برنامه OpenAI ChatGPT iOS اکنون در کانادا، هند، برزیل و 30 کشور دیگر در دسترس است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برنامه OpenAI ChatGPT iOS اکنون در کانادا، هند، برزیل و 30 کشور دیگر در دسترس است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

OpenAI در دسترس بودن برنامه ChatGPT خود را برای کاربران iOS در هند و 32 کشور دیگر گسترش داده است – تنها یک هفته پس از راه اندازی آن در ایالات متحده.

فهرست کشورهای جدید شامل الجزایر، آرژانتین، آذربایجان، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کاستاریکا، اکوادور، استونی، غنا، هند، عراق، اسرائیل، ژاپن، اردن، قزاقستان، کویت، لبنان، لیتوانی، موریتانی، موریس است. مکزیک، مراکش، نامیبیا، نائورو، عمان، پاکستان، پرو، لهستان، قطر، اسلوونی، تونس و امارات متحده عربی.

در اوایل این هفته، OpenAI برنامه ChatGPT را به 11 کشور دیگر پس از ایالات متحده گسترش داد که شامل کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان و ایرلند و همچنین نیوزلند، نیجریه، کره جنوبی و بریتانیا می شود.

طبق اطلاعاتی که شرکت اطلاعاتی برنامه data.ai به اشتراک گذاشته است، در شش روز اول از زمان عرضه اولیه آن در ایالات متحده در پنجشنبه گذشته (18 مه)، برنامه تلفن همراه ChatGPT از مرز نیم میلیون دانلود عبور کرده است. این دستاورد آن را به یکی از برنامه های جدید با بالاترین عملکرد تبدیل می کند. این برنامه همچنین از دیگر برنامه‌های و ربات‌های چت و همچنین برنامه‌های اج و بینگ در ایالات متحده از نظر دانلود از زمان راه‌اندازی خود، بر اساس data.ai عملکرد بهتری داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در Disrupt 2023 به جلسات جدایی مورد نظر خود رأی دهید

برنامه ChatGPT که برای دانلود رایگان در دسترس است و تبلیغات را حذف می کند، به کاربران اجازه می دهد با استفاده از آیفون خود با چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی مولد تعامل داشته باشند. همچنین از ورودی صوتی از طریق سیستم تشخیص گفتار Whisper OpenAI پشتیبانی می کند و به کاربران ChatGPT Plus اجازه می دهد از طریق GPT-4 به ویژگی های پیشرفته دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند به طور مستقیم از طریق برنامه iOS مشترک سرویس ChatGPT Plus شوند که هزینه آن در ایالات متحده 20 دلار در ماه است.

OpenAI در حال حاضر برنامه ChatGPT را فقط برای iOS دارد. با این حال، این استارت آپ با حمایت مایکروسافت و شرکت های VC مانند Tiger Global و a16z، نسخه ی را نیز در برنامه دارد که قول داده است به زودی آن را به بازار عرضه کند.

گسترش اپلیکیشن ChatGPT در زمانی اتفاق می‌افتد که سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در حال سفر به چندین کشور برای ارتباط بهتر با سیاست‌گذاران جهانی و درک نگرانی‌های آنها در مورد هوش مصنوعی است. هیئت اجرایی این هفته با برخی از سران کشورهای اروپایی دیدار کرد. او همچنین در اوایل ماه آینده به هند سفر خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برای رفع صحیح قدم های اپل واچ

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sWv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *