به دنبال خرید آیفون اپل هستید؟ Flipkart برای آیفون 12 تخفیف می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

12 در لیست 48999 در Flipkart. پلتفرم تجارت الکترونیک همچنین پیشنهادات بانکی و تخفیف های مبادله ای را روی تلفن هوشمند ارائه می دهد که قیمت آن را بیشتر کاهش می دهد. اگر قصد داشتید گوشی قدیمی خود را ارتقا دهید، اکنون این زمان است. با قیمت خرده فروشی فعلی و تخفیف های موجود در Flipkart، آیفون 12 خرید خوبی است. در اینجا جزئیات کامل در مورد پیشنهاد فعلی اپل آیفون 12 وجود دارد

اول چیزهای مهم. مدل ذخیره سازی 64 گیگابایتی آیفون 12 با ذکر شده است 10901 تخفیف در Flipkart. می توان آن را در 48999 به بعد. سپس، 10٪ تخفیف فوری تا سقف وجود دارد 1500 با کارت های اعتباری/دبیت بانک فدرال. دارندگان کارت اعتباری Flipkart Axis Bank مشمول دریافت 5% برگشت نقدی در هنگام خرید گوشی می شوند.

اگر گوشی هوشمند قدیمی دارید، می توانید آن را تعویض کنید تا از آن استفاده کنید 17500 تخفیف در آیفون 12. اگر به دنبال گزینه های خرید آسان هستید، صفحه Flipkart بیان می کند که EMI برای iPhone 12 از 1675 در ماه.

مدل های حافظه 128 و 256 گیگابایتی این گوشی در دسترس هستند 53999 و به ترتیب 61999. شما می توانید از تخفیف های مشابه در این انواع نیز بهره مند شوید. آیفون 12 اپل در رنگ های بنفش، مشکی، سبز، سفید، آبی و قرمز عرضه می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گروه Syntegon اولین گزارش پایداری را منتشر کرد

مشخصات آیفون 12 اپل

Apple iPhone 12 از چیپست Apple A14 Bionic پشتیبانی می‌کند و روی iOS 14 اجرا می‌شود. واجد شرایط برای آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار iOS 16 است که قفل صفحه نمایش، نشانگر باتری جدید را در میان سایر ویژگی‌های جدید به همراه دارد.

این گوشی به صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED Super Retina XDR مجهز شده و با شیشه محافظ سرامیکی محافظت می شود. این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP68 است و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. آیفون 12 دارای سنسور دوگانه در پشت با دو سنسور 12 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو، دستگاه با دوربین 12 مگاپیکسلی برای سلفی عرضه می شود. طبق گفته اپل، این دستگاه می تواند تا 17 ساعت زمان پخش ویدیو را ارائه دهد.

همه اخبار و به‌روزرسانی‌های فناوری را در Live Mint مشاهده کنید. برنامه Mint News را دانلود کنید تا به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و اخبار کسب و کار زنده را دریافت کنید.

کم و بیش

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qGi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *