با قدرت پنهان پشت دستگاه کار از راه دور عالی بعدی خود آشنا شوید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اکنون که کار از راه دور برای بسیاری از ما به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است، شاید زمان آن رسیده است که به سطح بعدی فکر کنیم.

برای اینکه واقعاً از انعطاف پذیری کار در خانه (یا هر مکان غیر اداری) بیشترین استفاده را ببرید، به دستگاهی قدرتمند با عمر باتری طولانی مدت نیاز دارید، اما همچنین به دستگاهی نیاز دارید که به راحتی حمل شود و باقی بماند. هر کجا که هستید متصل شوید

احتمالاً وقتی صحبت از برخی دستگاه‌ها به میان می‌آید، از برخی از بزرگ‌ترین نام‌های سازنده آگاه هستید، اما در زیر کاپوت بسیاری از محبوب‌ترین دستگاه‌های خانگی، اسنپدراگون قرار دارد. ()®*.

کار از راه دور در منزل

(اعتبار تصویر: کوالکام)

پس از سال‌ها تخصص پیشرو در صنعت در صنعت گوشی‌های ، Qualcomm Technologies از طریق پلتفرم محاسباتی Snapdragon خود، طیف قابل‌توجهی از دستگاه‌های محاسباتی را تقویت می‌کند. چه شخصی، چه لپ تاپ یا تبلت، احتمالاً در جدیدترین دستگاه شما قدرت اسنپدراگون وجود دارد که راهی برای به حداکثر رساندن آنچه از روش جدید کار از راه دور بدست می آورید ارائه می دهد.

پلتفرم محاسباتی اسنپدراگون همه چیز در مورد همیشه روشن، همیشه متصل است – همان چیزی است که برای انجام یک روز کاری از خانه به آن نیاز دارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Volt، یک فین‌تک بانکداری باز برای پرداخت‌ها و موارد دیگر، 60 میلیون دلار با ارزش 350 میلیون دلاری افزایش می‌دهد.

این دستگاه‌ها با استفاده از پلتفرم محاسباتی اسنپدراگون، دارای پردازنده Qualcomm Kryo و پردازشگر گرافیکی Qualcomm Adreno، به راحتی می‌توانند طیف گسترده‌ای از وظایف روز کاری را انجام دهند، خواه از دستکاری صفحات گسترده، تماس‌های ویدیویی یا صرفاً عبور از آن صندوق ورودی شلوغ.

دستگاه‌های مجهز به اسنپ‌دراگون کاملاً با آخرین سرویس‌ها و برنامه‌های مطابقت دارند و آشناترین محصولات شما را به شما ارائه می‌دهند که به‌طور روان و مؤثر اجرا می‌شوند تا به شما امکان می‌دهند تمام کارهایتان را انجام دهید.

کار از راه دور در منزل

(اعتبار تصویر: کوالکام)

همچنین می‌توانید به لطف سخت‌افزار اتصال پیشرفته‌ای که در اکثر دستگاه‌های مجهز به اسنپ‌دراگون بسته‌بندی شده است، در حین حرکت متصل بمانید، که دارای سیستم‌های مودم-RF یکپارچه با ارائه قابلیت‌های شبکه سلولی 4G LTE و 5G هستند، بنابراین هرگز بیرون نخواهید بود. قابل دسترس

علاوه بر این، می‌توانید بدون نگرانی در مورد تمام شدن آب دستگاهتان، تمام وظایف خود را انجام دهید، زیرا دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون بازده انرژی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند، دو برابر بیشتر از لپ‌تاپ‌های معمولی دوام می‌آورند و اغلب این امکان را به شما می‌دهند. شما می توانید چندین روز را با یک بار شارژ بگذرانید.

کار از راه دور در منزل

(اعتبار تصویر: کوالکام)

وقتی روز کاری تمام شد، می‌توانید با سرویس استریم مورد علاقه‌تان استراحت و استراحت کنید، یا از یک جلسه بازی هیجان‌انگیز لذت ببرید – همه اینها توسط Snapdragon پشتیبانی می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع مشکل چت صوتی یا میکروفون در ویندوز

کار از خانه و در حال حرکت بدون شک بخشی از زندگی کاری ما در حال حاضر است، بنابراین اگر می خواهید بهره وری خود را با دستگاه های محاسباتی قدرتمند، قابل حمل و بادوام افزایش دهید، مطمئن شوید که خرید بعدی شما توسط اسنپدراگون تامین می شود. ().

*Snapdragon، Qualcomm Kryo و Qualcomm Adreno محصولات Qualcomm Technologies Inc. و/یا زیرمجموعه های آن هستند.

  • این محتوا توسط Qualcomm Technologies Inc حمایت شده است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CCkQMb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *