بریتانیا از صندوق 650 میلیون پوندی «علمی زندگی برای رشد» برای تقویت بخش علوم زیستی رونمایی کرد.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

یک صندوق 650 میلیون پوندی برای پیشبرد بخش علوم زیستی بریتانیا توسط جرمی هانت، صدراعظم خزانه داری، رونمایی شد.

بسته “Life Sci for Growth” 10 سیاست مختلف از جمله 121 میلیون پوند برای بهبود آزمایشات بالینی تجاری برای ارائه سریعتر داروهای جدید به بیماران، تا 48 میلیون پوند پول جدید برای نوآوری علمی برای آماده شدن برای هر گونه شرایط اضطراری بهداشتی آینده را گرد هم می آورد. 154 میلیون برای افزایش ظرفیت بانک داده های بیولوژیکی بریتانیا برای کمک بیشتر به اکتشافات علمی که به سلامت انسان کمک می کند، و تا 250 میلیون پوند برای تشویق طرح های بازنشستگی برای سرمایه گذاری در شرکت های امیدوار کننده علم و فناوری.

بسته 650 میلیون پوندی صدراعظم همچنین شامل برنامه‌هایی برای راه‌اندازی مجدد شبکه علوم سلامت آکادمیک به عنوان شبکه‌های نوآوری سلامت برای تقویت نوآوری از طریق گرد هم آوردن NHS، جوامع محلی، مؤسسات خیریه، دانشگاه و صنعت برای به اشتراک گذاشتن بهترین عملکرد است. همچنین تغییراتی در قوانین برنامه‌ریزی برای آزاد کردن فضای آزمایشگاهی ایجاد می‌کند و مسیر راه آهن شرق غرب (EWR)، خط راه‌آهن جدید را به‌روزرسانی می‌کند تا ارتباطات بین آکسفورد و کمبریج را بهبود بخشد و سرمایه‌گذاری بیشتری را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

علوم زیستی بیش از 94 میلیارد پوند برای اقتصاد بریتانیا در سال 2021 ارزش دارد که 9 درصد افزایش نسبت به سال قبل است. به عنوان یک صنعت کلیدی که باعث رشد بریتانیا می شود، صدراعظم آن را به عنوان یک مرکز تمرکز برای دولت شناسایی کرده است.

هانت گفت: “بخش علوم زیستی ما بیش از 280000 نفر را استخدام می کند، سالانه 94 میلیارد پوند برای بریتانیا درآمد دارد و اولین واکسن کووید در جهان را تولید کرد.

“اینها مشاغلی هستند که اقتصاد ما را رشد می دهند در حالی که مزایای بسیار بیشتری برای سلامتی ما دارند – و این سرمایه گذاری چند میلیون پوندی به آنها کمک می کند تا حتی بیشتر از این پیش بروند.”

این بسته به دنبال کنفرانس Life Sciences Connect وزارت خزانه داری است که صدراعظم در 29 مارس میزبانی کرد و در آنجا از نمایندگان ارشد صنعت در مورد فرصت ها و چالش هایی که با آن روبرو هستند شنید.

اعلامیه های سیاست

هدف این اطلاعیه ها بهبود محیط نظارتی برای شرکت های علوم زیستی و رویکرد آزمایش های بالینی تجاری بریتانیا است. به عنوان بخشی از این، صدراعظم متعهد شده است که با کاهش بار نظارتی تأیید آزمایش‌های بالینی، دسترسی محصولات مراقبت‌های بهداشتی انقلابی به بیماران NHS را آسان‌تر کند و 121 میلیون پوند متشکل از بودجه جدید و موجود را برای تسریع بالینی متعهد کرد. آزمایش‌ها و بهبود دسترسی به داده‌های بلادرنگ از طریق شبکه‌های جدید شتاب کارآزمایی بالینی. این در پاسخ به انتشارات مرور لرد O'Shaughnessy در مورد آزمایشات بالینی تجاری و بررسی Dame Angela McLean در مورد سیستم نظارتی علوم زیستی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  MedTech FUTURES نیاز NHS به راه حل های فناورانه را برجسته می کند

«Life Sci For Growth» متعهد به سرمایه‌گذاری 154 میلیون پوندی از تحقیقات و نوآوری بریتانیا برای ارتقای قابلیت‌های Biobank UK، پایگاه داده‌های زیست‌پزشکی حاوی اطلاعات ژنتیکی عمیق نیم میلیون شهروند بریتانیا است، چیزی که توسط جامعه علمی جهانی برای کمک به پیشبرد این امر ارزشمند است. ارائه درمان های پزشکی جدید در این بخش. این پول برای تأسیسات جدید در پارک علمی منچستر، یک مرکز جدید برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای همکاری با صنعت و دانشگاه و فناوری اطلاعات بهتر برای تطبیق داده‌های چند رشته‌ای صرف می‌شود.

به زودی فراخوانی برای پیشنهادات در مورد ابتکار سرمایه گذاری بلندمدت برای فناوری و علم (LIFTS) دولت منتشر خواهد شد که 250 میلیون پوند حمایت دولت را برای تشویق ایجاد وسایل نقلیه جدید برای طرح های بازنشستگی برای سرمایه گذاری در علم و علم بریتانیا ارائه می کند. کسب و کارهای فناوری

کلویی اسمیت، وزیر علوم و فناوری، گفت: “حمایت از بخش علوم زیستی ما یک پیروزی مضاعف برای بریتانیا است. بسته ای که امروز اعلام می کنیم فقط به این صنعت 94 میلیارد پوندی کمک نمی کند تا رشد اقتصادی بیشتری ایجاد کند و مشاغل با مهارت های بالا ایجاد کند. از پیشرفت‌های بهداشت عمومی حمایت می‌کند که به این معنی است که همه ما می‌توانیم زندگی شادتر، سالم‌تر و سازنده‌تری داشته باشیم و دایره‌ای از منافع را به جامعه و اقتصاد ارائه کنیم.

«از پزشکان پیشگام ما که درمان‌های جدید را آزمایش می‌کنند، تا تولیدکنندگان دارو و واکسن، و مطالعات بهداشتی پیشرو در جهان که در UK Biobank در حال انجام است، صنعت علوم زیستی داریم که بقیه دنیا به درستی به آن حسادت می‌کنند. امروز ما در حال ارائه طرحی که ما در چارچوب علم و فناوری خود با تلاش‌های خود برای حمایت از این بخش رو به رشد و تضمین اینکه می‌تواند در رقابت جهانی برای سرمایه‌گذاری و استعدادهای جدید باقی بماند، در چارچوب علم و فناوری خود تعیین کرده‌ایم.»

دولت همچنین تعهد خود را به خط جدید راه آهن شرق غرب بین آکسفورد و کمبریج نشان داده است. این منطقه یک مرکز علمی، تحقیقاتی و نوآوری در سطح جهانی است و راه آهن از ایجاد شغل و رشد در شهرها و شهرهای واقع در مسیر حمایت خواهد کرد. این شرکت همراستایی مسیر ترجیحی خود را برای بخش سوم راه آهن بین بدفورد و کمبریج، از جمله یک پیوند مستقیم به پردیس بیومدیکال کمبریج اعلام کرد که گامی مهم در جهت ارائه این طرح است.

استیو بارکلی، وزیر بهداشت و مراقبت های اجتماعی گفت: «این سرمایه گذاری گام مهم دیگری در مهار نوآوری بریتانیا برای کمک به کاهش لیست انتظار – یکی از پنج اولویت دولت – و ایجاد یک NHS قوی تر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برای قرار دادن صفحه گسترده اکسل در یک سند Word

ما توصیه‌های لرد اوشاگنسی را برای تسریع در ارائه آزمایش‌های بالینی و افزایش مشارکت بیماران در تحقیقات انجام می‌دهیم، بنابراین افرادی که مراقبت‌های NHS را دریافت می‌کنند می‌توانند سریع‌تر از درمان‌های پیشرفته بهره ببرند که با حمایت مالی 121 میلیون پوندی دولت انجام می‌شود.

ما همچنین در حال تسریع تحقیقات در زمینه سلامت روان، با حمایت بیش از 42 میلیون پوند سرمایه گذاری در مراکز تحقیقات بالینی در سراسر بریتانیا – از جمله در بیرمنگام و لیورپول – برای بهبود سرعت و دقت تشخیص و افزایش استفاده از فناوری برای درمان هستیم. ”

جرمی هانت همچنین متعهد به افزایش فضای آزمایشگاهی از طریق تعهد به اصلاح قوانین برنامه ریزی برای کمک به دانشمندان شد. پیشنهاداتی شامل مقامات محلی که نیازهای تحقیق و توسعه را در تصمیمات برنامه ریزی خود در نظر می گیرند.

علاوه بر این، 42.7 میلیون پوند برای ماموریت سلامت روان صرف ارائه درمان به بیماران، راه‌اندازی یک مرکز جدید در لیورپول برای درک چگونگی ارتباط بین شرایط روحی، جسمی و اجتماعی و یک سایت در بیرمنگام برای حمایت از تحقیقات و درمان‌های جدید می‌شود. مداخله زودهنگام در روان پریشی، افسردگی و کودکان. 10 میلیون پوند برای حمایت از سازمان‌ها و محققان بریتانیایی برای ایجاد داروها، فناوری‌های پزشکی و ابزارهای دیجیتالی جدید برای بهبود درمان و کمک به بهبودی افراد مبتلا به اعتیاد به مواد افیونی و کوکائین اختصاص خواهد یافت.

صدراعظم در طول سال 2023 میزبان چهار رویداد مشابه در کنفرانس علوم زیستی وزارت خزانه داری بوده است که هر یک بر صنایع رشد کلیدی خود متمرکز شده است. فناوری دیجیتال، صنایع سبز، صنایع خلاق و تولید پیشرفته.

پیتر الینگ‌ورث، مدیر عامل انجمن صنایع سلامت بریتانیا (ABHI) گفت: «تعداد اطلاعیه‌های امروزی و تأکید آن‌ها بر فناوری سلامت بسیار استقبال می‌شود. من خوشحالم که می بینم سهم صنعت ما در هر یک از آنها قدردانی شده است.

برای تداوم عرضه فناوری به بیماران NHS و رقابت پذیری کشورمان، رویکرد تنظیم مقررات دستگاه های پزشکی و تشخیص بسیار مهم است. این موضوع سال گذشته توسط شورای علوم زیستی به رسمیت شناخته شد و منجر به ایجاد یک گروه مشاوره شد. امروز بر اساس پیشنهادات همسو آن گروه منتشر شده در ماه مارس و جاه طلبی صدراعظم برای به رسمیت شناختن تاییدیه های سایر حوزه های قضایی مورد اعتماد است.

در مجموع، این بسته نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی برای ایجاد سیستمی است که به نوآوری ارزش می دهد و به شهروندان ما دسترسی ایمن و به موقع به فناوری های نجات دهنده و افزایش دهنده زندگی را می دهد.

ما مشتاقانه منتظر ادامه حمایت از کار گروه مشورتی LSC و کمک به ارائه توصیه‌های بازنگری مقررات حمایت از نوآوری در فناوری‌ها، از طریق ابتکاراتی مانند اعزام به یک تنظیم‌کننده با تمرکز تقویت‌شده و خوش‌آمد بر فناوری سلامت هستیم.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QgutHF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *