بهترین برنامه های آیفون برای ایده های هدیه کریسمس در سال 2022

زمان مطالعه: 9 دقیقه

بهترین برنامه های هدیه کریسمس برای آیفون

مطمئناً شبیه کریسمس است. بنابراین، ممکن است لیست هدیه خود را تهیه کرده باشید و خرید کریسمس را تکمیل کرده باشید. نه؟ هنوز با ایده های هدیه یا سازماندهی همه چیز دست و پنجه نرم می کنید؟ اجازه دهید بهترین برنامه های هدیه کریسمس را برای آیفون شما معرفی کنم.

استفاده از برنامه لیست کریسمس برای آیفون به شما این امکان را می دهد که سازماندهی شده و طبق برنامه برای خرید بمانید. علاوه بر این، می‌توانید فهرستی از هدایای بالقوه ایجاد کنید، آن را توسط گیرنده ترتیب دهید، و از مخارج و معاملات خود مطلع شوید. بیا شروع کنیم.

  1. الفستر
  2. برنامه فهرست کریسمس
  3. لیست هدیه
  4. لیست علاقه مندیها
  5. GiftPlanner
  6. فهرست کریسمس
  7. ردیاب لیست هدیه کریسمس
  8. قاب عکس کریسمس
  9. یکیشن گورو هدیه
  10. با استعداد

1. Elfster – انتخاب سردبیر

برنامه Elfster iPhone برای هدایای کریسمس

Elfster به‌عنوان یک تولید کننده نام بابا نوئل Secret کار می‌کند که می‌تواند سرگرمی زیادی را برای اوقات جشن کریسمس به ارمغان بیاورد. این بهترین ابزارها برای ایجاد لیست علاقه مندی ساده، برنامه ریزی مبادله هدیه و لیست های Secret Santa را دارد. علاوه بر این، خانواده و دوستان شما می‌توانند فهرست‌های خواسته‌ها را ایجاد کنند تا خرید هدیه راحت و کارآمد باشد. همچنین، روند خرید را نشان می دهد تا بتوانید آخرین چیزها را برای عزیزان خود دریافت کنید.

نگران ایده های هدیه هستید؟ Elfster حتی توصیه های هدیه را نیز مدیریت می کند. علاوه بر این، می توانید از وب سایت های مورد علاقه خود هدایایی اضافه کنید یا آرزوهای تصویری بسازید. بهترین بخش این است که حتی اگر خانواده شما Elfster نداشته باشند، همچنان می توانید لیست علاقه مندی های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، حتی می‌توانید درخواست‌هایی را به لیست خواسته‌های دیگران اضافه کنید تا مطمئن شوید که هدیه ایده‌آل را دریافت می‌کنید.

طرفداران

  • برنامه ریز تبادل هدیه رایگان
  • راهنمای هدیه انتخاب شده
  • مشاهده هدایای پرطرفدار

منفی

چسباندن پیوندهای هدیه در فرم لیست علاقه مندی ها مشکل است

قیمت: رایگان

دانلود

2. برنامه لیست کریسمس – بهترین برای بچه های شما

برنامه لیست کریسمس برای آیفون

برنامه لیست کریسمس به شما امکان می دهد لیست های هدیه کریسمس تهیه کنید، آنها را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید و مطالبی را برای خرید مطالبه کنید. علاوه بر این، هنگامی که یک هدیه جدید در لیست علاقه مندی ها وجود دارد، به شما اطلاع داده می شود، بنابراین می توانید اولین کسی باشید که آن را درخواست می کند. گیرنده ادعا یا رزرو شده نشان داده نخواهد شد. همچنین، می‌توانید محدودیتی برای هزینه تعیین کنید، اقلام را به‌عنوان خریداری شده علامت‌گذاری کنید، برنامه هزینه‌های خود را بررسی کنید و میزان بودجه‌ای که باقی مانده را پیگیری کنید.

این برنامه لیست کریسمس برای آیفون به شما امکان می دهد از هر خرده فروش آنلاین هدایایی اضافه کنید یا از یک هدیه در قفسه فروشگاه عکس بگیرید و آن را پست کنید. اعلان‌های تخفیف و پیشنهادهای لیست هدیه انتخاب شده را دریافت خواهید کرد. علاوه بر تهیه لیست خرید برای خود، می توانید لیست هایی برای فرزندان خود ایجاد کرده و آنها را با خانواده خود به اشتراک بگذارید. بنابراین، برنامه را نصب کنید، با اپل وارد شوید و از تعطیلات خود لذت ببرید.

طرفداران

  • موارد را از هر فروشگاه آنلاین اضافه کنید
  • بودجه مخارج خود را پیگیری کنید
  • یک لیست برای بچه های خود درست کنید

منفی

  • نمی توانم ببینم چه کسی ادعای هدیه کرده است

قیمت: رایگان

دانلود

3. GiftList – بهترین برنامه ردیابی هدیه

برنامه GiftList برای آیفون

GiftList جامع ترین برنامه ردیاب لیست هدیه کریسمس برای آیفون است. می‌توانید در حین مرور بیش از 300 شرکت در برنامه، فهرست‌های خواسته‌ها را ایجاد و به اشتراک بگذارید و پیشنهادات هدیه ارائه دهید. ردیاب هدیه آن دارای ویژگی چت برای سازماندهی هدیه دادن با سایر گیرندگان است. شما به راحتی می توانید همه چیزهایی را که سفارش داده یا خریداری کرده اید مشاهده کنید، هدایا و خریدهای کریسمس را که باید تکمیل کنید را پیگیری کنید.

همچنین، با برقراری ارتباط مخفیانه با دوستان، پیشنهاد ایده های جدید برای کریسمس و رزرو محصولات در لیست علاقه مندی ها، از هدایای تکراری خودداری کنید. علاوه بر این، سازمان‌دهنده فهرست خرید کریسمس به شما امکان می‌دهد به سرعت محصولات برندهای پیشرو را جستجو و اضافه کنید. به راحتی پیوندها، توضیحات و تصاویر را به موارد خود اضافه کنید تا مطمئن شوید که همه می دانند شما چه می خواهید. افزودن خودکار پسوندهای پیشنهادی هدیه کریسمس را دوست داشتم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دیزنی پلاس مدل انتشار خود را تغییر می‌دهد و قصد دارد همه قسمت‌های «اکو» را یکجا عرضه کند

طرفداران

  • لیست را با افرادی که برنامه را ندارند به اشتراک بگذارید
  • با دوستان مشترک چت کنید
  • بیش از 300 مارک برای مرور

منفی

  • برای وارد کردن خودکار محصولات وب سایت به برنامه افزودنی نیاز است

قیمت: رایگان

دانلود

4. لیست علاقه – دریافت هشدار معامله

لیست علاقه مندی های برنامه هدیه کریسمس Giftbuster برای آیفون

دیگر نیازی به گشت و گذار در وب سایت های مختلف خرید آنلاین و ایجاد لیست هدیه کریسمس به صورت دستی نیست. Wishlist به شما امکان می دهد با کلیک کردن بر روی آن به سرعت موارد را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید اشتراک گذاری وقتی چیزی جالب آنلاین پیدا می کنید را فشار دهید. این به طور خودکار تمام اطلاعات مانند عنوان، تصاویر، توضیحات، هزینه و URL را ذخیره می کند. همچنین، می‌توانید هنگام ایجاد فهرست علاقه‌مندان، موارد را به‌عنوان اولویت علامت‌گذاری کنید.

می‌توانید جدیدترین گرایش‌های برنامه و ایده‌های تم هدیه کریسمس را در هنگام تلاش برای دریافت ایده‌های تازه بررسی کنید. من عاشق این برنامه هستم زیرا هشدارهایی را از شرکت های مورد علاقه من با کدهای کوپن واقعی، تغییرات قیمت و اعلان های معامله ارسال می کند. همراه با کریسمس، یک دفتر ثبت هدیه برای تولدها، عروسی ها و مناسبت های دیگر ایجاد کنید. علاوه بر این، یک نسخه وب برای مشاهده شما دارد.

طرفداران

  • معاملات شخصی و کدهای تبلیغاتی
  • برنامه افزودنی مرورگر GiftBuster با کاربری آسان
  • یادآوری تولد را دریافت کنید

منفی

  • نمی توان فهرست ها را بر اساس دسته بندی مرتب کرد

قیمت: رایگان

دانلود

5. GiftPlanner – کارت هدیه ارسال کنید

برنامه های هدیه کریسمس GiftPlanner برای آیفون

GiftPlanner یک حرفه ای در مدیریت لیست آرزوها و رویدادهای شما بدون زحمت است. جزئیات برنامه ریزی هدیه خود را در یک مکان نگه دارید، از جمله ایده های هدیه، فروشگاه ها، قیمت ها، شماره های سفارش و پیگیری، وضعیت تراکنش ها، تصاویر، پیوندها، و غیره.

بنابراین، هنگامی که در دستگاه های خود وب را مرور می کنید، می توانید محصولات را مستقیماً به لیست خود وارد کنید. علاوه بر این، می توانید بارکدها را با استفاده از دوربین اسکن کنید تا به سرعت جزئیات محصول را وارد کنید. این پیشنهاد می کند لیست آرزوهای شما را بر اساس مناسبت، تاریخ، خرده فروش، گیرنده، قیمت یا وضعیت مرتب کنید. علاوه بر این، با استفاده از نشانگرهای وضعیت خرید هدیه، حمل و نقل و بسته بندی، هدیه خود را پیگیری کنید.

با استفاده از ویژگی‌های ایمیل یا پیام‌های متنی برنامه، می‌توانید مستقیماً مخاطبین را از دفترچه آدرس خود وارد کنید و کارت‌های هدیه ارسال کنید. همچنین، از اطلاعات هدیه خصوصی خود با شناسه لمسی یا رمز عبور محافظت کنید. من این برنامه را دوست داشتم زیرا می‌توانم گزارش‌های لیست هدیه را صادر و چاپ کنم و هزینه‌ها را بررسی کنم. برای دیدن شمارش معکوس برای رویدادهای خود می توانید مرکز اعلان را بررسی کنید.

طرفداران

  • ویژگی منحصر به فرد بوک مارکلت سافاری
  • جزئیات هدیه مخفی خود را قفل کنید
  • شاخص های پیشرفت مناسب

منفی

  • مشکلات خراب شدن برنامه و عدم ذخیره هدایا

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 0.99 دلار شروع می شود)

دانلود

6. فهرست کریسمس – نمای کلی خرید خود را دریافت کنید

برنامه آیفون لیست کریسمس

لیست کریسمس، یکی از بهترین برنامه های هدیه کریسمس برای آیفون، برترین برنامه خرید آمریکا است. این به شما کمک می کند لیست های کریسمس و هزینه های خود را برای خرید موثر مدیریت کنید. نظارت سریع پیشرفت وضعیت را با بسته بندی، خرید، ارسال و دریافت نشان می دهد. هنگام به روز رسانی یک لیست، می توانید وضعیت بسیاری از هدایا را همزمان تغییر دهید.

همچنین، می توانید نماهای سریعی از تاریخچه خرید خود، از جمله بودجه خود دریافت کنید. این برنامه به شما امکان می دهد لیست هدیه خود را تایپ یا دیکته کنید. علاوه بر این، از اشتراک گذاری لیست ها با استفاده از AirDrop، ایمیل، iCloud Drive یا Messages پشتیبانی می کند. فهرست کریسمس فروشگاهی را که برای هدیه انتخاب کرده اید به خاطر می آورد و به طور خودکار یک لیست خرید ایجاد می کند. علاوه بر این، می‌توانید بدون نیاز به تایپ مجدد اطلاعات، هدایایی را برای سایر گیرندگان لیست خود تکرار کنید.

طرفداران

  • همگام سازی لیست های هدیه توسط AirDrop
  • لیست های خود را دیکته کنید
  • از هدیه کریسمس گذشته دیدن کنید

منفی

  • نمی توان نام گروه را تغییر داد

قیمت: 2.99 دلار

دانلود

7. ردیاب لیست هدایای کریسمس – هزینه های خود را تجسم کنید

برنامه ردیاب لیست هدیه کریسمس برای آیفون

برنامه ردیاب لیست هدیه کریسمس برای آیفون تمام پیشنهادات و خریدهای هدیه تعطیلات شما را برای دوستان و خانواده پیگیری می کند. شما می توانید لیست هدیه برای هر فرد در لیست خود را به سرعت ایجاد کنید. همچنین، ضمن تعیین بودجه کل، بودجه های جداگانه ای را به هر گیرنده اختصاص دهید. بهترین بخش این است که نمودارهای مختلفی را برای نظارت بر هزینه های شما ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع خرابی Steam در ویندوز 11

این برنامه به طور خودکار دستگاه ها را همگام می کند و از لیست خواسته های شما با یک رمز عبور محافظت می کند. همچنین، می‌توانید لیست‌های هدیه سال قبل را مشاهده کنید و یک نسخه پشتیبان iCloud برای لیست‌های خود ایجاد کنید. پشتیبانی AirPrint به چاپ لیست شما کمک می کند. من از ویجت زیبای کریسمس شمارش معکوس آن در صفحه اصلی استفاده کرده ام. علاوه بر این، می توانید وضعیت هدیه خود را در خود نظارت کنید.

طرفداران

  • می‌تواند موارد را در فهرست‌های مشترک علامت‌گذاری کند
  • ویجت صفحه اصلی شمارش معکوس کریسمس
  • پیشرفت خود را با اپل واچ پیگیری کنید

منفی

  • UI کمی قدیمی به نظر می رسد

قیمت: رایگان

دانلود

8. قاب عکس کریسمس – کارت های کریسمس شخصی بسازید

برنامه قاب عکس کریسمس برای آیفون

آیا قصد دارید عکس های خود را تزئین کنید و حس کریسمس را به آنها بدهید؟ این برنامه بیش از 500 افکت تصویری خارق العاده، فیلتر و قاب را برای ایجاد کارت های کریسمس منحصر به فرد ارائه می دهد. یک الگو از مجموعه عظیم انتخاب کنید، عکس ها را از گالری خود انتخاب کنید، محتوای خود را اضافه کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

می توانید با پوشیدن یک کلاه بابانوئل قرمز یا آبی، لباس بابانوئل بپوشید. یا یک هدبند خنده دار شاخی، کلاه جن، یا کلاه دوشیزه برفی را امتحان کنید. علاوه بر این، می توانید گلدسته های کریسمس، زیور آلات و آتش بازی را به تصاویر خود اضافه کنید. من از جلوه های برفی جذاب و قالب های تقویم شخصی آن خوشم آمد.

این به شما امکان می دهد پس زمینه تصاویر و دانه های برف یا الگوهای یخ زده خود را حذف کنید. می توانید نتایج را در دستگاه خود ذخیره کنید یا آنها را در برنامه های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، ممکن است یک پیوند یا پیام متنی قابل اشتراک گذاری با کارت الکترونیکی که ایجاد کرده اید دریافت کنید. همچنین، توصیه می کنم مجموعه مسحورکننده ما از تصاویر پس زمینه کریسمس را برای آیفون خود بررسی کنید.

طرفداران

  • بیش از 500 قاب عکس فوق العاده
  • جلوه های برفی جذاب
  • پس زمینه تصویر خود را جایگزین کنید

منفی

  • هیچ منفی قابل توجهی وجود ندارد

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 3.99 دلار شروع می شود)

دانلود

9. برنامه Gift Guru – هدایای عالی را انتخاب کنید

برنامه Gift Guru برای آیفون

Gift Guru یک برنامه تقویم هدیه و کشف در میان برنامه های آیفون برای هدایای کریسمس است. می‌توانید یک تقویم هدیه شخصی ایجاد کنید، هدایا و افرادی که آنها را دریافت می‌کنند را پیگیری کنید، یادآوری‌هایی برای رویدادهای آینده دریافت کنید و تاریخچه‌ها و ایده‌های هدیه را ببینید.

علاوه بر این، نظارت بر وضعیت هدیه به شما کمک می کند تا برای هر مناسبت آماده شوید. همچنین، به شما کمک می کند تا پیشنهادات هدیه شخصی را برای هر گیرنده بر اساس علایق و فعالیت های آنها پیدا کنید. بنابراین، گورو هدیه تضمین می کند که تمام هدایای شما به موقع و برای هر مناسبتی است.

طرفداران

  • ایده های هدیه را بر اساس گیرندگان خود دریافت کنید
  • تقویم هدیه خود را تنظیم کنید
  • برنامه ریزی رویدادها

منفی

  • هیچ منفی قابل توجهی وجود ندارد

قیمت: رایگان

دانلود

10. Gifted: مدیر فهرست هدایا – از داده های هدیه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

برنامه با استعداد برای مدیریت لیست هدیه کریسمس برای آیفون

Gifted یک مدیریت ساده هدیه برای سازماندهی بودجه، افراد، رویدادها و هدایای شما در تمام طول سال است. می توانید افراد را با سالگردها و تولدهایشان از مخاطبین وارد کنید. بهترین بخش این است که می‌توانید برای هر گیرنده پروفایل‌هایی ایجاد کنید تا موارد پسندیدن، دوست نداشتن، اندازه لباس و تاریخچه هدیه‌شان را ثبت کنید. علاوه بر این، جزئیات هدیه، از جمله قیمت، وب سایت، اظهارات، تصاویر و فروشگاه را ذخیره کنید.

لیست علاقه مندی ها را می توان بر اساس هزینه، نام تجاری، گیرنده، مناسبت و وضعیت مرتب کرد. شما می توانید بودجه ای برای هر شرکت کننده و رویداد تعیین کنید و انتخاب کنید که کدام هدایا در مجموع بودجه گنجانده می شود. با استفاده از ویژگی گنجه هدیه، موجودی هدایای یدکی خود را ایجاد کنید.

طرفداران

  • از هدایای یدکی خود موجودی تهیه کنید
  • اعلان های سفارشی برای رویدادهای آینده
  • بودجه را برای هر نفر در هر رویداد تنظیم کنید

منفی

  • UI خوب نیست
  • پیمایش درون برنامه دست و پا گیر است

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 2.99 دلار شروع می شود)

دانلود

بنابراین، این همه برای امروز است، دوستان!

امیدوارم این برنامه های هدیه کریسمس شما را لذت بخش تر کند. آیا از برنامه های آیفون دیگری برای هدایای کریسمس استفاده می کنید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید. تا آن زمان، کریسمس مبارک!

کاوش بیشتر…

  • بهترین برنامه های کریسمس برای آیفون و آی پد
  • تصاویر پس زمینه زمستانی دلپذیر برای آیفون
  • بهترین چهره های اپل واچ کریسمس
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mQCVkk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *