با ویژگی هوش مصنوعی Metricool یک کپی از رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

همه ما از بلاک نویسنده رنج برده‌ایم، بدترین دشمن رسانه‌های اجتماعی که یک روز بدون خلاقیت می‌تواند واقعاً برای شما هزینه داشته باشد. با این حال، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. به لطف جدیدترین ویژگی Metricool در داخل برنامه ریز ما، اکنون می توانید با کمک متن ایجاد کنید.

ما قدم به قدم به شما نشان خواهیم داد که چگونه کار می کند و فکر می کنم از آن لذت خواهید برد…

هوش مصنوعی چه عملکردی در ایجاد متون دارد؟

در Metricool's Planner، یک دستیار هوش مصنوعی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند متن هایی را برای کپی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. دستیار ما آماده است تا خود را به جای یک مدیر رسانه های اجتماعی قرار دهد و دستورالعمل های شما را با متن تطبیق دهد.

هدف این است که از رویارویی با بلاک نویسنده خودداری کنید و در زمان صرفه جویی کنید، در حالی که دستیار نسخه مورد نیاز هر شبکه رسانه اجتماعی را ایجاد می کند.

💡 کار با جادوگر ایجاد متن Metricool = صرفه جویی در ساعات کاری در روز و سریعتر جلو رفتن.

  • در زمان ایجاد کپی برای پست های خود صرفه جویی کنید.
  • از وارد شدن به بلاک نویسنده خودداری کنید.
  • از طوفان فکری متریکول الهام بگیرید.
  • سریعتر کپی بنویسید و مطالب را سریعتر برنامه ریزی کنید.

چگونه کار می کند؟ به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید!

ابزار هوش مصنوعی چگونه کار می کند

مراحل ساده هستند. شما فقط باید یک حساب Metricool داشته باشید (می توانید اینجا ثبت نام کنید) و یک حساب رسانه اجتماعی متصل کرده اند.

وقتی آماده شدید، وقت آن است که دست به کار شوید:

  • به برنامه ریز Metricool بروید و روی «ایجاد پست جدید» کلیک کنید.
  • شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید که می خواهید محتوا را در آن زمان بندی کنید.
  • در زمان‌بندی، روی نماد ربات در سمت راست (🤖) کلیک کنید.
  • Metricool پنجره “تولید کننده متن AI” را باز می کند: در کادر، به هوش مصنوعی توضیح دهید که در مورد چه چیزی می خواهید صحبت کنید، تا جایی که ممکن است خاص باشید، گویی به یک دستیار واقعی توضیح می دهید.
  • از بین 12 گزینه از آهنگ هایی که می خواهید به متن ایجاد شده اضافه کنید، انتخاب کنید: رسمی، غیر رسمی، خنده دار و غیره.
  • طول متنی را که می خواهید تولید کنید (کوتاه، رسانه ای یا طولانی) انتخاب کنید و روی «ایجاد کپی» کلیک کنید.
  • Metricool 5 نسخه تولید شده را به شما ارائه می دهد که می توانید از بین آنها به عنوان بهترین نسخه مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  داستان دو SPAC فناوری آب و هوا

همه چیز تمام شد!

در نهایت، می توانید نسخه تولید شده را با لحن برند یا شبکه اجتماعی خود هماهنگ کنید.

دستیار هوش مصنوعی در همه برنامه ها از جمله طرح رایگان در دسترس است:

  • رایگان: 3 بار استفاده در ماه
  • حرفه ای: 3 بار استفاده از هر برند در ماه
  • تیم: 50 استفاده از هر برند در ماه
  • شرکت، پروژه: 50 استفاده از هر برند در ماه

→ برای هر طرح، شما هنوز 5 گزینه از کپی تولید شده برای انتخاب دارید.

حال، چگونه می توان از ویژگی تولید محتوای رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی استفاده کرد و در چه مواقعی می تواند مفید باشد؟

نمونه هایی برای ایجاد متن با تولید کننده محتوای رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی Metricool

همانطور که به شما گفته ایم، در روزهایی که خلاقیت کم است (یا اصلا وجود ندارد)، استفاده از هوش مصنوعی یک ابزار فوق العاده مفید برای رسانه های اجتماعی است.

بنابراین، ما یک سری مثال برای شما آماده کرده ایم که با استفاده از دستیار هوش مصنوعی می توانید آنها را در نظر بگیرید:

ایجاد یک متن

در اینجا، شما فقط باید در مورد آنچه می خواهید تولید کنید بنویسید و پیامی را که می خواهید منتقل کنید، به خاص ترین شکل ممکن توضیح دهید. بنابراین فقط تایپ کردن “حیوانات” و “سه” کافی نیست.

ما به شما توصیه می کنیم چیزی در این زمینه بگویید: “من به متنی در مورد سه ویژگی حیوانات همه چیزخوار برای (شبکه اجتماعی) نیاز دارم”.

این نوع پست بسیار متداول است: پیوند جالبی پیدا می‌کنید اما فرصتی برای فکر کردن به کپی کردن محتوا ندارید.

وقت آن است که از تولید کننده محتوای رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی Metricool استفاده کنید تا متن های عالی برای پیوندهای خود ایجاد کنید. در این مورد، ایده های خلاصه شده (البته به عنوان خاص) را برای هوش مصنوعی به شما ارائه دهید تا نسخه شما را توسعه دهد.

تصور کنید می خواهید پست جدید Metricool در مورد Instagram Meta Verified را به اشتراک بگذارید:

“در مورد این لینک در مورد نحوه انجام سئو در یک متن برای توییتر بنویسید” و سپس لینک را اضافه کنید. مهم: این پیوند فقط می‌تواند متنی باشد، نه ویدیویی یا PDF. به یاد داشته باشید که آهنگ را از منوی کشویی اضافه کنید.

یک تاپیک توییتر ایجاد کنید

موضوعات توییتر می تواند برای بسیاری در رسانه های اجتماعی سردرد باشد. آنها برای به اشتراک گذاری محتوا بسیار مفید هستند، اما گاهی اوقات دشوار است که به تنهایی این موضوعات را 100٪ بسازید.

اما اکنون می‌توانید از تولیدکننده محتوای رسانه‌های اجتماعی هوش مصنوعی Mettricool برای پر کردن شکاف‌هایی که به کمک نیاز دارید استفاده کنید.

این یک مثال است: شما می خواهید یک موضوع با مراحل تهیه پیتزا ایجاد کنید. شما وقت ندارید آن را سریع بنویسید یا به طور کامل و گام به گام به دنبال اطلاعات بگردید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه غیرفعال کردن پیشنهادات فالو در اینستاگرام

سپس، به دستیار هوش مصنوعی Metricool، می توانید بگویید: “یک متن در مورد طرز تهیه پیتزا برای تازه کارها در آشپزخانه بنویسید و آن را به 7 قسمت تقسیم کنید”.

به یاد داشته باشید که طول و لحن را انتخاب کنید، و سپس هر یک از آن 7 قسمت، توییت هایی خواهند بود که رشته شما را تشکیل می دهند.

افت محتوای سایر شبکه های اجتماعی

با محتوایی که در یک شبکه اجتماعی پیروز شده است چه می کنید؟ توصیه ما این است که از آن برای شبکه دیگری استفاده مجدد کنید اما لحن پست را تطبیق دهید.

با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانید گزینه‌های دیگری را برای محتوای مشابه، اما به شکلی متفاوت و سازگار با شبکه‌ای دیگر، در عرض چند ثانیه پیدا کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید یک توییت دارید که می‌خواهید آن را به لینکدین ببرید، اما می‌دانید که در این شبکه اجتماعی باید از آهنگ دیگری استفاده کنید و طول آن متفاوت است.

هوش مصنوعی کار را برای شما آسان می کند: به سادگی تایپ کنید “این متن را برای لینکدین تطبیق دهید”، آهنگ و اندازه طول را انتخاب کنید … و اجازه دهید مولد متن رسانه اجتماعی ai دست به کار شود! سپس مولد متن چندین ایده را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید مستقیماً در Metricool برنامه ریزی کنید.

تاریخ های مهم را به خاطر بسپارید

برای رسانه های اجتماعی، تهیه محتوایی برای مهم ترین تاریخ های سال بسیار مهم است. با این اوصاف، هوش مصنوعی کمک بزرگی است. شما می توانید چیزی مانند: “نوشتن پست شبکه اجتماعی برای اینستاگرام با مهم ترین تاریخ های اسفند”.

علاوه بر جمع‌آوری تاریخ‌های مهم برای رسانه‌های اجتماعی، شرح آن از قبل نوشته شده است و فقط باید آن را با سبک خود تطبیق دهید.

برای خبرنامه لینکدین

استفاده از هوش مصنوعی برای خبرنامه لینکدین گزینه دیگری است و می تواند به شما در ایجاد متن ایده آل کمک کند. زمانی که احساس می کنید می توانید از مقداری خلاقیت استفاده کنید، این دوز عالی خلاقیت است.

چگونه می توانید از هوش مصنوعی برای این کار استفاده کنید؟

یک مثال در اینجا آمده است: در مولد، «نوشتن یک متن در مورد نحوه ایجاد یک خبرنامه در لینکدین» را تایپ کنید.

مولد متن ایده هایی را که برای تکمیل خبرنامه خود نیاز دارید و لحن غیررسمی مورد نیاز برای موفقیت در این پلت فرم اجتماعی را به شما ارائه می دهد.

ایده هایی برای پست های شما

گاهی اوقات شما لزوماً به کپی تولید شده برای شما نیاز ندارید، بلکه باید ذهن خود را پاک کنید یا ایده هایی را برای محتوای خود مشاهده کنید.

از هوش مصنوعی Metricool برای ایجاد ایده هایی استفاده کنید که سپس می توانید با برنامه ریز تطبیق دهید. کلمات کلیدی خاصی را در مورد آنچه می خواهید بنویسید تایپ کنید و ایده هایی که در پست خود به دنبال آن هستید ممکن است فقط در پاسخ های هوش مصنوعی باشد.

اکنون همه چیز را در مورد تولید کننده محتوای رسانه اجتماعی جدید هوش مصنوعی Metricool و نحوه عملکرد آن می دانید.

آیا می خواهید در مورد ویژگی های Metricool بیشتر بدانید؟ ما این را به شما واگذار می کنیم مگا آموزش متریکول و تمام ویژگی های آن

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gFg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *