برای استخدام اولین کارمند استارت آپ خود، با لیستی از 1500 نفر شروع کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برای استخدام اولین کارمند استارت آپ خود، با لیستی از 1500 نفر شروع کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بله، این کار زیاد است، اما هیچ جایگزین واقعی وجود ندارد

بهترین راه استخدام شخصی برای استارتاپ شما از طریق شبکه شخصی شما انجام می شود، اما حتی موسس استارت آپی که به خوبی در ارتباط است نیز به سرعت متوجه می شود.

بنابراین اگر یک بنیانگذار بخواهد کاندیدای خوبی پیدا کند، چه کاری باید انجام دهد؟ اگر تصویر بسیار واضحی از آنچه نیاز دارید و شرایط شغلی سختی داشته باشید، شرکت‌های استخدام می‌توانند در یافتن نامزدها واقعاً خوب باشند. با این حال، برای بنیانگذاران در مراحل اولیه، این اغلب می تواند دشوار باشد. در عمل، استخدام در استارت‌آپ‌ها به‌عنوان یک فرآیند تکراری شروع می‌شود که به شما کمک می‌کند تا در حین گفتگو با نامزدهای باکیفیت، نیازهای خود را متبلور کنید.

اما لعنتی چگونه بهینه سازی می کنید که? خوب، ما با کریس کوینترو، مدیر عامل شرکت Sourcingsprints صحبت کردیم تا در مورد اینکه چگونه بنیانگذاران می‌توانند برای اولین بار یک فرآیند استخدام موفق را اجرا کنند، اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهیم.

کوینترو می‌گوید: «ارجاع‌ها عالی هستند، همه ارجاع‌ها را دوست دارند، اما در بیشتر مواقع، بنیان‌گذاران خیلی سریع به آنجا حمله می‌کنند. بنیانگذاران در مراحل اولیه در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنند، به چند نفر می‌زنند و وقتی هنوز کسی را استخدام نکرده‌اند، این روند متوقف می‌شود. سپس باید رویکرد متفاوتی پیدا کنید. گام بعدی این است که خارج از شبکه مستقیم خود استخدام کنید.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جمع‌بندی TechCrunch+: SaaS فروش toughlove، نظرسنجی امنیت سایبری، «سرپرست جدید عادی»

او اشاره می‌کند که استارت‌آپ‌ها می‌توانند رویکرد آزمایش شده و آزموده‌شده را برای استخدام در پیش بگیرند، اما این می‌تواند زمان زیادی را ببرد:اگر شما یک شرکت در مرحله بعدی هستید یا اگر در حال تکمیل نقش موجود هستید، مدل استخدام سنتی به خوبی کار می‌کند، بنابراین دقیقاً می‌دانید به دنبال چه هستید.»

اما Quintero پیشنهاد می‌کند که اولین استخدام شما در یک دسته، بیشتر شبیه یک سفر ماهیگیری است – یکی از این سفرها بسیار سخت‌تر شده است، زیرا هنوز کسی در مورد شما یا شرکت شما چیزی نشنیده است.

«فرآیند بسیار ساده است. از نقطه نظر منبع، همه چیز در مورد شناسایی چند فرضیه در مورد شخصیت هایی است که می توانند برای نقش مناسب باشند. کوینترو توضیح می‌دهد که شما با جمع‌آوری یک درخواست شغلی شروع می‌کنید تا بین خود و بنیان‌گذارانتان توافق‌هایی در مورد الزامات اصلی داشته باشید.

از آنجا، شروع به نقشه برداری از شرکت هایی کنید که شبیه شرکت شما هستند و به دنبال استعدادهای مشابه باشید. خیلی سخت است که بدانیم آیا به دنبال یک تک شاخ هستید یا کسی که واقعا وجود دارد.

در چند تا از استارت‌آپ‌های خودم، این عبارت “آیا این شخص وجود دارد؟” سوال خیلی سخت منو گاز گرفت البته، شما یک فرد باتجربه می‌خواهید که بتواند رشد کند و در نهایت یک تیم را رهبری کند، اما آنها باید در حال حاضر کمک بزرگی باشند، تجربه مرتبط و جدید داشته باشند، توانایی انجام طراحی معماری جلویی و پشتی را داشته باشند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که همه انطباق و چارچوب های قانونی رعایت می شود و رولودکس 20 تا 30 نفری دارید که می توانید به محض اینکه منطقی باشد آنها را استخدام کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا با جریمه هنگفتی برای افشای اطلاعات کاربر مواجه شد

این عالی خواهد بود. متأسفانه ممکن است آن شخص وجود نداشته باشد.

در ادامه این مقاله، نحوه یافتن و ارتباط با این نامزدهای بالقوه را بررسی خواهیم کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RcWsTy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *