این 6 ابزار جالب هوش مصنوعی آیفون را در Apple-OpenAI امتحان کنید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6این 6 ابزار جالب هوش مصنوعی آیفون را در  Apple-OpenAI امتحان کنید می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

راهنمایی سریع
  • مجموعه ای از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در آیفون معرفی کرد.
  • با نصب برنامه های شخص ثالث مانند و Google می توانید ویژگی های اضافی اضافه کنید.
یک معامله OpenAI اپل شایع شده است، اما در اینجا 6 ابزار هوش مصنوعی در حال حاضر در آیفون وجود دارد

1. Google Circle برای جستجوی جایگزین با استفاده از میانبرها

کمبود ویژگی های هوش مصنوعی در آیفون زمانی آشکار شد که سامسونگ S24 با گلکسی AI معرفی شد. اما اکنون، با برنامه Google، می‌توانید از برنامه Shortcuts برای ایجاد دنباله‌ای استفاده کنید که یک اسکرین شات می‌گیرد و سپس Google Lens را راه‌اندازی می‌کند تا تشخیص دهد چه چیزی روی صفحه شما است. این کاملاً شبیه دور زدن چیزی برای جستجو نیست، اما کار را انجام می دهد.

به عنوان مثال، من از دکمه Action در آیفون 15 پرو خود استفاده کردم تا به سرعت تشخیص دهم که در یک پست چه کسی در کنار جی شاه قرار دارد. به محض اینکه میانبر را فعال کردم، لنز گوگل راجر بینی، رئیس BCCI (به درستی) شناسایی کرد.

می توانید از همین میانبر برای شناسایی طیف گسترده ای از چیزها مانند محصولات و موارد دیگر استفاده کنید. این میانبر توسط Minsang Choi، مدیر طراحی گوگل به اشتراک گذاشته شده است، این میانبر با ضربه زدن روی اینجا قابل نصب بر روی آیفون شما است.

همچنین بخوانید: بهترین ابزار رایگان هوش مصنوعی آنلاین برای کسب و کار یا استفاده شخصی شما

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه به روز رسانی مک خود به macOS Ventura در حال حاضر

2. صدای شخصی – صدای خود را شبیه سازی کنید

اپل قابلیتی به نام صدای شخصی برای کمک به افرادی که در معرض خطر از دست دادن صدای خود هستند ارائه می دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد صدای خود را با خواندن یک سری پیام‌های متنی که سیستم را آموزش می‌دهند، شبیه‌سازی کنید. این فرآیند حدود 15 دقیقه طول می کشد و سپس باید آیفون خود را یک شبه شارژ نگه دارید تا پردازش شود.

پس از اتمام، می توانید از Personal Voice برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده در سرویس های اپل مانند FaceTime و حتی تماس های تلفنی استفاده کنید.

برای فعال کردن آیفون خود برای صحبت با صدای شما، کافی است آنچه را که می خواهید بیان کند تایپ کنید. می توانید با رفتن به Settings > Accessibility > Personal Voice، ایجاد یک صدای شخصی را شروع کنید. بعداً می‌توانید صدای شخصی خود را در گفتار زنده انتخاب کنید.

3. امکان شناسایی حیوانات خانگی در Photos

با iOS 17، اپل توانایی تشخیص حیوانات خانگی را در برنامه Photos شما معرفی کرد. این توانایی قبلاً فقط به افراد محدود می شد. در واقع، اکنون حتی می توانید حیوانات خانگی خود را نام ببرید و آنها را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنید.

این یک افزونه بسیار درخواستی برای صاحبان حیوانات خانگی است که تصاویر زیادی از حیوانات خانگی محبوب خود را در آیفون خود دارند. این نه تنها یافتن عکس‌های آنها را آسان‌تر می‌کند، بلکه سازماندهی از طریق آلبوم‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند.

4. متن را از تصاویر با استفاده از متن زنده کپی کنید

آیا تا به حال خواسته اید یک خط متن را از یک تصویر کپی کنید؟ بیایید واقعی باشیم، همه ما در مقطعی داریم. وقتی می‌خواهید یک شماره خاص یا مثلاً یک آدرس ایمیل را کپی کنید، این ویژگی کار را ساده‌تر می‌کند. در حالی که این ویژگی در حال حاضر برای چندین نسخه در iOS وجود داشته است، اما با گذشت زمان بهتر شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین تشخیص نشت آب هوشمند در سال 2023

برای انجام این کار، باید آن را در برنامه تنظیمات > عمومی > زبان و منطقه > متن زنده فعال کنید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک خط متن را در یک عکس به مدت طولانی فشار دهید و می‌توانید آن را کپی کرده و در هر جایی که می‌خواهید جای‌گذاری کنید.

همچنین بخوانید: ساده ترین راه برای انتقال فایل از آیفون به مک

5. صدای ChatGPT با استفاده از دکمه اکشن

با استفاده از دکمه Action، کاربران می توانند ChatGPT Voice را تنها با یک فشار فعال کنند و آن را به یک دستیار هوش مصنوعی برای آیفون شما تبدیل کنند. با این حال، برخلاف سیری، ChatGPT Voice فاقد دسترسی به داده‌های زمان واقعی است و نمی‌تواند کارهایی مانند واکشی اطلاعات آب و هوا یا سفارش آنلاین اقلام را انجام دهد.

همچنین با ویژگی‌های iOS مانند روشن کردن چراغ قوه یا تنظیم آلارم ادغام نمی‌شود. با وجود این محدودیت ها، کاربرد قابل توجهی دارد و به خوبی کار می کند. برای استفاده از آن، باید وارد زیر منوی Action Button در تنظیمات شوید و انتخاب کنید ChatGPT – شروع مکالمه صوتی به عنوان اقدام انتخابی

6. تصحیح خودکار بهتر در iOS 17

در WWDC 2023، اپل اعلام کرد که iOS 17 از یک مدل زبان ترانسفورماتور برای یادگیری ماشین روی دستگاه و پیش‌بینی کلمات هنگام تایپ استفاده می‌کند. این ویژگی در واقع با iOS 17 راه اندازی شد، و از آن زمان، به عنوان مثال، می توانم بگویم که تصحیح خودکار iOS به طور قابل توجهی نسبت به تکرارهای قبلی خود بهبود یافته است.

این کار را برای کسانی که برای مکالمات مبتنی بر متن به تلفن‌هایشان تکیه می‌کنند بسیار راحت‌تر می‌کند – که، بیایید واقعی باشیم، اکثر ما اینطور هستیم. اکنون، برای اطمینان از روشن بودن تصحیح خودکار، برنامه Settings را باز کنید، به General > Keyboard بروید و Auto-Corriction را روشن یا خاموش کنید.

امیدواریم از این مقاله این 6 ابزار جالب هوش مصنوعی آیفون را در انتظار Apple-OpenAI امتحان کنید مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cdPbkp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *