بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه 2022: تا 25٪ تخفیف در Pure، Segway، GoTrax، TurboAnt و موارد دیگر

زمان مطالعه: 8 دقیقه

بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه شامل برخی از تخفیف های شگفت انگیز تا 35٪ در پس انداز است. همیشه ایده خوبی است که منتظر بمانید تا معاملات جمعه سیاه برای خرید یکی از آنها فعال شود، حتی اگر چشمتان به یک اسکوتر برقی ارزان قیمت باشد. به هر حال، بهترین اسکوترهای برقی دقیقاً خریدهای کوچک نیستند. با این حال، این معاملات موجود را نباید از دست داد و احتمالاً به همان خوبی که قرار است به دست آید، خواهد بود.

در ایالات متحده، بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه که تاکنون دیده ایم، NIU KQi2 Pro است که در حال حاضر 150 دلار تخفیف در NIU دارد. ()، GoTrax XR Elite MAX، که اکنون به پایین آمده است 400 دلار در GoTrax با کد BFXRE ()و TurboAnt V8 Dual-Battery که اکنون در TurboAnt فقط 619 دلار قیمت دارد. () وقتی از کد استفاده می کنید Hiboy KS4 Pro نیز وجود دارد که 285 دلار در تخفیف دارد ().

حتی در بریتانیا، اسکوتر برقی معاملات جمعه سیاه فراوان است. شیائومی Mi 1S با قیمت 349 پوند در Halfords تخفیف زیادی دارد () و حتی نسخه محبوب Pure Air Pro 2nd Gen هم اکنون 100 پوند در Pure Electric تخفیف دارد (). برخی معاملات حتی بهتر می شوند. Pure Air Pro LR 2nd Gen حتی ارزان‌تر از هفته گذشته با 599 پوند در Pure Electric است. ().

در گذشته، بیشترین کاهش قیمت در اسکوترهای الکترونیکی مربوط به جمعه سیاه بوده است که در 25 نوامبر امسال برگزار می شود. با این حال، امسال با Best Buy، آمازون، والمارت و سازندگانی که در حال حاضر معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه را ارائه کرده اند، متفاوت است. ما مراقب این معاملات هستیم، بنابراین بهترین مواردی را که اینجا پیدا می‌کنیم به‌محض انتشار به اشتراک می‌گذاریم.

فهرست مطالب این مقاله

فروش اسکوتر برقی جمعه سیاه (ایالات متحده): پیوندهای سریع

معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه در حال حاضر فعال است و معاملات اسکوتر برقی ارزان قیمت در طول سال وجود دارد. بنابراین لازم نیست تا آن زمان برای صرفه جویی در هزینه صبر کنید. در اینجا بهترین معاملات اسکوتر الکترونیکی جمعه سیاه برای مرور در حال حاضر وجود دارد…

بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه ایالات متحده

فروش اسکوتر برقی جمعه سیاه (بریتانیا): پیوندهای سریع

بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه بریتانیا

معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه

(اعتبار تصویر: آینده / Michelle Rae Uy)

آیا باید منتظر معامله اسکوتر برقی جمعه سیاه باشید؟

ما بهترین معاملات اسکوتر برقی را در جمعه سیاه دیده‌ایم (و امتیاز کسب کرده‌ایم)، با تخفیف‌هایی که از اوایل نوامبر شروع می‌شوند اما در روز بزرگ بهتر می‌شوند. سوال این است که آیا باید تا آن زمان منتظر بمانید تا به دنبال چنین معاملاتی بگردید؟ لازم نیست.

خرده فروشان کمی ناامید هستند تا خریداران را به خرید تشویق کنند، زیرا مردم در حال حاضر با افزایش هزینه های زندگی در هزینه کردن مردد هستند. حتی در حال حاضر، ما شاهد تخفیف 200 دلاری اسکوترهای برقی در ایالات متحده هستیم که مشابه تخفیف های ما در جمعه سیاه سال گذشته است. بنابراین، ما اکنون شروع به جستجو می کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کارگران مکانیک ترک از هوش مصنوعی برای خودکارسازی انسان استفاده می کنند

نکاتی برای خرید اسکوتر برقی در جمعه سیاه

معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه

(اعتبار تصویر: آینده / Michelle Rae Uy)

1. از برندهای قابل اعتماد استفاده کنید

ما همچنین توصیه می کنیم از مارک های معتبر استفاده کنید. اسکوترهای الکترونیکی از شرکت‌های کوچک فهرست شده در آمازون ممکن است ارزان باشند، اما اگر برند بزرگ‌تری داشته باشید، خدمات پس از فروش مشابهی را دریافت نخواهید کرد. به‌علاوه، اگر سازنده مجبور نباشد به دستورالعمل‌ها و قوانین محلی پایبند باشد، ممکن است متوجه شوید که کیفیت ساخت چندان خوب نیست.

2. قبل از خرید مشخصات را بررسی کنید

اگر معامله ای خیلی خوب به نظر می رسد که درست نباشد، قبل از افزودن آن به سبد خرید، به مشخصات اسکوتر نگاهی دقیق بیندازید. اسکوترهای برقی کودکان و بزرگسالان در عکس ها یکسان به نظر می رسند، بدون هیچ مقیاسی، و آن اسکوتر الکترونیکی فوق العاده ارزانی که مشاهده کردید ممکن است فقط برای سوارکاران زیر 16 سال مناسب باشد.

3. حق بیمه همیشه به معنای بهترین نیست

مارک‌های اسکوتر الکترونیکی ممتازی وجود دارند که اسکوترهای عالی می‌سازند و همیشه در مسابقه جمعه سیاه شرکت می‌کنند. با این حال، ما متوجه شدیم که تعداد انگشت شماری از مارک های مقرون به صرفه تر، اسکوترهای الکترونیکی را نیز عرضه می کنند که به همان اندازه عالی یا حتی با قیمت کمتر بهتر هستند. هنگامی که به دنبال معاملات اسکوترهای الکترونیکی هستید، ممکن است بخواهید ابتدا به پیشنهادات TurboAnt و Hiboy نگاهی بیندازید.

4. از قبل بهترین اسکوترهای الکترونیکی ما را بررسی کنید

انتخاب بهترین اسکوتر برقی کار ساده ای نیست. گاهی اوقات، آنچه سازنده روی کاغذ می گوید دقیقاً همان چیزی نیست که به دست می آورید، به خصوص از نظر عملکرد. با این حال، ما سعی می‌کنیم هر اسکوتر برقی را که سر راهمان قرار می‌گیرد آزمایش کنیم تا بدانیم کدام یک ارزش پول شما را دارند. قبل از جمعه سیاه، حتما راهنمای اسکوتر برقی ما را بخوانید تا ایده ای در مورد مدل هایی داشته باشید که ممکن است برای شما مناسب تر باشند.

معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه: پیش بینی های ما

بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه در سال 2022 چه زمانی آغاز می شود؟

جمعه سیاه امسال رسما است 25 نوامبراما جمعه سیاه از یک رابطه یک روزه به یک رویداد تقریباً یک فصل تبدیل شده است. ما اغلب می‌بینیم که فروشگاه‌های کوچک‌تر اسکوتر برقی، فروش جمعه سیاه خود را یک هفته قبل از جمعه سیاه آغاز می‌کنند، و خرده‌فروشان بزرگ‌تر فروش خود را نزدیک‌تر به روز خود آغاز می‌کنند.

با این حال، سال 2022 کمی متفاوت است، زیرا بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه حتی زودتر از حد معمول شروع شده است. به دلیل بحران هزینه های زندگی، خریداران می خواهند هزینه های خود را تقسیم کنند در حالی که خرده فروشان می خواهند آنها را به انجام این کار تشویق کنند.

علاوه بر این، بزرگ‌ترین خرده‌فروش‌های آنلاین احتمالاً مانند سال گذشته، تخفیف‌های خود را در طول آخر هفته تا سایبر دوشنبه اعمال خواهند کرد. بنابراین، اگر نمی‌توانید در جمعه سیاه یک مورد خوب پیدا کنید، قطعاً ارزش این را دارد که همچنان چشم‌هایتان را دور نگه دارید.

بهترین معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه در سال 2022 کجا خواهد بود؟

به محض شروع به کار، بهترین معاملات جمعه سیاه را در مورد اسکوترهای برقی جمع آوری می کنیم. با این حال، اگر ترجیح می دهید خودتان فروش را مرور کنید، خرده فروشان بزرگی مانند آمازون و والمارت در ایالات متحده و Curry's، John Lewis و Very در بریتانیا بهترین گزینه برای تخفیف های عمیق و قیمت های کم سابقه هستند. سال گذشته، شاهد بودیم که این خرده فروشان تا 100 دلار / 100 پوند تخفیف ارائه کردند.

ایالات متحده:
آمازون:
معاملات اسکوتر برقی برای تمام بودجه ها ()
بهترین خرید: اسکوترهای الکترونیکی و معاملات بسته ()
والمارت: معاملات اسکوتر برقی برای کودکان و بزرگسالان ()
هدف: تن اسکوتر الکترونیکی موجود است ()
سیرز: قیمت های عالی برای دوچرخه های الکترونیکی، اسکوترهای الکترونیکی و هاوربرد ()

:
آمازون:
طیف گسترده ای از معاملات اسکوتر الکترونیکی برای کودکان و بزرگسالان ()
برق خالص: اسکوترهای الکترونیکی Pure، Xiaomi و Segway ()
آرگوس: اسکوترهای برقی مقرون به صرفه ()
جان لوئیس: اسکوترهای الکترونیکی ممتاز و بسته های باتری جایگزین ()
خیلی: اسکوتر برقی و روروک مخصوص بچه ها ()

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  واکنش صنعت به انتشار استراتژی MedTech انگلستان

معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه

(اعتبار تصویر: آینده / Michelle Rae Uy)

معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه امسال چقدر خوب خواهد بود؟

متأسفانه، ما ندیده‌ایم که خرده‌فروشان آنلاین با تخفیف‌های عمیق سال ۲۰۲۰ و قیمت‌های کم سابقه در جمعه سیاه ۲۰۲۱ و رویداد Prime Day امسال مطابقت داشته باشند. این احتمالاً به دلیل تقاضای عظیم سال 2021 و نرخ تورم بالای امسال است.

با این حال، خبر خوب این است که خرده فروشان ممکن است ناامید شوند تا خریداران را جلب کنند. از آنجایی که مردم در حال حاضر تمایل کمتری به خرج کردن دارند، به ویژه از آنجایی که آنها برای اقلام ضروری مانند غذا و بنزین پول بیشتری می پردازند، فروشگاه های آنلاین شاهد ضرر فروش خود هستند. این بدان معناست که آنها ممکن است از جمعه سیاه برای تشویق مردم به خرج کردن با ارائه تخفیف‌های عالی استفاده کنند – یا شاید معاملاتی بهتر از سال گذشته.

در سال 2022 منتظر چه اسکوترهای برقی هستیم؟

اگرچه در حال حاضر نمی‌توانیم اسکوترهای برقی دقیقی را مشخص کنیم که احتمالاً کاهش قیمت‌ها را دریافت خواهند کرد، زیرا تعداد زیادی نسخه جدید از بزرگ‌ترین برندها منتشر شده است، اما می‌دانیم که کدام برندها پیشنهاداتی را ارائه خواهند داد.

Segway-Ninebot همیشه برترین و محبوب‌ترین اسکوترهای برقی خود را در جمعه سیاه با قیمت کمتری عرضه کرده است، مدل‌هایی مانند ES4، Air T15 و Max کاهش قیمت دارند. ما انتظار داریم که Hiboy، GoTrax و TurboAnt نیز معاملات عالی ارائه دهند. همانطور که شیائومی و پیور خواهند بود، زیرا آنها برخی از بزرگترین تخفیف ها را در سال گذشته داشتند.

بهترین اسکوترهای برقی سال گذشته معاملات جمعه سیاه

یک راه خوب برای درک این که معاملات اسکوتر برقی جمعه سیاه امسال چگونه ممکن است به نظر برسد، نگاهی به سال گذشته است. ما از سال 2020 شاهد قیمت‌های کم سابقه در بسیاری از این وسایل نقلیه الکترونیکی نبوده‌ایم، اما امیدواریم امسال نیز شاهد این معاملات باشیم، زیرا مصرف‌کنندگان زیادی تحت تأثیر نرخ‌های تورم فزاینده قرار گرفته‌اند. با این حال، اگر این اتفاق نیفتد، در اینجا گزیده ای از بهترین پیشنهادات سال گذشته آورده شده است.

ایالات متحده: بهترین معاملات اسکوتر برقی سال گذشته جمعه سیاه

بریتانیا: بهترین اسکوترهای برقی سال گذشته معاملات جمعه سیاه

3 بهترین اسکوتر برقی که باید مراقب آنها باشید

بهترین اسکوترهای الکترونیکی Segway Ninebot Kickscooter Max در پس زمینه سفید

(اعتبار تصویر: آینده)

1. Segway Ninebot Kickscooter Max

بهترین اسکوتر برقی در آمریکا

مشخصات فنی

حداکثر سرعت: 18.6 مایل در ساعت

دامنه: تا 40.4 مایل

وزن: تا 41.2 پوند (18.7 کیلوگرم)

لاستیک ماشین: 10 اینچ بدون لوله خود آب بندی

چین ها: آره

دلایل خرید

+

ساخت جامد

+

سیستم ترمز عالی

Segway Ninebot Kickscooter Max با ایجاد تعادل در عملکرد، قابلیت حمل و طراحی در یک بسته جذاب، همه را شکست می دهد. به لطف موتور قدرتمند، سیستم ترمز دوگانه و باتری با دوام آن که بسته به مدل، با یک بار شارژ تا 40.4 مایل دوام می آورد، عملاً کل بسته است. ما شاهد افزایش قیمت این اسکوتر الکترونیکی تا سقف 849 دلاری در سال جاری در ایالات متحده بودیم، اما در سال 2020، شاهد تخفیف 26 درصدی آن برای جمعه سیاه نیز بودیم. اکنون که به قیمت معمول خود بازگشته است، احتمالاً دوباره شاهد آن قیمت کم سابقه خواهیم بود.

بهترین اسکوتر الکترونیکی TurboAnt M10 در پس زمینه سفید

(اعتبار تصویر: TurboAnt)

2. TurboAnt M10

بهترین قیمت اسکوتر برقی

مشخصات فنی

حداکثر سرعت: 20 مایل در ساعت

دامنه: 18 مایل

وزن: 29.8 پوند (13.5 کیلوگرم)

لاستیک ماشین: پنوماتیک 10 اینچی با لوله های داخلی

چین ها: آره

دلایل خرید

+

مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند

+

بسیار محکم و خوش ساخت

از اینکه TurboAnt M10 با توجه به قیمت آن چقدر مستحکم و خوب ساخته شده است، شگفت زده خواهید شد. این بهترین انتخاب ما برای برچسب قیمت مقرون به صرفه، ساخت قوی که بهتر از هر یک از رقبای خود در این محدوده قیمتی است، و طراحی فوق العاده سبک وزن آن است. برای از بین بردن چند صد دلار از برچسب خود، TurboAnt آن را از زوایای اضافی حذف کرده است، که ما اصلاً برای ما مهم نیست زیرا هیچ یک از آنها واقعاً بر عملکرد کلی و قابلیت استفاده آن تأثیر نمی گذارد. TurboAnt دائماً در سایت خود فروش دارد، بنابراین احتمالاً در جمعه سیاه این اسکوتر الکترونیکی مقرون به صرفه را ارزان تر از همیشه خواهیم دید.

GoTrax Gmax Ultra در پس زمینه سفید

(اعتبار تصویر: GoTrax)

3. GoTrax Gmax Ultra

اسکوتر الکترونیکی که شما را تبدیل می کند

مشخصات فنی

حداکثر سرعت: 20 مایل در ساعت

دامنه: 45 مایل

وزن: 46.3 پوند (21 کیلوگرم)

لاستیک ماشین: لاستیک های جامد 10 اینچی

چین ها: آره

دلایل خرید

+

آسان برای استفاده و بصری

+

عملکرد عالی

دلایل اجتناب از

هزینه بیشتری نسبت به اکثر اسکوترهای الکترونیکی مسافربری دارد

اگر مطمئن نیستید که آیا خرید یک اسکوتر برقی ایده خوبی است یا خیر، GoTrax Gmax Ultra شما را تبدیل به یک تبدیل خواهد کرد. این خودرو دارای برد فوق‌العاده 45 مایلی است که از اکثر اسکوترهای الکترونیکی مسافرتی موجود در بازار بیشتر است، دارای لاستیک‌های بادی 10 اینچی برای اطمینان از رانندگی نرم و ترمزهای عالی برای جلوگیری از تصادفات می‌بالد. قیمت آن کمی گران است، اما ما همچنین شاهد کاهش آن به 719 دلار در سال 2021 بوده ایم که 25 درصد تخفیف ارائه می دهد. این جمعه سیاه، ما امیدواریم که آن را مطابق با آن ببینیم یا تخفیف عمیق تری ارائه دهیم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cDJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *