اکنون می‌توانید موسیقی Shazam را مستقیماً از صفحه اصلی اندروید انجام دهید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Shazam برای اندروید ویجت صفحه اصلی خود را به روز کرده است. با استفاده از آن، اکنون می توانید موسیقی هایی را که در اطراف شما پخش می شود بدون راه اندازی برنامه شناسایی کنید.

تیزری که Shazam را برای iPhone و Android به نمایش می‌گذارد، با پس‌زمینه شیب آبی روشن تنظیم شده است

  • چه اتفاقی می افتد؟ اپل نسخه 3.17 Shazam برای اندروید را با یک ویجت تازه‌سازی شده منتشر کرد که به شما امکان می‌دهد موسیقی را بدون ترک صفحه اصلی شناسایی کنید.
  • چرا مراقبت؟ ویجت Shazam در نسخه های قدیمی برنامه فقط یک میانبر برای راه اندازی برنامه بود. شما نمی توانید آهنگی را مستقیماً از صفحه اصلی Shazam کنید.
  • چه باید کرد؟ نسخه Shazam خود را به روز کنید [Play Store link] برای دریافت ویجت جدید

آهنگ Shazam مستقیما از صفحه اصلی اندروید

ویجت جدید که برای استایل Material You گوگل در اندروید 12 و 13 با پشتیبانی از تم رنگی پویا بازطراحی شده است، شروع یک جلسه شنیداری را بسیار ساده می کند.

لمس سریع ویجت روی Shazam ضربه بزنید دکمه بلافاصله فرآیند گوش دادن را در پس زمینه شروع می کند. اگر مطابقت داشت، آهنگ، هنرمند و آثار هنری آلبوم را در ویجت Shazam خود خواهید دید.

همچنین یک اعلان Shazam دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد آهنگ را به سرعت به اشتراک بگذارید. باز هم، در هیچ نقطه ای این فرآیند نیازی به تعامل کاربر با خود برنامه ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه حل برتر برای مشکل از دست دادن سیگنال GPS در نقشه های گوگل در اندروید

آبنر لی، 9to5Google:

این ویجت برای شناسایی سریع و معمولی آهنگ در جایی که نمی‌خواهید کاری را که انجام می‌دهید رها کنید، کمتر مخرب است. می‌توانید یک شناسه سریع بسازید و یک بار دیگر با هشدار در قسمت اعلان‌ها وارد آن شوید.

ویجت به روز شده نسبت به قبل (1×1) جادارتر است (5×1) و اکنون می تواند کل صفحه را اشغال کند. خواندن: چگونه موسیقی Shazam را در خود پخش کنید

آیا ویجت iOS Shazam مفیدتر خواهد شد؟

با این به‌روزرسانی، Shazam دارای یک ویژگی جالب است که نسخه iOS فاقد آن است، یک ویجت بسیار مفیدتر. این به ویژه جالب است زیرا Shazam متعلق به اپل است، هرچند که به سختی تعجب آور است که ماهیت غیر تعاملی ویجت های iOS را ارائه دهد.

در iOS، ویجت ها به عنوان میانبر برای بخش های خاص در برنامه خود عمل می کنند. ویجت iOS تکه‌هایی از اطلاعات را نمایش می‌دهد، اما لمس هر بخش از ویجت، فوراً شما را به برنامه ویجت می‌برد. بنابراین، برای مثال، ویجت Gmail به شما اجازه نمی دهد بدون باز کردن برنامه Gmail، پیامی را حذف کنید یا همه پیام ها را به عنوان خوانده شده علامت گذاری کنید.

در اندروید، ویجت‌های صفحه اصلی کمی مفیدتر هستند – به همین دلیل Shazam برای می‌تواند موسیقی را شناسایی کند و بدون باز کردن برنامه واقعاً نتیجه را به شما نشان دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  واتس اپ پروکسی چیست: چگونه از واتس اپ آفلاین بدون اینترنت استفاده کنیم

از سوی دیگر، مالکیت اپل مزیت هایی نیز دارد. به عنوان مثال، Shazam به طور جهانی از طریق سیری در دستگاه های اپل در دسترس است. و با افزودن Shazam به مرکز کنترل آیفون خود، می توانید موسیقی در حال پخش در برنامه ها، از طریق هدفون و غیره را شناسایی کنید.

در حال حاضر، ویجت iOS Shazam تعاملی نیست و فقط آهنگ‌هایی که اخیراً پیدا کرده‌اید را نمایش می‌دهد. احتمالاً تا زمانی که به‌روزرسانی آینده iOS تعامل بیشتری را برای ویجت‌ها ایجاد نکند، تر نمی‌شود. خواندن: نحوه دریافت متن آهنگ زنده با Shazam

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CnM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *