بزرگترین باگ پوکمون اسکارلت و ویولت آن چیزی نیست که شما فکر می کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Pokémon Scarlet and Violet با باگ ها و اشکالات غریبه نیست. با این حال، آخرین مشکلی که توسط کنان کشف شد، عمیق‌تر از بافت پاپ گاه به گاه است.

طرفداران بازی چند نفره رقابتی Pokémon Scarlet و Violet یک نقص هشدار دهنده را در استادیوم نبرد PvP بازی کشف کرده اند. به طور خلاصه، به نظر می رسد که هر نبرد PvP در استادیوم از همان RNG (مولد اعداد تصادفی) در هنگام تولید نتایج تصادفی در نبرد استفاده می کند.

از نظر عملی، این بدان معنی است که بازیکنان می توانند ترتیب حملات و حملات را بیاموزند و حرکات خود را بر اساس آن هماهنگ کنند. با توجه به مولفه RNG مبارزات پوکمون، این یک مسئله جدی برای بازیکنان رقابتی است. به عنوان مثال: به نظر می رسد حرکت هایی با دقت 90 درصد یا کمتر، اولین بار استفاده را از دست می دهند (از طریق Reddit ()، و بنابراین بازیکنان یاد می گیرند که از آنها دوری کنند، به این امید که حریف اول از آنها استفاده کند. بازیکنان در نیز مشکلات مشابهی را گزارش کردند.

این باگ فراتر از مسائل زیبایی شناختی و فنی در Scarlet و Violet است و مستقیماً بر سیستم های موجود در قلب تجربه پوکمون تأثیر می گذارد.

بیشتر ببین

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FedNow بالاخره در ایالات متحده زندگی می کند

شوک سیستم

تکامل میانی ناجور

(اعتبار تصویر: آینده)

انتشار نینتندو سوییچ Pokémon Scarlet و Violet مملو از مشکلات و باگ‌های عملکردی است، به‌علاوه بافت‌ها و کاراکترهایی که صحنه‌های برش را قطع می‌کنند به عنوان دو مورد از قابل‌توجه‌ترین مشکلات است. با این حال، این مشکل خاص انیمیشن‌های متزلزل و مشکلات نرخ فریم را تحت الشعاع قرار می‌دهد. این خطای RNG قلب پوکمون ها را آزار می دهد: سیستم نبرد.

مانند هر یک از بهترین بازی های RPG موجود، پوکمون در مکانیک های رزمی خود زندگی می کند و می میرد. مبارزات پر تنش با هیولاهای جیبی و محاسبات ظریفی که آن را سرپا نگه می دارد، هسته اصلی تجربه پوکمون از روزهای قرمز و آبی بوده است.

آن لحظات کلاچ در نبرد پوکمون، جایی که ما به حد خود رسیده ایم، چیزی است که بازی ها را می سازد. افکت صدای زنگ آشنا زمانی به صدا در می آید که سلامتی رفیق جیبی ما به خطر می افتد. عمیق حفاری می‌کنیم، دندان‌هایمان را به هم می‌فشاریم و به آخرین حمله‌ای خطرناک می‌رویم تا بتوانیم پیروزی را از آرواره‌های شکست ربودیم. در آن لحظه آخر، انگشتانمان را روی هم می گذاریم و امیدواریم که شانس با ما باشد.

پوکمون با یک هسته شکسته RNG در حالت PvP خود، به سادگی نمی تواند آن تجربه را برای بازیکنان رقابتی به همان شیوه ارائه دهد و کمی قلب من را می شکند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه غیرفعال کردن Windows Hello برای رمزهای عبور گوگل کروم

حشره هراسی

Pokemon Karmesin und Purpur Open World

(اعتبار تصویر: نینتندو / شرکت پوکمون / FREAK)

با وجود حتی این مشکل تازه کشف شده، اسکارلت و بنفش پر از ویژگی های جسورانه و نوآورانه هستند که پاکت پوکمون را تا حد زیادی تحت فشار قرار می دهد. با این حال، این نگران‌کننده است که عمق و وسعت باگ‌هایی که بر بازی تأثیر می‌گذارند به اندازه‌ای وسیع هستند که سیستم اصلی نبرد را تضعیف کنند.

نبردهای رقابتی پوکمون از همان ابتدای این مجموعه یکی از اصلی‌ترین اعضای جامعه طرفداران پوکمون بوده است. این واقعیت که Game Freak توپ (Poké) را در اینجا نیز رها کرد، ناامیدکننده است، زیرا امکان انتشار عناوین جاه طلبانه و جهان باز برای سوییچ وجود دارد و آنها به زیبایی اجرا می کنند. فقط به Xenoblade Chronicles 3 یا The Legend of Zelda: Breath of the Wild نگاه کنید.

با نگرفتن این باگ قبل از راه اندازی، Game Freak نقصی را در مهم ترین سیستم پوکمون وارد کرده است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mHhUaQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *