به‌روزرسانی‌های بزرگ حسگر توسط نمونه دوربین Galaxy S23 Ultra درز کرده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه


گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که نمونه‌ای از گلکسی اس 23 اولترا به بیرون درز کرده است که حاکی از پیشرفت‌های قابل توجهی در فناوری حسگر است. عکسی که گفته می شود با دستگاه جدید گرفته شده است، جزئیات و وضوح بالایی را نشان می دهد که نشان می دهد سنسور استفاده شده در S23 Ultra از کیفیت بالاتری نسبت به سنسورهای استفاده شده در مدل های قبلی برخوردار است.

شایعه شده است که S23 Ultra دارای سنسور 108 مگاپیکسلی است که نسبت به سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده شده در S21 Ultra ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. این سنسور بزرگتر به دستگاه اجازه می دهد تا نور بیشتری را ثبت کند و در نتیجه عملکرد بهتری در نور کم و تصاویر دقیق تری داشته باشد.

همچنین شایعه شده است که S23 Ultra دارای دوربینی به سبک پریسکوپ است که به آن امکان می دهد محدوده زوم اپتیکال بسیار بیشتری نسبت به مدل های قبلی داشته باشد. این یک گزینه عالی برای عکاسان و فیلمبردارانی است که می خواهند سوژه های دور را با وضوح بیشتری ثبت کنند.

نمونه فاش شده همچنین نشان می دهد که S23 Ultra قابلیت های ویدیویی بهبود یافته ای خواهد داشت. شایعه شده است که قادر به فیلمبرداری 8K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است که در مقایسه با ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه که در S21 Ultra امکان پذیر است، پیشرفت قابل توجهی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه صفحه نمایش خود را در واتس اپ به اشتراک بگذارید

در نتیجه، نمونه دوربین فاش شده گلکسی اس 23 اولترا نشان می دهد که این دستگاه پیشرفت های قابل توجهی در فناوری حسگر خواهد داشت، از جمله سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربینی به سبک پریسکوپ که امکان عملکرد بهتر در نور کم، تصاویر دقیق تر و طولانی تر را فراهم می کند. محدوده زوم اپتیکال علاوه بر این، همچنین شایعه شده است که قابلیت‌های ویدیویی بهبود یافته، مانند ویدیوی 8K با سرعت 60 فریم در ثانیه، بهبود یافته است. با این حال، مهم است که این اطلاعات را با کمی نمک در نظر بگیرید، زیرا بر اساس اطلاعات فاش شده است، و همیشه بهتر است منتظر تایید رسمی از سوی شرکت باشید.

جای خالی


امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sZxeBA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *