بهترین برنامه های پست صوتی برای آیفون در سال 2022

زمان مطالعه: 5 دقیقه

پست صوتی روشی مناسب برای برقراری ارتباط با مردم است. تسهیلات پیش‌فرض پست صوتی دارای محدودیت‌هایی است، اما لازم نیست نگران باشید. من لیستی از برنامه های شخص ثالث را تهیه کرده ام که می توانند کارهای زیادی را برای شما انجام دهند. بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید نگاهی به بهترین برنامه های پست صوتی برای آیفون بیندازیم.

  1. YouMail
  2. خط 2
  3. Voxist
  4. WhatCall
  5. هالومیل

1. YouMail – انتخاب ویرایشگر

برنامه پست صوتی YouMail برای آیفون

بعلاوه، اگر اهل فروش هستید، در مورد داشتن چندین شماره تلفن برای کسب و کارتان چطور؟ این به شما کمک می کند شماره های مختلف موقت یا محلی را از کدهای منطقه اطراف انتخاب کنید. در صورت نیاز به ویژگی های اضافی، YouMail 5.99 دلار در ماه برای YouMail Plus و 14.99 دلار در ماه برای YouMail Solo دریافت می کند.

طرفداران

  • تماس های رباتیک را مسدود می کند
  • آسان برای استفاده
  • چند شماره تماس

منفی

  • نسخه پولی کمی گران است

دانلود

2. خط 2 – شماره تلفن دوم

برنامه پست صوتی Line2 برای آیفون

Line2 چیزی بیش از یک برنامه تماس است که به شما یک شماره تلفن ثانویه می دهد. این برنامه دارای یک ویژگی یکپارچه برای پست صوتی و VoIP است که امکان تماس تلفنی در سراسر ایالات متحده و کانادا را بدون هزینه رومینگ فراهم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  15 بهترین والپیپر جام جهانی 2022 برای آیفون (دانلود رایگان)

با خط 2، دیگر لازم نیست نگران هزینه های اضافی متن باشید. شماره دوم به شما این امکان را می دهد که آزادانه از طریق WiFi به یک فرد گروهی یا پیامک ارسال کنید. علاوه بر این، ارائه‌دهنده برنامه تماس و پیامک نامحدود را با قیمت 15.99 دلار در ماه ارائه می‌کند که در صورت مشترک شدن در برنامه سالانه 164.99 دلاری آنها به 13.75 دلار در ماه کاهش می‌یابد.

طرفداران

  • آشکارساز هرزنامه
  • شماره تلفن دوم

دانلود

3. Voxist – پست صوتی تصویری

برنامه پست صوتی تصویری Voxist برای آیفون

Voxist رابط کاربری ساده ای دارد که آن را به یکی از بهترین برنامه های پست صوتی برای آیفون تبدیل می کند. این برنامه به اندازه کافی انه است که می‌تواند پیام‌های صوتی شما را به ۷۰ زبان مختلف تفسیر کند و از طریق ایمیل و اعلان تلفن هوشمند، پیام‌های صوتی جدید را به شما هشدار می‌دهد.

اگر می‌خواهید رونوشت‌های ماهانه اضافی دریافت کنید یا بیش از یک حساب پستی را متصل کنید، همیشه می‌توانید چند دلار بیشتر برای ویژگی‌های Premium و Pro بپردازید. آنها قیمت مناسبی دارند و Premium از 4.99 دلار در ماه و Pro از 9.99 دلار در ماه شروع می شود.

طرفداران

  • پست صوتی تصویری
  • رونویسی ها
  • بدون تبلیغات

دانلود

4. WhatCall – بدون زنگ، مستقیماً به پست صوتی

اپلیکیشن پیام صوتی WhatCall برای آیفون

WhatCall یک برنامه پست صوتی باورنکردنی است. در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است. شما می توانید با استفاده از WhatCall به شماره خاصی پیام صوتی ارسال کنید. علاوه بر این، این برنامه عملکردی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد یک تماس از دست رفته را با فردی که در زمان تماس دیگری با شما تماس گرفته است برقرار کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا یک مدل هوش مصنوعی تولید کننده کد مشابه Copilot ساخت

فرض کنید برای چیزی ضروری می‌روید و برای تماس در دسترس نخواهید بود. ممکن است بخواهید اطلاعاتی را برای شخصی که باید مشغول باشد ارسال کنید. بنابراین، ممکن است برای پیوند دادن شما به صندوق پست صوتی آنها، به WhatCall تکیه کنید.

منفی

  • رونویسی در دسترس نیست

دانلود

5. Hullomail – مسدود کننده تماس های پست صوتی و هرزنامه

برنامه پست صوتی Hullomail برای آیفون

اگرچه Hullomail آخرین برنامه در لیست ما است، اما کمتر از هر برنامه دیگری نیست. این یک برنامه چند پلتفرمی است که وقتی تلفن هوشمند شما خاموش است یا هیچ پوشش شبکه ای ندارد، تماس های از دست رفته را به شما اطلاع می دهد. با اشتراک ممتاز، می‌توانید از خدمات بدون آگهی، اقلام تخفیف‌دار و کاتب و موارد دیگر لذت ببرید.

تنها چیزی که برای من عجیب به نظر می‌رسید این بود که پیام‌های صوتی و مسدودکننده تماس فقط برای دو هفته آزمایشی رایگان در دسترس بودند. همچنین، هوش مصنوعی ممکن است پیام پست صوتی شما را در حین رونویسی کوتاه کند. بنابراین، شرکت ممکن است نیاز به کار برای حل مشکل داشته باشد.

منفی

  • آزمایشی رایگان فقط به مدت دو هفته
  • UI به هم ریخته

دانلود

کلمات جدایی…

امیدوارم دیگر هیچ وقت پیام صوتی را از دست ندهید و برنامه های فوق عملکردهای اضافی را در اختیار شما قرار دهند. بنابراین، چه برنامه ای را می خواهید دریافت کنید؟ لطفا در کامنت ها مرا در جریان بگذارید!

بیشتر بخوانید:

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rZHbWT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *