به‌روزرسانی TrollStore v1.4 روش FuguInstall، توانایی حذف برنامه‌ها از صفحه اصلی و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

TrollStore، برنامه امضای دائمی مورد علاقه همه برای iOS و iPadOS 14.0-15.4.1 (و برخی نسخه های بتای iOS 15.5) در روز شنبه با تغییرات قابل توجهی به نسخه 1.4 به روز شد.

TrollStore به نسخه 1.4 به روز شد و از طریق توییتر اعلام شد.

اعلام کرد از طریق توییتر امروز عصر، ما متوجه شدیم که TrollStore اکنون برای استفاده از روش FuguInstall برای نصب برنامه‌ها و مجموعه‌ای از تغییرات دیگر، که در گزارش تغییرات ذکر شده در زیر ظاهر می‌شوند، سازگار شده است:

  • روش FuguInstall را برای نصب برنامه ها تطبیق دهید زیرا ممکن است کمی بهتر باشد (این فقط برای برنامه های تازه نصب شده صدق می کند، اما نباید خیلی مهم باشد، اگر به دلایلی می خواهید یک برنامه از طریق این روش جدید نصب شود، باید برای حذف آن و سپس نصب مجدد IPA)
  • برای فعال/غیرفعال کردن طرح URL TrollStore، سوئیچ اضافه کنید
  • گزینه ای برای پیکربندی زمانی که هشدارهای تأیید نصب باید نشان داده شوند اضافه کنید
  • مشکلی را برطرف کنید که در آن برنامه‌ها در برخی موارد همچنان می‌توانند جایگزین طرح‌های URL سیستم شوند، که عملکرد سیستم را خراب می‌کند
  • اکنون می توان برنامه های نصب شده TrollStore را از صفحه اصلی حذف نصب کرد
  • هنگام حذف نصب TrollStore، اکنون گزینه ای برای حفظ برنامه های نصب شده از طریق آن وجود دارد
  • بهبود کدهای مختلف و سایر اصلاحات کوچکتر
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فروش مک در سه ماهه دوم سال 2023 رشد 10 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد در حالی که سایر برندهای رایانه شخصی کاهش می یابند.

از جمله موارد قابل توجه ذکر شده، حذف برنامه های دارای امضای دائمی از صفحه اصلی است، چیزی که قبلا فقط از طریق برنامه TrollStore قابل انجام بود.

در یک توییت بعدی، توسعه‌دهنده @opa334 می‌گوید که احتمالاً این آخرین به‌روزرسانی ویژگی اصلی برای TrollStore است زیرا در حال رسیدن به بلوغ است، اما به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر باگ فاکس همچنان احتمالاً در آینده منتشر می‌شوند، زیرا آنها کشف و وصله می‌شوند.

اگر کاربر فعلی TrollStore هستید، این به‌روزرسانی برای شما توصیه می‌شود و می‌توانید OTA (از طریق هوا) از برنامه TrollStore یا TrollInstaller نصب کنید. کسانی که در حال حاضر از مزایای TrollStore استفاده نمی کنند، بدیهی است که نسخه 1.4 را به جای هر نسخه قدیمی نصب کنند.

TrollStore از طریق صفحه GitHub توسعه دهنده در دسترس است و دو آموزش گام به گام زیر باید به شما در نصب کمک کند:

قابلیت‌های امضای دائمی TrollStore اساساً می‌تواند هر فایل .ipa را روی یک یا آی‌پد سازگار بدون محدودیت امضا، که از طریق باگ CoreTrust ممکن می‌شود، بارگذاری کند. این برنامه‌ها به‌طور نامحدود امضا می‌شوند و آن را به یک جایگزین ایده‌آل برای راه‌حل‌های بارگذاری جانبی مانند AltStore یا Sideloady تبدیل می‌کنند.

آیا هنوز آخرین نسخه ترول استور را نصب کرده اید؟ در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه حل برای عدم کارکرد اعلان های دسکتاپ واتس اپ در مک
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UDU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *