ایلان ماسک گفت که نسخه جدید اپلیکیشن توییتر به طور پیش‌فرض، تب For You را نمایش نمی‌دهد.

زمان مطالعه: دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل اعلام کرده است که این شرکت به‌روزرسانی یکیشن خود را ارائه می‌کند که به‌طور پیش‌فرض، تب «For You» را نمایش نمی‌دهد. برگه «For You» یک ویژگی در برنامه توییتر است که مجموعه‌ای از توییت‌ها را برای کاربران بر اساس علایق و تعاملاتشان در پلتفرم تنظیم می‌کند.

ماسک این خبر را در توییتی اعلام کرد و اظهار داشت که این به‌روزرسانی به کاربران امکان کنترل بیشتری بر تجربه‌شان در توییتر می‌دهد و یافتن محتوای مرتبط با آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. او همچنین اشاره کرد که این تغییر در پاسخ به بازخورد کاربرانی است که احساس می‌کردند برگه «برای شما» بسیار زیاد و به هم ریخته است.

این به‌روزرسانی به کاربران این امکان را می‌دهد که از برگه «برای شما» انصراف دهند و به جای آن، توییت‌هایی را از افرادی که دنبال می‌کنند یا محتوای دیگری را که به آن علاقه‌مندند، ببینند. این به‌روزرسانی همچنین شامل ویژگی‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به آن‌ها مراجعه کنند. به طور کلی توصیه های شخصی را حذف کنید.

این اقدام توییتر در حالی صورت می‌گیرد که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با فشار فزاینده‌ای مواجه هستند تا به کاربران کنترل بیشتری بر داده‌های خود و محتوایی که در این پلتفرم می‌بینند، بدهند. این تغییر همچنین با هدف توییتر برای ارائه تجربه شخصی‌سازی‌شده‌تر و مدیریت‌شده‌تر برای کاربرانش همخوانی دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FedNow بالاخره در ایالات متحده زندگی می کند

شایان ذکر است که این به روز رسانی هنوز توسط توییتر تایید نشده است و هنوز مشخص نیست که آیا این تغییر در آینده نزدیک اجرا می شود یا خیر. مثل همیشه، مهم است که نسبت به هرگونه اطلاعاتی از منابع غیررسمی شک داشته باشید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tBS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *