ایتان مدیکال یک مرکز تولیدی جدید افتتاح کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایتان مدیکال، یک شرکت انفوزیون درمانی و دارورسانی، مرکز تولید جدید خود را در دفتر مرکزی این شرکت افتتاح کرده است. تولید در محل از مقیاس تولید Eitan Medical در بخش راه حل های دارویی آن پشتیبانی می کند.

این مرکز پلت فرم تحویل داروی پوشیدنی Sorrel را در پیکربندی‌های مختلف دستگاه، از جمله انژکتورهای پوشیدنی مبتنی بر ویال و کارتریج Sorrel، از قبل پر شده و از پیش بارگذاری شده در ظروف اولیه تا 50 میلی‌لیتر، و همچنین انژکتورهای روی بدن با حجم کم، تولید خواهد کرد.

اودد پرز، معاون عملیات ایتان مدیکال، گفت: «داشتن قابلیت‌های تولید در محل، هماهنگی دقیق بین تیم‌های تحقیق و توسعه، مهندسی، کیفیت و تولید ما را ممکن می‌سازد و به ما چابکی برای اجرای سریع نوآوری‌ها و ویژگی‌های محصول جدید می‌دهد. با چندین اتاق تمیز، خطوط تولید و ایستگاه‌های آزمایش خودکار، می‌توانیم برای هر دستگاهی که از خطوط ما عبور می‌کند، تضمین کیفیت ارائه کنیم.»

تسهیلات جدید شامل 410 متر مربع (4413 فوت مربع) با دو اتاق تمیز ISO-7، و همچنین 50 متر مربع (538 فوت مربع) از مناطق پشتیبانی است. دو خط تولید نیمه خودکار، فناوری‌ها و فرآیندهای کاملاً و نیمه خودکار را شامل می‌شوند، از جمله دستگاه‌های اولتراسونیک، ربات‌های توزیع کننده منقار اردک، آزمایش‌کننده‌های فشار و نشتی سطح بالا، ایستگاه‌های حرارتی با کنترل بینایی خودکار و تسترهای عملکردی با بازرسی دید سوزنی با وضوح بالا. و روغن کاری سوزنی افزایش ظرفیت تولید دستگاه‌های Sorrel از شرکای دارویی Eitan Medical که بر روی پروژه‌های امکان‌سنجی، توسعه مشترک، مطالعات بالینی و همچنین اجرای تجاری کار می‌کنند، حمایت می‌کند. این مرکز همچنین دارای خطوط تولید دستی برای پشتیبانی از افزایش تقاضای مشتریان Eitan Medical است و امکان تولید همزمان چندین محصول و خطوط مشتری را فراهم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین نکته و ترفند ماشین حساب برای آیفون

دکتر آندری یوسف، مدیر کل راه حل های دارویی در Eitan Medical، گفت: «خطوط تولید به طور قابل توجهی توانایی ما را برای حمایت از مشتریان و پاسخگویی به تقاضای افزایش یافته بازار بهبود می بخشد، در حالی که کنترل کامل و کیفیت دستگاه های خود را حفظ می کنیم. ما شرکای دارویی متعددی داریم که به دنبال استفاده از پلت فرم تحویل داروی پوشیدنی Sorrel ما هستند و افزایش ظرفیت تولید ما را قادر می سازد تا این تقاضای فزاینده را برآورده کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zFiaQm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *