به زودی: Apple TV و دستگاه ترکیبی نمایشگر هوشمند جدید

زمان مطالعه: دقیقه

به نظر می رسد اپل در حال کار بر روی یک صفحه نمایش هوشمند جدید و نوآورانه و دستگاه ترکیبی Apple TV است که می تواند نحوه مصرف رسانه ها و تعامل ما با دستگاه هایمان را تغییر دهد. طبق گزارش‌های اخیر، این دستگاه عملکرد یک هوشمند مانند امکان برقراری تماس ویدیویی، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند و داشتن دستیار صوتی را با قابلیت‌های Apple TV از جمله پخش محتوا و بازی ترکیب می‌کند.

انتظار می رود دستگاه جدید دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و با وضوح بالا باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی رسانه های خود را با یک کشیدن انگشت یا لمس ساده هدایت و کنترل کنند. همچنین دارای یک داخلی است که برقراری تماس ویدیویی و ارتباط با دوستان و خانواده را آسان می کند.

علاوه بر قابلیت‌های نمایشگر هوشمند، انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک پردازنده قدرتمند و پشتیبانی از بازی نیز باشد که به کاربران امکان می‌دهد بازی‌های مورد علاقه خود را انجام دهند و از تجربه بازی همه‌جانبه‌تری لذت ببرند. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه از کنترلرهای جدید و پیشرفته‌ای برای بازی پشتیبانی کند که بازی‌ها را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.

همچنین انتظار می رود این دستگاه به طور کامل با اکوسیستم اپل ادغام شود و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی از طریق دستگاه به موسیقی، ویدیوها و سایر محتوای خود دسترسی داشته باشند و آن ها را کنترل کنند. همچنین با سایر دستگاه های اپل مانند آیفون و سازگار خواهد بود و اشتراک گذاری محتوا و کنترل دستگاه را از راه دور آسان می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین ساندبار با ساب ووفر برای تلویزیون

علاوه بر این، انتظار می‌رود این دستگاه دارای آخرین فناوری‌های اپل مانند Face ID و Touch ID باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eXs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *