ایلان ماسک در مورد اخراج 75 درصد از کارمندان توییتر صحبت کرد. او ممکن است به تازگی به آرزویش رسیده باشد •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هنگامی که پیتر کلوز آخرین بار لینکدین خود را به روز کرد، نقش خود را به عنوان “بازمانده از کار” در فهرست کرد. با این حال، کلوز، یک مهندس نرم افزار ارشد که در بهار 2020 به این شرکت پیوست، اکنون نیز از بین رفته است. او دیروز استعفا داد و بی‌علاقه توضیح داد دیشب در توییتر که او تصمیم گرفت از توییتر خارج شود نه به خاطر این که توییتر را سرنگون کند یا به این دلیل که از مالک جدیدش، ایلان ماسک متنفر است، بلکه صرفاً به این دلیل که دیگر انگیزه ای برای ماندن نداشت.

اکنون به نظر می رسد که درصد قابل توجهی از همکاران کلوز همین احساس را داشتند. در حالی که آنها بخشی از 50 درصد از کارمندان توییتر نبودند که در پایان اکتبر در اثر اخراج بی‌سابقه این شبکه اجتماعی شغل خود را از دست دادند، اما به عنوان 3700 کارمند باقیمانده آن، این هفته توسط ماسک اولتیماتوم ارائه شد. انتخابی که او به آنها ارائه کرد: متعهد شدن به یک توییتر «بسیار سخت‌کوش»، «ساعت‌های طولانی کار با شدت بالا» یا ترک شرکت با سه ماه حقوق پایان کار.

انتخاب هابسون، اساسا، ماسک به وضوح امیدوار بود که درصدی از کارمندان باقی مانده توییتر – که گران هستند و او هیچ حقی در استخدام نداشتند – شرکت را ترک کنند. در واقع، طبق گزارش‌ها، ماسک به سرمایه‌گذاران گفته است که ممکن است 75 درصد از کارکنان خود را قبل از تصاحب شرکت کاهش دهد، بنابراین اینکه آیا امروز در شوک است یا خروج دسته جمعی آنها را جشن می‌گیرد، تنها چیزی است که ماسک و حلقه داخلی او می‌دانند.

مطمئناً اعداد تقریباً برای بقیه خیره کننده است. نیویورک تایمز اوایل امروز گزارش داد که بر اساس برآوردهای داخلی منابع خود، حداقل 1200 کارمند تمام وقت کارت های کلیدی خود را تحویل داده اند. کلووز، در یک سری طولانی از توییت ها در مورد خروج خود، نشان می دهد که این تعداد می تواند حتی بیشتر باشد. او در مورد “سازمان” خود صحبت می کند، او می نویسد که “85% +” از همکارانش در ماه اکتبر اخراج شدند و “80٪” خیره کننده از کسانی که دیروز باقی ماندند از شرکت خارج شدند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  «بیگولاس دیکولاس» قدرتمندتر از جایزه پولیتزر است

در واقع، آنچه که ما را تحت تأثیر قرار می دهد، خواندن توضیحات کلوز در مورد دلیل رفتن او، این نیست که بسیاری از مردم با او بیرون رفتند. تقریباً شگفت‌انگیزتر است که 100 درصد کارمندان آن را ترک نکردند و این سؤال را در مورد اینکه ماسک فکر می‌کرد چه کسی در اطرافش باقی می‌ماند ایجاد می‌کند. اگر او فقط آن کارمندان را می خواست که فعلاً چاره ای جز کشتن خود نداشته باشند، به نظر می رسد. . . مانند یک استراتژی تجاری معیوب.

در غیر این صورت، اگر ماسک امیدوار بود شخص دیگری را نگه دارد، فرض می‌شود که یک هویج پیشنهاد می‌شد. در عوض، همانطور که کلوز دیروز نوشت، فقط چوب ها وجود داشت و تعداد زیادی از آنها.

برای مثال، کلوز نوشت که او آنجا را ترک کرد که «دیگر نمی دانست من برای چه می مانم. قبلاً برای مردم، چشم انداز و البته پول می ماندم (اجازه دهید همه صادق باشیم). همه آنها به طور اساسی تغییر کرده یا نامشخص بودند.»

کلوز رفت زیرا اگر می‌ماند، «با پشتیبانی کمی برای مدت زمان نامشخصی در چندین سیستم پیچیده دیگر که من هیچ تجربه‌ای در آن نداشتم، دائماً در حال آماده‌باش بود».

او آنجا را ترک کرد که هیچ نکته مثبتی در شیوه مدیریت وقیحانه ماسک نمی‌دید. درعوض، ماسک با گفته های خود هنوز دیدگاهی برای پلتفرم با کارمندان به اشتراک نگذاشته است. کلوز نوشت: “هیچ برنامه 5 ساله ای مانند تسلا وجود ندارد.” «هیچ چیزی بیشتر از آنچه که هر کسی می تواند در توییتر ببیند. ظاهراً برای کسانی که مانده‌اند می‌آید، اما درخواست ایمان کور بود و قبل از دیدن پیشنهاد جدایی باید امضا می‌شد. تست وفاداری خالص.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  لیندا یاکارینو ان‌بی‌سی یونیورسال را ترک می‌کند و به آتش مدیرعامل توییتر دامن می‌زند

کلوز پیشنهاد کرد که ارتباطات بسیار کمی از بالا وجود داشته است که شایعات و گمانه زنی ها بیداد می کند. کلوز نوشت: در میان نگرانی‌های آشکار کارکنان: اینکه توییتر نه تنها مبتنی بر اشتراک شود، بلکه احتمالاً «محتوای بزرگسالان: می‌تواند به یک جزء اصلی پیشنهادات اشتراک تبدیل شود». (با تأکید بر اینکه چقدر به افراد داخلی گفته شده است، کلوز خوانندگان را به یک داستان Wired در مورد یک داستان واشنگتن پست در مورد بحث های گزارش شده ماسک با کارمندان در مورد کسب درآمد از محتوای بزرگسالان در توییتر ارجاع داد.)

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، کلوز نوشت: «هیچ برنامه ای برای نگهداری برای کسانی که ماندند وجود نداشت. هیچ نقطه مثبت روشنی برای چسباندن آن در میان طوفان در افق وجود ندارد. فقط وعده های شفاهی به سبک «به ما اعتماد کنید».

تا دیروز، او در دنیایی زندگی می‌کرد که «دوستانش رفته‌اند، چشم‌انداز تیره و تار است، طوفانی در راه است و هیچ پیشرفت مالی وجود ندارد. شما چکار انجام خواهید داد؟” او ادامه داد. “آیا در طول تعطیلات وقت خود را با فرزندان خود فدای تضمین های مبهم و فرصتی برای ثروتمندتر کردن یک فرد ثروتمند می کنید یا آن را کنار می گذارید؟”

شما آن را بیرون می کشید، چیزی که ماسک مطمئناً انتظار داشت.

سوال این است که آیا او می‌تواند با کسانی که باقی مانده است، قبل از اینکه همه چیز به درون خود برود، دوباره سازش کند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://98zoom.ir/%d8%a7%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%ac-75-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%85%d9%86/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *