اپل استفاده داخلی از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی مانند ChatGPT و GitHub Copilot را محدود کرده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اپل استفاده داخلی از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی مانند و GitHub Copilot را محدود کرده است.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

از آنجایی که شرکت های بزرگ فناوری در رقابت شدیدی با یکدیگر برای ساخت ابزارهای هوش مصنوعی مولد هستند، در مورد افشای اسرار خود محتاط هستند. طبق گزارش جدید، اپل در اقدامی برای جلوگیری از به پایان رسیدن هر یک از داده‌هایش در اختیار رقبا، استفاده داخلی از ابزارهایی مانند ChatGPT OpenAI و Copilot GitHub متعلق به را محدود کرده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، اپل نگران است که اطلاعات محرمانه‌اش به توسعه‌دهندگانی برسد که مدل‌ها را بر روی داده‌های کاربران آموزش داده‌اند. قابل ذکر است که OpenAI برنامه رسمی ChatGPT را در روز پنجشنبه در iOS راه اندازی کرد. به طور جداگانه، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ توییت کرد که بات ماه ها در لیست نرم افزارهای محدود شده اپل بوده است.

در ماه مه، سامسونگ همچنین کارمندان خود را از استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT منع کرد، زیرا گزارش شده بود که سه مورد جداگانه را ثبت کرده است که داده‌های شرکت اختصاصی را به چت بات می‌رسانند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Truecaller ضبط تماس را برای کاربران ممتاز دوباره معرفی می کند

سایر سازمان‌ها از جمله بانک‌هایی مانند بانک آمریکا، سیتی، دویچه بانک، گلدمن ساکس، ولز فارگو، جی‌پی مورگان، والمارت و غول مخابراتی ورایزون نیز کارکنان خود را از دسترسی به ChatGPT محدود کرده‌اند.

گزارش WSJ اشاره کرد که اپل در حال توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد خود است، اما در مورد مواردی که ممکن است از آنها استفاده شود، توضیح نداده است. با این حال، لیست های شغلی اخیر نشان می دهد که اپل در جستجوی استعدادهای مولد هوش مصنوعی است. در ماه مارس، مجله نیویورک تایمز گزارش داد که چندین تیم در اپل، از جمله تیمی که روی سیری کار می کند، هستند آزمایش با هوش مصنوعی تولید کننده زبان.

اپل زمانی که در ژانویه روایت‌های کتاب مبتنی بر هوش مصنوعی را منتشر کرد، با هوش مصنوعی خود سر و کار داشت. با توجه به اینکه هوش مصنوعی موضوع اصلی کنفرانس توسعه دهندگان Google IO بود که به تازگی به پایان رسیده است، همه نگاه ها به اپل معطوف خواهد بود تا در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان آینده خود (WWDC) در ماه آینده برخی از اطلاعیه های مرتبط با هوش مصنوعی را اعلام کند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qeI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *