اپل با فاکسکان شریک می شود تا 500 میلیون دلار در Telangana هند سرمایه گذاری کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با فاکسکان شریک می شود تا 500 میلیون دلار در Telangana هند سرمایه گذاری کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فاکسکان 500 میلیون دلار برای راه‌اندازی کارخانه‌های تولیدی در ایالت تلانگانا در جنوب هند سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

KT Rama Rao، وزیر فناوری اطلاعات Telangana، در توییتی گفت که سرمایه گذاری Foxconn 25000 شغل مستقیم را در “مرحله اول” ایجاد می کند. به گزارش رویترز، فاکس کان که قبلاً در هند تولید می کرد، اوایل سال جاری در مناقصه تولید ایرپاد در این کشور برنده شد. طبق گزارش رسانه های محلی، اوایل این ماه همچنین زمینی به ارزش 37 میلیون دلار در بنگلور خریداری کرد.

مشوق های مالی نخست وزیر هند، نارندرا مودی در سال های اخیر برای هدایت تولیدات محلی، تعهداتی را از سوی فاکسکان، ویسترون و پگاترون به خود جلب کرده است.

فاکسکان در سال 2006 وارد هند شد، سالها جلوتر از بسیاری از رقبای جهانی خود. در طول این دوره زمانی، ما تجربه زیادی در مدیریت کارکنان محلی، زنجیره تامین و تدارکات جمع آوری کرده ایم، که همگی مزیت های رقابتی مهمی هستند که به ما اجازه داده اند با سرعتی سریعتر از بازار حرکت کنیم. همچنین به ما این امکان را داده است که به سرعت گسترش پیدا کنیم. یانگ لیو، رئیس Foxconn در یک تماس اخیر درباره درآمد گفت: جدای از ادامه این حرکت، ما بازده تولید را در سطح محلی نیز افزایش خواهیم داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف ردیاب های وب سایت از سافاری

هند اکنون به جمعیتی بالغ بر 1.4 میلیارد نفر رسیده است که به بازار بالقوه بزرگی برای محصولات متوسط ​​تا سطح بالا که مشتریان ما روی آن تمرکز دارند، تبدیل می شود. از این رو، لازم است ما به گسترش عملیات مونتاژ و قطعات در هند ادامه دهیم. ما می بینیم که تامین کنندگان بیشتر و بیشتری در حال سرمایه گذاری در راه اندازی کارخانه ها در هند هستند و معتقدیم که با گذشت زمان این امر برجسته تر خواهد شد. در مورد هزینه های نیروی کار، هند نیز مزایای خود را دارد. Hon Hai همچنین به درخواست مشوق های دولتی ادامه خواهد داد تا رقابت پذیری خود را افزایش دهد.

علاقه فزاینده شرکای تولیدی اپل نیز در زمانی رخ می‌دهد که سازنده آیفون در تلاش است زیرساخت‌های تولیدی خود را فراتر از چین گسترش دهد.

به گفته تحلیلگران جی پی مورگان، اپل که ماه گذشته دو فروشگاه خرده فروشی خود را در هند افتتاح کرد، می تواند ظرفیت تولید آیفون خود را در هند افزایش دهد و تا سال 2025 25 درصد از کل آیفون ها را تولید کند.

جگمیت سینگ در این گزارش مشارکت داشت.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PeY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *