ایلیکا و سیرتک مدیکال تفاهم نامه تولید باتری امضا کردند

زمان مطالعه: دقیقه

Ilika و Cirtec Medical یادداشت تفاهمی منعقد کرده اند که انتقال تولید باتری در مقیاس میلی متری Stereax به تاسیسات Cirtec در Lowell، MA را مشخص می کند.

این امر فعالیت های مداوم Cirtec را در کوچک سازی سطح سیستم برای صنعت تجهیزات پزشکی تقویت می کند. ایلیکا بر توسعه فناوری پیشرفته و صدور مجوز IP در حمایت از فعالیت های تولیدی و تجاری سازی Cirtec تمرکز خواهد کرد.

Graeme Purdy، مدیر اجرایی Ilika، گفت: “همکاری ما با Cirtec مسیری را برای تجاری سازی فناوری باتری Stereax ما تقویت می کند. Cirtec تجربه تولید و سابقه قوی تجاری سازی موفق محصول در صنعت تجهیزات پزشکی را برای مشارکت ما به ارمغان می آورد.

برایان هایلی، مدیر ارشد اجرایی Cirtec Medical، افزود: “با بیش از 20 سال تجربه در طراحی، توسعه و ساخت دستگاه های پزشکی، Cirtec به طور منحصر به فردی آماده همکاری با Ilika در ارائه فناوری باتری Stereax خود به بازار است. ما معتقدیم که این همکاری دقیقاً با نقاط قوت ما مطابقت دارد و مأموریت ما برای یکپارچه‌سازی عمودی قابلیت‌های ما برای حمایت از پیشنهادات ما در بازارهای دستگاه‌های کاشتنی و پوشیدنی را گسترش می‌دهد.»

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آزمایش بزاق تشخیص سریع‌تر نارسایی آدرنال را نشان می‌دهد

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MTi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *