اینترترونیکس چسب های پلی اورتان میکرو گسیل Point-One را عرضه می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای کمک به سازندگانی که از چسب های پلی اورتان استفاده می کنند، اینترترونیکس راه اندازی شد نقطه یک چسب های پلی اورتان ساختاری، پلی یورتان ها (PU) بر اساس فناوری انتشار میکرو.

غلظت دی ایزوسیانات های مونومر آنها کمتر از 0.1 درصد وزنی است، بنابراین در صورتی که سازندگان این محصولات را مشخص کنند، نیازی به آموزش REACH نیست.

از 24هفتم در آگوست 2023، محدودیت‌های REACH پارلمان اروپا به این معنی است که کاربران صنعتی و حرفه‌ای محصولات با غلظت کل دی ایزوسیانات مونومر بیش از 0.1 درصد باید در کار با دی ایزوسیانات‌ها آموزش دیده و گواهینامه دریافت کنند.

Point-One دارای آلایندگی بسیار کم و نمادهای هشدار کمی روی برچسب است. چسب های پلی یورتان ساختاری Point-One چسب های دو قسمتی با قابلیت پخت سریع هستند که در عرض 10 دقیقه اتصالات قوی و بادوام ایجاد می کنند. آنها در برابر رطوبت، سوخت، بسیاری از حلال ها و مواد شیمیایی مقاوم هستند – نسبت به PU های معمولی مقاومت شیمیایی بهتری ارائه می دهند. فرآیندهای رنگ آمیزی یا مونتاژ بعدی که می توانند در کمتر از 10 دقیقه سنباده کاری شوند، می توانند در مدت زمان کوتاهی تکمیل شوند. با محتوای دی ایزوسیانات کم، مواد Point-One فاقد حلال و VOC هستند و هیچ نیازی به هشدار سرطان زا در برچسب محصول ندارند زیرا طبقه بندی H351 نیستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جاسی مدیر عامل آمازون پس از نشست مودی گفت که آمازون قصد دارد 15 میلیارد دلار دیگر در هند سرمایه گذاری کند

این مجموعه شامل چسب پلی اورتان ساختاری IRS 3223-B Point-One است که به رنگ مشکی است و مدت زمان کار آن 3.5 دقیقه است و چسب پلی اورتان ساختاری IRS 3221-W Point-One که به رنگ سفید است، طول عمر مفیدی دارد. 1.5 دقیقه، و دارای پایداری عالی در UV برای استفاده در فضای باز است. هر دو ماده به پلاستیک، فلزات، GRP، سرامیک، SMC، چوب، گچ تخته، بتن، سنگ و مرمر چسبندگی دارند. آنها برای کاربردهایی از جمله بازارهای داخلی و خارجی خودرو، ساخت و تعمیر کاروان و تریلر، و نورپردازی و علائم در فضای باز مناسب هستند.

بن سوانسون، مدیر ارشد بازرگانی اینترترونیکس، می گوید: «چسب های پلی اورتان از واکنش دی ایزوسیانات ها و پلی ال ها ساخته می شوند. در حالی که دی ایزوسیانات در طی واکنش مصرف می شود و عملاً هیچ دی ایزوسیانات در مواد تکمیل شده یا پخته شده یافت نمی شود، به صورت مایع خطرات بهداشتی و ایمنی را به همراه دارند. چسب‌های Point-One جدید ما خطر بسیار کمتری برای اپراتورها دارند – به اندازه‌ای کم که نیازی به آموزش اجباری جدید نباشد. البته ما هنوز از مدیریت ریسک مربوطه و اقدامات بهداشتی و ایمنی دفاع می کنیم.

بار هزینه، اداری و زمانی که تولیدکنندگان در نتیجه الزامات جدید برای آموزش اجباری REACH با آن مواجه می‌شوند، می‌تواند قابل توجه باشد. مشخص کردن Point-One نیاز به آموزش و صدور گواهینامه را از بین می برد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از مبدل های گسترش کابل در تجهیزات موقعیت یابی بیمار

چسب‌های Point-One در کارتریج‌های سرنگ دوتایی از پیش اندازه‌گیری شده (۵۰ گرم یا ۲۰۰ گرم) در کنار نازل‌های همزن ساکن برای کاربرد ساده عرضه می‌شوند. محصولات دارای خواص مقاوم در برابر افتادگی هستند، اجازه کاربرد عمودی، خواص پرکننده شکاف عالی را می دهند و به راحتی از طریق نازل اختلاط استاتیک اکسترود می شوند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TFzAib
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *