اپل ویژگی‌های کشف کنسرت را به Apple Music و Apple Maps می‌آورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اپل ویژگی‌های کشف کنسرت را به Music و Apple Maps می‌آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت امروز اعلام کرد که اپل در حال کشف کنسرت برای دو برنامه پرچمدار خود، Apple Music و Apple Maps است. در Apple Music، طرفداران به ویژگی جدیدی به نام Set لیست ها دسترسی خواهند داشت که به کاربران امکان می دهد لیست های مجموعه هنرمندان مورد علاقه خود را در تور مرور کنند و به آن گوش دهند و در مورد تولیدات آنها بیشتر مطالعه کنند. در همین حال، اپل در نقشه های اپل یک ویژگی جدید کشف کنسرت را اضافه می کند که شامل بیش از 40 راهنمای جدید است که توسط ویراستاران Apple Music سرپرستی شده است که مکان های موسیقی را در ابتدا در 10 شهر در سراسر جهان برجسته می کند، و همچنین امکان مرور نمایش های آینده سالن ها از طریق کنسرت Shazam را دارد. ویژگی کشف

ویژگی Shazam بهار گذشته به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ای از ویژگی‌ها عرضه شد که به کنسرت‌کنندگان اجازه می‌دهد با استفاده از اطلاعات پلتفرم اکتشاف هنرمندان Bandsintown، نمایش‌های زنده اطراف را کشف کنند. اپل می‌گوید اکنون این کشف از طریق Maps نیز در دسترس خواهد بود.

هدف این تغییرات، رقابتی تر کردن خدمات اپل با رقبا، مانند است، که اکنون پس از اصلاحات در سال گذشته، دارای قابلیت کشف کنسرت قوی در برنامه خود است که یک فید رویدادهای زنده را ارائه کرد که مطابق با علایق کاربران است. راهنمای جدید اپل، با این حال، برای کاربر نهایی سفارشی نشده است – آنها توسط ویرایشگرهای Apple Music، شبیه به یک کتاب راهنما، تنظیم شده اند. و برنامه Apple Music فقط به این معنا شخصی سازی شده است که طرفداران اکنون می توانند نمایش ها را در منطقه محلی خود مرور کنند.

اعتبار تصویر: سیب

اپل می‌گوید راهنماهای جدید مکان‌های موسیقی از امروز در Maps در شهرهایی از جمله شیکاگو، دیترویت، لس‌آنجلس، نشویل، نیویورک سیتی و سانفرانسیسکو در آمریکای شمالی عرضه خواهند شد. برلین، لندن، پاریس و وین در اروپا؛ توکیو، ملبورن و سیدنی در منطقه آسیا و اقیانوسیه؛ و مکزیکوسیتی در آمریکای لاتین. آنها در برنامه Maps در apple.co/MusicVenues در دسترس خواهند بود و از سالن‌های سمفونیک، مانند Carnegie Hall در نیویورک یا Musikverein در وین، تا کلوپ‌های تکنو در بروکلین و توکیو، تا جاز زنده در پاریس و موارد دیگر متفاوت هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  MHRA و NICE راه اندازی IDAP: نوآوری های سریع برای NHS

این شرکت ممکن است توانسته باشد از بخشی از IP حاصل از دستیابی به سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic، که مبنایی برای برنامه جدید Apple Music Classical بود، برای کمک به محتوایی در مورد مکان‌های موسیقی کلاسیک در راهنمای انتخابی خود استفاده کند.

در همین حال، لیست های جدید اپل موزیک نیز امروز در apple.co/setlists راه اندازی می شود و در ابتدا هنرمندانی مانند Sam Smith، BLACKPINK، Peso Pluma، Kane Brown، blink-182 و Ed Sheeran را شامل می شود. اپل هیچ حسی از اینکه این لیست‌ها با تعداد هنرمندان و تورهای بیشتری به‌روزرسانی می‌شوند، ارائه نکرده است، اما انتظار داریم در طول زمان شاهد موارد بیشتری باشیم.

اعتبار تصویر: سیب

در حالی که این ویژگی‌ها برای مشتریان اپل مفید هستند، هیچ کس برای دسترسی از Spotify به اپل نمی‌رود. Spotify امروز در هشدار دادن به طرفداران از نمایش‌های هنرمندانی که واقعاً دوست دارند و به طور منظم پخش می‌کنند، بهتر عمل می‌کند، نه فقط تعداد انگشت شماری از نام‌های بزرگ. و همانطور که در رویداد Stream On خود در ماه مارس اعلام کرد، ابزارهای رشد و کشف را نیز برای هنرمندان ارائه می‌کند، که شامل اجازه به آنها برای بازاریابی کالاها و رویدادهای زنده در برنامه و همچنین دریافت نسخه‌های جدید خود در مقابل طرفداران می‌شود. خوراک اصلی کشف موسیقی کاربران همچنین می‌توانند برای ذخیره یک رویداد در تقویم خود در فید رویدادهای زنده، روی دکمه‌ای ضربه بزنند و نمایش‌های دیگر را در سراسر جهان نیز مرور کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای ارسال چندین عکس از آیفون به اندروید

ویژگی‌های جدید اپل از امروز وارد بازار می‌شوند، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا به پایگاه کاربران جهانی خود برسد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NEC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *