اپل به‌روزرسانی‌های پنهانی را فاش می‌کند که صدا را در AirPods Pro 2 بهبود می‌بخشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل توانسته است کیفیت صدای Pro 2 را بدون نیاز به پشتیبانی از صدای بدون اتلاف به میزان قابل توجهی بهبود بخشد – و در مصاحبه ای جدید، مهندس اپل اسگ اندرسن برخی از اسرار نحوه انجام این کار را فاش می کند.

اندرسن به What Hi-Fi گفت: به طور خلاصه: همه چیز در مورد جریان هوا است؟ () در یک بحث گسترده اندرسن برای تیم آکوستیک اپل کار می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه این شرکت می‌خواست به همه «یک AirPods Max در جیبشان» بدهد.

در حالی که طراحی کلی AirPods Pro 2 تقریباً به طور یکسان با AirPods Pro اصلی مطابقت دارد، آنها دریچه‌هایی را برای بهینه‌سازی جریان هوا برای درایورهای صوتی دوباره طراحی کرده‌اند و ظاهراً این کلید برای بهبود صدا بود.

“چگونه هوا را حرکت می دهیم”

می‌گوید: «وقتی از صدای خوب صحبت می‌کنیم، همه چیز به نحوه حرکت هوا در محصول مربوط می‌شود – که به نوعی عجیب است، زیرا در مورد محفظه یا ظاهر آن صحبت نمی‌کند – بلکه در مورد اطمینان از این است که ما برای جریان هوا نیز طراحی می‌کنیم.» اندرسن ().

ظاهراً تمرکز خاصی روی بهبود پاسخ فرکانس بالا بود، اما AirPods Pro 2 هم بلندی‌های تمیزتر و هم بیس عمیق‌تر و دقیق‌تری ارائه می‌دهد. همچنین تنظیم ظریفی در هر سطح صدا وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای رفع خطای "این تصویر در حال حاضر نمی تواند نمایش داده شود This Image Cannot Currently Be Displayed" در Microsoft Word

اندرسن همچنین نشان داد که چگونه هدفون‌های هدفون طراحی شده‌اند تا بسته به دستگاهی که به آن متصل هستند کمی متفاوت عمل کنند – و اینکه یک پانل از “شنوندگان متخصص” وجود دارد که به اطمینان از اینکه صدا تا حد امکان چشمگیر است، کمک می‌کند.


تجزیه و تحلیل: استاندارد AirPods

اپل از سال 2016 هدفون های AirPods خود را توسعه داده است و معرفی اولین جفت موج جدیدی از فناوری را آغاز کرد: تقریباً هر سازنده ای اکنون یک جفت هدفون بی سیم در فروش دارد.

علیرغم اینکه اکنون رقابت زیادی در این فضا وجود دارد، ایرپادها همچنان فناوری برتر در اینجا هستند، به ویژه به دلیل وفاداری بالا و پاسخ عالی ارائه شده توسط AirPods Pro 2 (که ما چهار و نیم ستاره به آنها دادیم. از پنج نیز).

ایرپاد 3 مقرون به صرفه‌تر و ایرپاد مکس گران‌تر را اضافه کنید، و مصرف‌کنندگان از نظر آنچه می‌توانند انتخاب کنند به خوبی تحت پوشش قرار می‌گیرند – اگرچه در این مصاحبه اخیر، اندرسن اذعان می‌کند که غیرممکن است که خروجی صوتی را برای هر شنونده ای عالی کنیم.

گام بعدی پشتیبانی از صدای بدون اتلاف است (که در Music موجود است، فراموش نکنید). اپل قبلاً گفته بود که ممکن است مجبور شود جایگزین خود را برای کدک بلوتوث بسازد تا هدفون و ایربادهای خود را بدون ضرر آماده کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مطالعه تبلیغات فیس بوک 2023

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sBv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *