند و اپل می گوید که غواصان اعلان ها را در زیر آب از طریق لباس مرطوبی به ضخامت 7 میلی متر احساس می کنند.

طبق اعلام اتاق خبر اپل، بسیاری از ویژگی های رایج غواصی به صورت رایگان در دسترس هستند و بقیه در صورت اشتراک در دسترس شما هستند.

Oceanic+ به Apple Watch Ultra با سیستم عامل watchOS 9.1 جفت شده با iPhone 8 یا جدیدتر یا نسل دوم iPhone SE یا جدیدتر با iOS 16.1 نیاز دارد.

برای اطلاعات بیشتر از جمله برنامه های اشتراک، پرسش های متداول مفید و لیست طولانی ویژگی ها، حتماً از oceanicworldwide.com/oceanic-plus دیدن کنید.

چگونه Oceanic+ را دانلود کنیم

سه اسکرین شات از دستگاه Apple Watch Ultra که برنامه Oceanic+ را به نمایش می گذارد

با جستجوی «Oceanic+» با استفاده از عملکرد جستجوی فروشگاه، می‌توانید Oceanic+ را در App Store دانلود کنید. اپل گفته است که این برنامه بعداً امروز راه اندازی می شود، بنابراین به محض اینکه نرم افزار در فروشگاه ظاهر شد، مطمئن خواهیم شد که مقاله را با لینک های دانلود به روز می کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چه چیزی iOS 15، iPadOS 15 و macOS Monterey را بسیار هیجان انگیز می کند؟ اعلامیه های WWDC 2021 مورد بحث قرار گرفته است.

قیمت و در دسترس بودن

https://www.youtube.com/watch?v=GNPGTaiKRzc

طرح اولیه در Oceanic+ به صورت رایگان در دسترس است و شامل عملکردهای غواصی مانند عمق/زمان و امکان ثبت آخرین غواصی های شما است.

اگر با 10 دلار در ماه یا 80 دلار در سال مشترک شوید، قابلیت های پیشرفته ای مانند ردیابی فشرده سازی، بارگذاری بافت، برنامه ریز مکان و ظرفیت نامحدود دفترچه ثبت را باز خواهید کرد. برای اجازه دسترسی به حداکثر پنج نفر در حلقه اشتراک‌گذاری خانواده، باید سالانه 129 دلار بپردازید. خواندن: چگونه برای یوتیوب Premium بیش از حد پرداخت نکنید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yGj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. بعد از دانلود oceanic+ چطوری فعال شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *