ایستگاه های تعویض باتری Gogoro در تایوان اکنون نیروگاه های مجازی هستند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ایستگاه های تعویض باتری Gogoro در تایوان اکنون نیروگاه های مجازی هستند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شرکت تایوانی تعویض باتری دو چرخ، Gogoro، طرحی برای بازگرداندن انرژی به شبکه برق تایوان و کسب درآمد در حین انجام آن دارد.

این شرکت با Enel X، یک ارائه دهنده خدمات انرژی، برای ادغام 2500 ایستگاه GoStation خود در تایوان در نیروگاه مجازی Enel X (VPP) همکاری می کند.

VPP مجموعه ای از منابع انرژی در مقیاس کوچک است که به هم پیوسته و با عملیات شبکه هماهنگ شده اند تا منابع انرژی قابل اعتماد و مقرون به صرفه را در اختیار شبکه قرار دهند.

در این مورد، Enel X برق را به شرکت برق تایوان، شرکت برق عمومی تایوان باز می‌گرداند. این ایالت از VPP Enel X حمایت می کند زیرا برای رسیدن به انتشار خالص صفر در سال 2050 تلاش می کند. یکی از راه هایی که تایوان امیدوار است انتقال انرژی خود را پیاده کند، بهبود انعطاف پذیری سیستم انرژی است.

هوراس لوک، مدیر عامل و بنیانگذار گوگورو، در این باره گفت: «ما وارد عصر جدیدی از زیرساخت‌های انرژی می‌شویم و با ادغام شبکه Gogoro با نیروگاه مجازی Enel X (VPP) در تایوان، منبع انرژی جدیدی ارائه می‌کنیم. بیانیه. این اولین بار است که این فناوری به این روش در جهان به کار گرفته می‌شود و یک جریان درآمدی جدید Gogoro فراتر از تحرک ایجاد می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 راه برای دریافت ایموجی های جدید در اندروید

به گفته جیسون گوردون، معاون ارتباطات گوگورو، ایستگاه های گوگورو روی هم نزدیک به 12 گیگاوات ساعت دارند.

اعتبار تصویر: گوگورو

این مشارکت رسمی توسعه آزمایشی است که در سال 2022 تکمیل شد و در آن Gogoro 10 مورد از GoStation خود را در VPP Enel X ادغام کرد. گوگورو گفت که آزمایش نشان داده است که شبکه شرکت می تواند به طور ایمن شارژ را در هنگام عدم تعادل شبکه متوقف کند یا انرژی را بدون ایجاد وقفه برای مشتریان تعویض باتری، در صورت لزوم به شبکه بازگرداند.

در این ماه، شرکت‌ها نزدیک به 1300 GoStation در بیش از 500 مکان را با اتصال یک قطعه سخت‌افزار از Enel X که شبکه Gogoro را با نرم‌افزار مدیریت شبکه Enel متصل می‌کند، به گره‌های VPP تبدیل کرده‌اند. برنامه این است که تا اواسط سال به 2500 GoStation در 1000 مکان دسترسی داشته باشیم.

بخشی از VPP Enel X نه تنها به تضمین یک شبکه پایدارتر کمک می کند، بلکه به Gogoro جریان درآمد جدیدی را خارج از تحرک نیز می دهد. به گفته گوردون، Enel X یا به طور کامل به Gogoro پرداخت می کند یا برای انرژی که به شبکه می فروشد به شرکت تخفیف می دهد، و همچنین زمانی که Gogoro انرژی را در ایستگاه های خود متوقف می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم صدا در برنامه YouTube در Apple TV

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qdafiq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *