این می تواند اولین نگاه شما به OnePlus Buds Pro 2 باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

OnePlus Buds Pro یکی از پیشنهادات برتر این شرکت در محدوده صوتی است. ‌های بی‌سیم با پشتیبانی از ANC عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز به‌دست می‌آید 9990 در هند. گزارش‌هایی درباره جانشین آنها – OnePlus Buds Pro 2 مدتی است که در اینترنت منتشر شده است. در جدیدترین، رندرهای ادعایی از OnePlus Buds Pro 2 به صورت آنلاین ظاهر شده است.

91mobiles با همکاری کوبا وویچیچوفسکی، اطلاعات باکیفیتی از OnePlus Buds Pro 2 ظاهراً به اشتراک گذاشته است. رندرها طراحی هر دو هدفون و همچنین جعبه شارژ را نشان می‌دهند.

رندرهای ادعایی OnePlus Buds Pro 2

مشاهده تصویر کامل

رندرهای ادعایی OnePlus Buds Pro 2 (اعتبار عکس: 91Mobiles)

اول چیزهای مهم. عکس‌های فاش شده OnePlus Buds Pro 2 را در یک رنگ کاملاً جدید – سبز زیتونی نشان می‌دهند. OnePlus Buds Pro فعلی در دو رنگ مشکی مات و سفید براق ارائه می شود. به نظر می‌رسد هدفون‌های هدفون دارای طراحی دو رنگ بوده و قسمت بالایی مات و پایین آن براق است. همچنین، هدفون‌ها را می‌توان دید که دارای یک گوشواره زاویه‌دار است، احتمالاً برای بهبود تناسب.

به نظر نمی رسد که کیس شارژ از نظر طراحی با OnePlus Buds Pro موجود تفاوتی نداشته باشد. این کیس دارای یک نشانگر LED شارژ است و متن “هم ایجاد شده توسط Dynaudio” روی آن حک شده است. همچنین می‌توانید دکمه‌ای را روی کیس شارژ ببینید که ممکن است برای جفت کردن استفاده شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه برای رفع کار نکردن Cast TV Android

OnePlus Buds Pro 2: انتظار چه چیزی

از نظر مشخصات، گفته می شود OnePlus Buds Pro 2 با درایورهای دوگانه 11 و 6 میلی متری عرضه می شود. شایعه شده است که از حذف نویز تطبیقی ​​(ANC) تا 45 دسی بل پشتیبانی می کند. این دستگاه با صدای مکانی عرضه می شود و از کدک LHDC 4.0 پشتیبانی می کند.

هدفون های آینده ممکن است دارای سه میکروفون در هر هدفون باشند. طبق گزارش ها، با یک بار شارژ با ANC روشن، تا 6 ساعت عمر باتری خواهد داشت. با خاموش بودن ANC، عمر باتری تا 9 ساعت گفته می شود. با قاب شارژ، هدفون ها ممکن است تا 38 ساعت عمر باتری با ANC خاموش و تا 22 ساعت با ANC روشن داشته باشند.

گفته می شود OnePlus Buds Pro 2 از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و تنها با 10 دقیقه شارژ می تواند تا سه ساعت دوام بیاورد.

همه اخبار و به‌روزرسانی‌های فناوری را در Live Mint مشاهده کنید. برنامه Mint News را دانلود کنید تا به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و اخبار کسب و کار زنده را دریافت کنید.

کم و بیش

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VZbpXK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *