بحران روزانه: متا در این هفته حدود 4000 کارمند دیگر را اخراج می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بحران روزانه: متا در این هفته حدود 4000 کارمند دیگر را اخراج می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

سلام، کرانچرهای اواسط هفته! امروز، ما به طور کلی در مورد زندگی بسیار هیجان زده هستیم. همچنین، آیا شرکت شما هنوز در مخفی کاری است؟ به هر حال برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید – و اولین حضور عمومی خود را در TechCrunch Disrupt اعلام کنید!

فردا در TechCrunch Early Stage در بوستون می بینید؟ – کریستین و حاجی

TechCrunch برتر 3

  • اخراج های متا بیشتر: گزارش ها حاکی از آن است که متا قصد دارد 4000 شغل دیگر را در این هفته کاهش دهد. ربکا می نویسد. اگر در خانه پیگیری می کنید، این علاوه بر اعلامیه ای است که در ماه مارس مبنی بر کاهش 10,000 شغل و 11,000 شغلی که در ماه نوامبر کاهش یافتند.
  • و برنده است…: آمازون در صدر فهرست بهترین مکان های کار لینکدین قرار دارد و اینگرید می نویسد که اولویت های جویای کار به فرهنگ محل کار تغییر کرده است، و نتیجه می گیرد که «سوال بزرگ این است که آیا عواملی مانند ارزش های فرهنگی نشانه ای از زمان ما هستند یا نه، یا اینکه آیا این پارامترها در اولویت های دائمی در میان جویندگان کار باقی خواهند ماند و تصویر بزرگتر را برای نحوه جذب نیروها تغییر می دهد. بهترین استعدادها – و در واقع “استعداد” را در آینده جذب کنید.”
  • بای واقعی باش، دوو دوو دوو دوو: پرده واقعاً بر روی زندگی کاربران BeReal فرو می‌رود، کاربرانی که اکنون می‌توانند هنگام ارسال پست، آنچه را که در گوش می‌دهند، اضافه کنند. عایشه گزارش ها.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای تعمیر آیفون یخ زده که خاموش نمی شود

استارتاپ ها و VC

امروزه بسیاری از یکیشن ها فرض می کنند که داده ها تنها در یک مکان زندگی می کنند، معمولاً در یک پایگاه داده واحد ابری. اما واقعیت پیچیده تر است، کایل گزارش ها. به لطف تکثیر دستگاه‌های تلفن همراه و زیرساخت‌های ابری – که مورد آخر در طول همه‌گیری سرعت گرفت – اکنون برنامه‌ها باید داده‌ها را در مکان‌های بیشتری ذخیره و پردازش کنند، از لبه تا ابر عمومی. همینطور برای نجات تا شرکت ها بتوانند همه آن را هماهنگ نگه دارند.

در کل سه ماهه فقط یک تکشاخ فین تک به دنیا آمد. این اولین باری است که از پایان سال 2016 اتفاق افتاده است. تنها تک شاخ متولد شده در سه ماهه اول، MNT-Halan مستقر در مصر بود که در اوایل فوریه 260 میلیون دلار سرمایه مالی با ارزش 1 میلیارد دلاری جذب کرد. مری ان و کریستین در نگاه خود به سه ماهه اول سال گزارش دادند.

و ما پنج مورد دیگر را برای شما داریم:

سرمایه گذاران نرم افزار باید قبل از ورود به فناوری عمیق، این 3 ایده را دوباره یاد بگیرند

سه لامپ آویزان از سقف

اعتبار تصویر: کریستین استورزنگر (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

Champ Suthipongchai، یکی از بنیان‌گذاران، می‌گوید از آنجایی که VCها «سرمایه‌گذاری نرم‌افزاری را به یک مالی کم حاشیه» تبدیل کرده‌اند، ممکن است این یک نکته مثبت باشد که بسیاری از آنها «نمی‌توانند به جلو حرکت کنند و در چیز بزرگ بعدی سرمایه‌گذاری کنند: فناوری عمیق». شریک عمومی در Creative Ventures.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین پاور بانک برای کمپینگ در بریتانیا

طرز فکر SaaS فقط برای سرمایه گذاری در فناوری عمیق مرتبط نیست، به این معنی که VC های سنتی قبل از غواصی باید رفتار (و انتظارات) خود را مجدداً تنظیم کنند.

Suthipongchai می نویسد: “سرمایه اول بنیانگذار سرمایه گذاران نرم افزار به سادگی در دنیای فناوری عمیق اشتباه است.” این نوع تفکر جادویی دقیقاً به همین دلیل است که کتاب بازی نرم افزار آنها محکوم به شکست است.

سه مقاله مشابه دیگر از تیم TC+:

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

تسلا در حال بررسی قیمت در همه جا است. شرکت خودروهای برقی دوباره قیمت مدل 3 و مدل Y را کاهش داد به طوری که آن مدل های محبوب اکنون زیر 40000 دلار هستند. ربکا گزارش ها. ما اکنون در حال تماشای این هستیم که ببینیم این حاشیه ها چقدر بر درآمد سه ماهه اول تسلا تأثیر گذاشته است، که قرار است اواخر امروز منتشر شود.

تیم فناوری مصرف کننده امروز اجلاس Snap Partner Summit را پوشش داد و در اینجا به چند چیز پی بردند:

و ما پنج مورد دیگر را برای شما داریم:



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://98zoom.ir/%d8%a8%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%85%d8%aa%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af-4000-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%85/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *