باز هم کارکنان توییتر کاهش می یابد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایلان ماسک در اکتبر سال 2022 مدیریت را به دست گرفت. در نوامبر 2022، تعداد کارکنان توییتر حدود 7500 نفر بود. این به این معنی است که توییتر 7500 کارمند و طیف وسیعی از پیمانکاران را در مراکز مختلف در سراسر جهان اخراج کرد – تقریباً 50٪ از کارمندان در اوایل نوامبر اخراج شدند. . این سناریو با کاهش و منطقی سازی بیشتر دنبال شد و کارمندان بیشتری اخراج شدند.

قبل از اعلام اولین اخراج، سرویس ارتباط داخلی، Slack، آفلاین شد و ارتباط کارمندان را با مشکل مواجه کرد. همچنین، آنها از حساب‌های و لپ‌تاپ‌های شرکت خود خارج شدند – که به مردم اشاره کرد که اخراج شروع شده است. کاهش کارکنان در توییتر به چندین مدیر محصول، دانشمندان داده، مهندسان و بسیاری دیگر ضربه زد – که ویژگی‌های مختلف توییتر را روزانه و شبانه آنلاین نگه داشته‌اند.

طبق گزارشی، ماسک ادعا کرد که تعداد کارکنان توییتر در حال حاضر به حدود 2300 نفر کاهش یافته است و کاهش کارکنان در توییتر تا ژانویه به 70 درصد افزایش یافته است – که به نظر شدید می رسد. توییتر تقریبا 5000 کارمند را اخراج کرد – اما تاثیر آن چیست؟

توییتر همچنان مانند گذشته کار می کند. با این حال، چندین دست انداز در این سفر وجود داشت و مطمئناً همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود. اکنون، گزارش این است که ماسک در حال برنامه ریزی برای حذف 50 نقش دیگر از جمله مهندسان است. همچنین گزارش شده است که استر کرافورد، که فعالانه از جنبش اصلاحی توییتر ایلان حمایت می کرد، اکنون به لیست طولانی کارمندان سابق این شرکت پیوسته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بررسی SocialOasis | Trend Micro News

آیا کاهش کارکنان در توییتر منجر به یک مشکل بزرگ می شود؟

تعجبی نخواهد داشت اگر توییتر دچار یک قطعی بزرگ شود. کاهش پرسنل در توییتر یک فرآیند کاهش هزینه برای این شرکت است که هنوز خسارت زیادی به دنبال نداشته است. اما برخی می گویند که برنامه کاهش هزینه توییتر برای بازگرداندن پلت فرم به وضعیت خنثی و نگاه مثبت به آینده درآمد بسیار مورد نیاز بود.

کارمندان توییتر کاهش یافت

آخرین گزارش از کاهش کارکنان در توییتر در سه ماهه دوم سال 22 می گوید که هزینه کارکنان 950 میلیون دلار بوده است. این قبل از به دست گرفتن ماسک بود. اگرچه گزارش‌های پس از ریاست او هنوز منتشر نشده است، اما برخی معتقدند اگر ایلان هزینه کارکنان توییتر را 80 درصد کاهش داده باشد که شامل افراد با حقوق بالا می‌شود. این امر باعث کاهش آن به حدود 190 میلیون دلار می شود و با توجه به اینکه درآمد تبلیغاتی توییتر ظاهراً در حال کاهش است، باید به حذف ادامه دهد تا با کاهش جریان ورودی همراه باشد.

بنابراین، به ازای هر درآمد کمتر، توییتر باید هزینه ها را بازنگری کند. همچنین، با توییتر آبی (طرحی که توسط متا دنبال می شود)، عملکرد در حد مطلوب نیست و ایلان از آمار درآمد خوشحال نیست. از این رو، تعجبی نخواهد داشت که او کارمندان بیشتری را اخراج کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کتابخانه موسیقی اپل در دستگاه‌ها همگام‌سازی نمی‌شود؟ 10 راه برای اصلاح!

اما این سوال پیش می‌آید که توییتر چند کاهش را می‌تواند انجام دهد؟ هر بار که درآمد مورد انتظار به دست نمی آید، آیا شرکت باید کارکنان خود را اخراج کند؟ اما باز هم، با اخراج تعداد زیادی از کارمندان، برنامه به خوبی کار می کند – آیا این بدان معناست که توییتر مملو از کارمندان است؟
شاید روزی با این موضوع آشنا شویم. اما کاهش کارکنان در توییتر بسیاری را شوکه کرده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MbrhZa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *