ایلان ماسک گزارش ها مبنی بر اینکه 75 درصد از نیروی کار توییتر در مرخصی هستند را رد می کند و ادعا می کند که 2300 کارمند فعال وجود دارد.

زمان مطالعه: دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیراً در توییتی اعلام کرد که 2300 کارمند فعال دارد و گزارش اخیر مبنی بر اینکه 75 درصد از کارکنان توییتر در مرخصی بودند صحت ندارد. او همچنین افزود که این شرکت دارای یک تیم مهندسی قوی است که سخت در تلاش برای بهبود پلت فرم است.

گزارشی که ماسک آن را رد می کند توسط The Verge منتشر شده است که به نقل از یک منبع ناشناس ادعا می کند که 75 درصد از نیروی کار توییتر به مرخصی طولانی مدت اعزام شده اند. در این گزارش همچنین آمده است که این شرکت با یک محیط تجاری چالش برانگیز، با کاهش درآمد تبلیغات و رشد کاربران مواجه است.

توییتر در مورد صحت گزارش یا تعداد کارمندان در مرخصی اظهار نظری نکرده است، اما به احتمال زیاد این شرکت به دلیل همه گیری مداوم و رکود اقتصادی با چالش هایی مواجه است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اطلاعات ارائه شده توسط منابع ناشناس باید با احتیاط مورد توجه قرار گیرد و قبل از اینکه واقعی تلقی شود، باید واقعیت را بررسی کرد.

شایان ذکر است که ایلان ماسک کارمند توییتر نیست و از اطلاعات داخلی این شرکت اطلاعی ندارد و به همین دلیل توییت های او نباید به عنوان تایید رسمی اطلاعات در نظر گرفته شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cuK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *