ایلیکا اولین محموله باتری های Stereax را از بریتانیا انجام می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلیکا، متخصص فناوری باتری های حالت جامد، اولین محموله باتری های Stereax را از کارخانه خود در بریتانیا انجام داده است. این محموله اولین محموله از یک سری تحویل برنامه ریزی شده به مشتریان طی ماه های آینده است.

اولین محموله شامل دسته ای از سلول های تک لایه Stereax M50 است که ایلیکا آن ها را به مشتری خود Blink Energy، ارائه دهنده پلت فرم های ارتباطی و قدرت تشخیص دستگاه برای هر دستگاه چشمی، اختصاص داده است. سلول های M50 را می توان به صورت جداگانه استفاده کرد، اما آنها همچنین بلوک های سازنده باتری های M300 ایلیکا هستند که از شش سلول M50 به صورت موازی ساخته شده اند. تحویل های آتی مشتریان Stereax شامل باتری های M300 نیز خواهد بود.

مشخصات بسیار نازک سلول های M50 برای Blink Energy که محصولاتی را برای برق رسانی و اتصال دستگاه های چشمی طراحی می کند، از مزایای خاصی برخوردار است. هدف Blink Energy رفع نیازهای برآورده نشده از انطباق بیمار، قابلیت اطمینان، اتصال و قیمت گذاری بازار لنزهای تماسی هوشمند است. راه حل Blink Energy، Blink IT (یک دستگاه وصله هوشمند)، بر روی چین اپیکانتال پلک قرار می گیرد و شامل یک پلت فرم برق و ارتباط تعیین شده است که به صورت یک لنز هوشمند را به یک برنامه تلفن همراه متصل می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Foster Corp برایان Savel را برای توسعه تجارت Midwest استخدام می کند

علاوه بر اعلام Ilika در 16 ژانویه 2023، Ilika و Cirtec Medical، یک شریک استراتژیک برون سپاری تجهیزات پزشکی پیچیده از جمله دستگاه‌های کاشتنی با حداقل تهاجم و فعال، در حال حاضر در حال نهایی کردن شرایط مشارکت مورد نظر خود هستند. Ilika و Cirtec یک یادداشت تفاهم (MOU) امضا کردند که انتقال تولید باتری در مقیاس میلی متری Stereax را به تاسیسات Cirtec در Lowell، ماساچوست، ایالات متحده نشان می دهد. فعالیت های تولیدی و تجاری سازی

Graeme Purdy، مدیر اجرایی Ilika گفت: “ما از اینکه شروع به انجام تعهدات خود در قبال مشتریان با ارسال باتری از تاسیسات خود در بریتانیا کرده ایم، خرسندیم. با شروع Blink Energy، ما مشتاقانه منتظر حمایت بیشتر از نقشه راه محصولات مشتریان خود برای دستگاه های پزشکی مینیاتوری و کوچک هستیم. کاربردهای صنعتی اینترنت اشیا. رابطه ما با Cirtec در زمان مناسب از افزایش تجاری بیشتر حمایت خواهد کرد.”

Yariv Bar-on، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Blink Energy، افزود: “ما مشتاقانه منتظر ورود اولین دسته از سلول های Stereax Ilika هستیم. این باتری های مینیاتوری هستند که ضریب شکل و چگالی توان بهینه را ارائه می دهند. برای تقویت و تسهیل ارتباطات پلتفرم دستگاه‌های چشمی هوشمند Blink ضروری است. همانطور که ما به توسعه محصولات خود ادامه می‌دهیم، مشتاقانه منتظر ارزیابی سلول‌های Stereax برای تعیین تأثیر بالقوه آنها هستیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اینتل می گوید اکنون تمام تراشه های باگ Sapphire Rapids خود را اصلاح کرده است

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yGiaty
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *