این هدفون های چوبی ارزان قیمت باعث شد صدای رده بالا را حذف کنم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با توجه به شغل من به عنوان یک نویسنده صوتی، به ندرت اتفاق می افتد که یک جفت رقیب جدید برای بهترین ما به میز من می رسد، روی سرم می ریزد (توسط من – من برای همه چیز به خدمتکار نیاز ندارم) و چندین ساعت مرا در یک حباب صوتی باشکوه قرار داد.

در پایان چنین روزهایی، مدت‌ها پس از آنکه باید به خانه می‌رفتم، آه و آهی اجتناب‌ناپذیر درباره هزینه‌های این سرورهای صوتی زیبا فرا می‌رسد. و سپس یک تصمیم بزرگ وجود دارد: آیا این قوطی ها نیاز به گفتگوی ظریف با مدیر بانک من – یا در واقع، نامزد طولانی مدت من دارد؟

اما امروز متفاوت بود. امروز فکر کردم یک عدد صفر از روی برچسب روی جعبه خراشیده شده است. امروز دیگر نیازی به خم کردن گوش مدیر مالی یا دوست پسرم ندارم. از آنجا که امروز، من به جدیدترین هدفون Sivga (که در بازاریابی این شرکت به SIVGA گفته می شود)، به ویژه گوش های سیمی چوبی Oriole جدید متخصص صوتی چینی گوش دادم.

و آنها به طرز مضحکی برای 149 دلار / 149 پوند (که حدود 230 دلار استرالیا است) خوب هستند.

سبک بیش از ماده؟ نه Sivga Orioles

هدفون Sivga Oriole در پس زمینه مشکی

پرداخت براق و کیفیت ساخت کاملاً در این سطح است (اعتبار تصویر: آینده)

خوانندگان معمولی می‌دانند که همکار من کوین لینچ انتشار Sivga Oriole جدید و Sivga Robin را پوشش داده است. و با دانستن آنها بر روی کاغذ، قلبم (و گوشهایم) فرصتی برای آشنایی بیشتر با آنها پیدا کرد.

من مستقیماً به آن می پردازم: برای پول، این مجموعه ای باورنکردنی از گوش است. در حال حاضر، این مقاله انجام می دهد نه ایجاد یک بررسی کامل؛ من فقط یک روز را با Orioles گذراندم (بعد از اجرای آنها، کاری که همیشه باید قبل از ارزیابی کیفیت صدای هر مجموعه ای از هدفون انجام دهید – فقط بگذارید حداقل 15 ساعت با صدای کم آنها را پخش کنند) … اما من خیلی خوب بودم، بسیار تحت تاثیر قرار گرفت

از دو مجموعه هدفون منتشر شده Sivga، Oriole از همان ابتدا من را بیشتر مجذوب خود کرد. چرا؟ از آنجا که با وجود فنجان های چوبی و درایورهای 50 میلی متری (هر دو جفت دارای این هستند، و بزرگتر و توانمندتر از نمونه هایی هستند که در اکثر بهترین هدفون های روی گوشی در طبقه قیمتی خود یافت می شوند)، ساخت سبک دوست داشتنی 280 گرمی، پد فوم حافظه نرم. و پرداخت براق بالا، این صداگذاری است که بیشتر به ترجیح من است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین کاور لپ تاپ برای Apple MacBook Air M3

Sivga به من می گوید که Oriole دارای یک “کوک متعادل و گسترده برای موسیقی کلاسیک و جاز” است، در حالی که Robin دارای صدایی است که شرکت به عنوان “صدای سرزنده و رو به جلو” برای شنوندگان موسیقی راک، پاپ و رقص توصیف می کند.

من به مقدار زیادی راک و پاپ گوش می‌دهم (و یک رقصنده حرفه‌ای بودم، بنابراین موسیقی رقص با قلمرو همراه می‌شود)، و با این حال همیشه اجرای یکپارچه، لایه‌ای، گسترده و دقیق را بر اجرای کمی جلوتر و با صدای سرگرم‌کننده ترجیح داده‌ام. ، ارائه غیرتمندانه. آیا من این را در Oriole دریافت کردم؟ خدای من، بله – اما به زودی به آن خواهم رسید.

Sivga Oriole گوش کاپ‌ها را روی پس‌زمینه سیاه نشان می‌دهد

Sivga Oriole دارای گوش کاپ های بزرگ است که به طور کامل می چرخد ​​تا صاف بخوابد (اعتبار تصویر: آینده)

کابل ها نیز لذت بخش هستند. اگر دوست دارید من را سطحی خطاب کنید، اما از آنجایی که آنها (به طور ایمن و با اتصالات با احساس برتر، من اضافه می کنم) به هر گوشواره متصل می شوند، تطبیق رنگ یک لمس درجه یک است، همانطور که این واقعیت که این طرح های بافته شده عملا غیرممکن است. گره زدن یا گره خوردن هدبند بی‌صدا می‌لغزد، گوش‌کاپ‌های بزرگ اما سبک می‌چرخند تا کاملاً صاف بخوابند و همچنین زاویه‌دار به بالا یا پایین (با استفاده از نقاط لنگر فلزی آن‌ها) می‌چرخند، و کل ساختمان به نظر محکم می‌آید و در عین حال شیک به نظر می‌رسد.

من از دو گزینه روکش سبک‌تر دریافت کردم، اما هر دو رنگ از چوب رز استفاده می‌کنند (که معمولاً روی تخته‌های گیتار یافت می‌شود) و خیره‌کننده هستند، با گوشواره‌های گرد و یک موتیف مربعی و زاویه‌دار که آرم را قاب می‌کند که به زیبایی به‌وسیله لوگوی بالا مشخص شده است. پرداخت براق

البته، Sivga (که از سال 2016 وجود داشته است، اما تا به حال واقعاً شکسته نشده است) در حال استفاده از چوب های تن صدا در هدفون است، که می تواند صدا را از نظر آکوستیک و طنین و همچنین به عنوان یک صدا طعم دار کند. در مقایسه با محفظه های پلاستیکی و فلزی یک بار مصرف برای محیط زیست کمی بهتر است.

چرا این قوطی های چوبی خاص علاقه من را بیش از بسیاری دیگر جلب می کند؟ خب، شرکت خواهر Sivga، Sendy Audio بسیار مورد توجه (و بسیار پیشرفته تر) است، و اگرچه پایان Oriole چشم ها را به خود جلب می کند، و مطمئناً درایورهای 50 میلی متری در این سطح متمایز هستند، اما این یک مورد از سبک بودن بیش از ماده نیست. . پاسخ فرکانس ادعا شده 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است، برای امپدانس بدون مالیات 32 اهم و حساسیت بالای 108 دسی بل، که عملاً در این گروه قیمتی بی سابقه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیکی

نظر: Sivga به تازگی معیار جدیدی را برای هدفون 150 دلاری تعیین کرده است

Sivga Oriole در بسته بندی، جعبه سفر کنفی را نشان می دهد

Sivga Oriole با یک کیسه کنفی عرضه می شود (اعتبار تصویر: آینده)

با شروع گوش دادن من با King Buffalo's Regenerator، آکوردهای سینت آغازین احساسی گسترده، بافتی و فضای کافی برای درخشش دارند، حتی زمانی که صدای ناخوشایند گیتار و درام مانند قطار باری که سرعت خود را افزایش می دهد، نزدیک می شود. دقتی در لایه‌بندی و قرار دادن در اینجا وجود دارد که من هرگز در سطح آن نشنیده‌ام.

ریتم رانندگی هرگز تزلزل نمی کند حتی با شدت گرفتن مسیر – و این به طور نیمه ثابت در طول مدت 9 دقیقه آن اتفاق می افتد. این یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که من می‌توانستم در Sivga Oriole بیاورم، اما این قوطی‌ها تمام تفاوت‌های ظریف را از طریق سه‌گانه جشن می‌گیرند و از میانه‌ها سقوط می‌کنند، بدون اینکه اجازه بدهند چیزی نفخ یا خراب شود.

صدایی و واقعی، با رجیسترهای باس شاداب و بدون دردسر.

و اگر واقعاً یک صفر اضافی در انتهای برچسب قیمت وجود داشت؟ این به سختی منصفانه است – اما خوب. برای شفافیت، اگر این قوطی‌ها واقعاً سطح بالایی بودند (همانطور که ظاهر و ساختارشان نشان می‌دهد) ممکن است مجبور باشم کمی بیشتر گوش کنم، و ممکن است شیرینی حاشیه‌ای را که در انتهای بالایی آن وجود دارد، زیر سوال ببرم، که می‌تواند فقط کمی از بین برود. … اما باز هم، این به شدت ناعادلانه است! برای این هزینه اسمی در دنیای دوستداران صوتی – جایی که هدفون هایی مانند Meze Audio Liric می توانند قیمت های چهار رقمی داشته باشند – من استدلال می کنم که هیچ چیز به این خوبی برای این پول وجود ندارد.

و بله، من برای آن روز به صدای سطح بالا پشت کردم. هدفون Sivga Oriole به من شادی بخشید و باعث شد موسیقی من به طرز باورنکردنی زنده و گسترده به نظر برسد – و به قیمتی که لبخند را نیز بر لبانم آورد.

پس تمام می شود – دیگر صدای پیشرفته ای وجود ندارد؟ خب نه. هنوز هم می توان منو را بدون نیاز به سفارش مطالعه کرد… اما گزینه Sivga به ضرر شما نیست، و در این زمان های سخت، این مهم است.

Sivga Oriole جزئیات گوش کاپ

مجموعه ای زیبا از هدفون، به قیمت 149 دلار (اعتبار تصویر: آینده)

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yBJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *