اپل تی وی به طور رسمی ویژگی چند نمایشی خود را برای طرفداران ورزش راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تی وی به طور رسمی ویژگی چند نمایشی خود را برای طرفداران ورزش راه اندازی کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اپل به طور رسمی ویژگی جدید چند نمایشی خود را برای طرفداران ورزش در TV 4K راه‌اندازی می‌کند و به بینندگان اجازه می‌دهد تا چهار استریم همزمان را تماشا کنند. اپل می‌گوید این ویژگی قبلاً در نسخه بتا بود و در حال حاضر محدود به تماشای محتوای ورزشی منتخب، از جمله مسابقات لیگ برتر فوتبال، بازی‌های بیسبال جمعه شب، و برخی برنامه‌های زنده MLS و MLB است.

توانایی تماشای چندین جریان، نه فقط حالت تصویر در تصویر، به یک نقطه فروش برای برخی از پلتفرم های پخش ی تبدیل شده است. به عنوان مثال، یوتیوب TV اخیراً دسترسی به ویژگی چند نمایشی خود را باز کرده است که امکان چهار پخش را نیز فراهم می کند.

اپل خاطرنشان می کند که نسخه جدید مولتی ویو اپل تی وی کاملاً قابل تنظیم است، زیرا به کاربران اجازه می دهد انتخاب کنند کدام بازی ها نمایش داده شوند و چگونه روی صفحه نمایش داده شوند. یعنی طرفداران ورزش می‌توانند بازی‌ها را روی صفحه جابجا کنند، یک بازی را بزرگ‌تر از بازی‌های دیگر کنند یا بازی‌ها را در دو یا چهار صفحه نمایش به طور مساوی تماشا کنند. هنگامی که یک بازی تمرکز اصلی است، بازی های دیگر در سمت راست صفحه نمایش قرار می گیرند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای مایکروسافت ورد که در تلاش برای باز کردن خطای فایل در ویندوز با خطا مواجه شد.

بینندگان همچنین می توانند با استفاده از کنترل از راه دور بین صداها جابجا شوند تا بتوانند بازی را که می خواهند بشنوند کنترل کنند. این شامل دسترسی به فید رادیویی خانگی برای MLS Season Pass می‌شود.

اپل پلتفرم تلویزیون خود را با افزودن بیسبال جمعه شب که با اشتراک 6.99 دلاری ماهانه Apple TV+ همراه است، برای طرفداران ورزش جذاب تر کرده است. برای دسترسی به MLS Season Pass، طرفداران باید 12.99 دلار یا 14.99 دلار در ماه بپردازند، بسته به اینکه آیا مشترک Apple TV+ هستند یا خیر. غیر مشترکین می توانند چند مسابقه را به صورت رایگان تماشا کنند، اما بیس بال جمعه شب دیگر از اوایل امسال یک پیشنهاد رایگان نیست.

با این حال، اپل اکنون یک ماه آزمایشی رایگان از MLS Season Pass را در کنار راه‌اندازی Multiview ارائه می‌کند.

این شرکت همچنین در حال انتشار یک اعلامیه ویژه MLS است که امروز در ساعت 1:45 بعد از ظهر امروز به وقت شرقی در MLS Season Pass در برنامه Apple TV پخش می شود. دون گاربر، کمیسر MLS، آقای محمد منصور و سایکوان تریب، که شهردار سن دیگو تاد گلوریا و سایر مهمانان ویژه به آنها ملحق خواهند شد، شامل ارائه دهندگان خواهند شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mguxjn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *