بدون حضور سیاهان در فناوری آب و هوا، “سیاره می سوزد”

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بدون حضور سیاهان در فناوری آب و هوا، “سیاره می سوزد”
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

از نظر تاریخی، سیاه جامعه در ایالات متحده به طور نامتناسبی تحت تأثیر تأثیرات تغییرات آب و هوایی قرار گرفته است. جامعه که برای دهه‌ها به یک طبقه اقتصادی و اجتماعی آسیب‌پذیر تنزل داده شده است، تقریباً همیشه در معرض خطر مواجهه با بلایای طبیعی است، مهم نیست در کجا رخ می‌دهد.

این موضوع الهام بخش بسیاری از بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران سیاه‌پوست برای ورود به فضای اقلیمی است، با توجه به اینکه گفتگوی بحران کنونی امروز توسط افراد سفیدپوست هدایت می‌شود و از این رو برخی از دیدگاه‌های کلیدی را از دست داده است.

استونلی بلو، شریک مدیریتی در شرکت سرمایه‌گذاری Third Sphere در مرحله اولیه، به TechCrunch+ گفت: «بسیار حیاتی است که ببینیم سرمایه‌گذاران و سازندگان سیاه‌پوست بیشتری در حال مقابله با تغییرات آب و هوایی هستند، زیرا نبرد علیه این بحران وجودی به مهارت فکری، شخصیت شخصی و تجربه منحصر به فرد نیاز دارد. وقتی به افراد سیاه پوست فضا و استقلال داده می شود تا جاه طلبی های خود را فراتر از «بقا» اجتماعی گسترش دهند، پتانسیل نوآوری بسیار زیاد است.

به گفته سرمایه گذاران و بنیانگذاران TechCrunch+، جامعه فناوری آب و هوای سیاه در حال رشد است. اما در حالی که تأمین مالی برای بنیان‌گذاران کم‌نمایش در این فضا بسیار ناامیدکننده است، اما نشان‌دهنده پتانسیل محض است.

بر اساس گزارش Crunchbase، سال گذشته، بنیانگذاران فناوری آب و هوای سیاه مستقر در ایالات متحده تنها 1٪ از کل سرمایه سرمایه گذاری شده در استارتاپ های فناوری آب و هوا را دریافت کردند. یعنی 214 میلیون دلار از 21.5 میلیارد دلار. در سه ماهه اول سال جاری، حتی کمتر بود: این بنیانگذاران 24 میلیون دلار از 3.4 میلیارد دلار تخصیص یافته یا تنها 0.7 درصد را جذب کردند.

تجسم داده ها توسط میراندا هالپرن; ایجاد شده با Flourish

در حالی که قابل توجه است، این سطوح سرمایه گذاری کاملاً به چیزی نزدیک است که بنیانگذاران سیاه پوست به طور کلی مطرح کرده اند. سال گذشته، بنیان‌گذاران سیاه‌پوست 1 درصد از کل سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر را جذب کردند و سه‌ماهه گذشته، 0.69 درصد را دریافت کردند. این رقم سرسختانه پایین تقریباً به طور قطع نشان دهنده مشارکت سیاه پوستان در فناوری آب و هوا نیست، حتی اگر تعداد واقعی سیاهپوستان درگیر در فضا مشخص نباشد. کمبود بودجه و کمبود داده‌های DEI نشان می‌دهد که جامعه مخاطره‌آمیز بزرگ، پتانسیل گسترده‌ای را نادیده می‌گیرد.

Donnel Baird، بنیانگذار و مدیر عامل BlocPower، گفت: «اگر استعداد و نبوغ نهفته در کل نژاد بشر را به حداکثر برسانیم، سیاره می سوزد.

دوره های اولیه برای فناوری آب و هوای سیاه

به گفته بلو، تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران خطرپذیر سیاهپوست شروع به علاقه مندی به فناوری آب و هوا کرده اند. بسیاری از بخش‌های انرژی، تحرک یا زیرساخت‌ها به دلیل تلاقی این بخش‌ها با نیاز به اقدام اقلیمی هستند.

از سوی دیگر، کسانی که این فناوری را می سازند، اغلب مجبورند با علم مواد، فناوری سخت یا فرآیندهای صنعتی کار کنند و به دلیل زمان و پیچیدگی درگیر، اغلب در مقابل سرمایه گذاری خطرپذیر انتخاب می کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که فرصت اقتصادی برای حمایت از کسانی که این کار را انجام می دهند وجود ندارد.

آنتونی اونی، یکی از شرکای مدیریت انرژی ایمپکت پارتنرز، خاطرنشان کرد که این بخش در نهایت به بزرگترین فرصت اقتصادی و ثروت‌آفرینی در این عمر تبدیل خواهد شد و اکوسیستم استارتاپی نمی‌تواند ایده‌ها را صرف نظر از منشأ آنها نادیده بگیرد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TxdRjq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *