بررسی مقررات برنامه سلامت روان باعث راه‌اندازی بدنه تجاری می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعلام یک پروژه 1.8 میلیون پوندی توسط NICE و MHRA برای بررسی مقررات برنامه‌های سلامت روان و رفاه، برنامه‌ریزی برای یک سازمان تجاری جدید برای توسعه‌دهندگان این برنامه‌ها را برانگیخته است، با یک جلسه راه‌اندازی آنلاین که برای 25 سال برنامه‌ریزی شده است.هفتم ژانویه 2023 ساعت 10 صبح.

پشت این پروژه کریس وایت هاوس، ستون نویس Med-Tech Innovation News و مدیر سیاست medtech در Whitehouse Communications قرار دارد که می گوید:

این روزها خیلی زود است، اما در حال حاضر ما با MHRA و NICE و اداره MedTech DHSC در تماس هستیم تا در مورد اینکه چگونه می‌توانیم تعامل ارائه‌دهندگان برنامه‌های مسئول را در این بررسی نظارتی مهم تسهیل کنیم، همانطور که برای گروه‌های دیگر انجام داده‌ایم بحث کنیم. تامین کنندگان محصولات تخصصی در گذشته

“ما امیدواریم که شبکه جدید را به عنوان یک انجمن سازنده برای بحث بین تنظیم کننده ها و بخش قرار دهیم.”

دکتر آدام کری، مدیر اجرایی Corperformance، ریاست جلسه را بر عهده خواهد داشت و افزود: «نوآوری دیجیتال در مراقبت های بهداشتی می تواند با حداقل هزینه، مزایای بزرگی را به همراه داشته باشد و تفاوت واقعی در کیفیت زندگی میلیون ها نفر ایجاد کند. بسیار حیاتی است که قوانین را به درستی دریافت کنیم: محافظت از بیماران، در عین حال تشویق به توسعه و ارائه برنامه‌های جدید هیجان‌انگیز، نوآورانه و مؤثر از طریق یک رویکرد متناسب.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پلی پلاستیک برای نمایش مواد استال در Pharmapack و MD&M West

بودجه برای بررسی نظارتی توسط Wellcome ارائه می‌شود که دکتر میراندا ولپرت، مدیر بهداشت روانی آن، در زمان اعلام آن در ماه اکتبر گفت:

ما در Wellcome از توسعه مداخلات جدید و بهبودیافته برای سلامت روان، که شامل مداخلات دیجیتالی است، حمایت می‌کنیم. یکی از راه‌هایی که می‌توانیم توسعه ابزارهایی را تشویق کنیم که واقعاً به افراد بیشتری کمک می‌کنند و از آن‌ها حمایت می‌کنند، از طریق راهنمایی‌ها و مقررات متناسب با ریسک است.

MHRA با افرادی که تجربه زیسته شرایط بهداشت روانی دارند درگیر خواهد شد و از آنها یاد خواهد گرفت و به اطمینان از اینکه مقررات در سطح مناسب، مرتبط و قوی است، کمک خواهد کرد.

وزیر بهداشت روان در آن زمان، دکتر کارولین جانسون، نیز گفت: «ابزارهای دیجیتالی سلامت روان می توانند برای کمک به ایجاد انعطاف پذیری و جلوگیری از بدتر شدن مشکلات بسیار مفید باشند، اما بسیار مهم است که این ابزارها به درستی تنظیم شوند.

“این بودجه به ما کمک می کند تا این محصولات را بهتر درک کنیم و ابزارهایی را در اختیار ما قرار می دهد تا مطمئن شویم همه کسانی که از آنها استفاده می کنند به پشتیبانی ایمن و موثر دسترسی دارند.”

توسعه دهندگان برنامه که مایل به شرکت در جلسه هستند باید با کریس وایت هاوس تماس بگیرند chris.whitehouse@whitehousecomms.com.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد پست های متنی در TikTok

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nPU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *