بشنوید که چگونه Cambrian BioPharma در حال اختراع مجدد دارو (و شرکت داروسازی) است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بشنوید که چگونه Cambrian BioPharma در حال اختراع مجدد دارو (و شرکت داروسازی) است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

من از اعلام این رویداد زنده TechCrunch هیجان زده هستم. استارت آپ Cambrian BioPharma در حال توسعه یک فناوری تغییر دهنده زندگی است و در عین حال پیشگام رویکردی رادیکال برای یک شرکت داروسازی است. این را از دست ندهید TechCrunch Live در 3 می در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می شود. اینجا ثبت نام کنید. تماشا و شرکت رایگان است.

Cambrian BioPharma خود را به عنوان یک شرکت داروسازی جدید با رویکردی انقلابی برای توسعه و مدیریت توسعه دارو معرفی می کند. دکتر جیمز پییر در سال 2019 این شرکت را تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 180 میلیون دلار برای تسریع توسعه دارویی که برای هدف قرار دادن علل بیماری های مرتبط با افزایش سن طراحی شده است، جمع آوری کرده است.

اما این جالب ترین قسمت نیست. تیم اجرایی Peyer با اعطای مقدار زیادی سهام به آنها در مقایسه با شرکت های دارویی سنتی، موفق به جذب استعدادهای برتر شده است. این شرکت به جای توسعه داروها در داخل Cambrian BioPharma، اساساً راه حل را با دانشمندان برتر که در C-suite در کنار مدیران باتجربه Cambrian BioPharma که به راه اندازی شرکت جدید کمک می کنند، ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Assassin's Creed Mirage: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

Maryanna Saenko از Future Ventures نیز در این رویداد TechCrunch Live صحبت می کند. او در هیئت مدیره کامبرین بیوفارما حضور دارد و در دورهای سری A، B و C این شرکت سرمایه گذاری کرده است. این دو با هم می خواهند مدل کسب و کار منحصر به فرد Cambrian BioPharma را بشکنند و توضیح دهند که چرا این فرآیند به خوبی کار می کند.

Maryanna همچنین یکی از بنیانگذاران و شریک در Future Ventures است، جایی که او در هیئت مدیره چندین استارتاپ پزشکی با فناوری عمیق، از جمله Deep Genomics، Earthshot Labs و Gameto حضور دارد. او دانش و تجربه زیادی را از زمان خود در Future Ventures و قبلاً Khosla Ventures، Threshold Ventures و DFJ با خود به ارمغان می آورد. مایه خوشحالی است که او و جیمز پییر درباره کار نوآورانه کامبرین بیوفارما صحبت کنند.

برای رویداد TechCrunch Live اینجا ثبت نام کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xzywYM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *