بیل آستین، مالک Starkey، استیوی طلایی را دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیل آستین، مالک و رئیس استارکی، جایزه یک عمر دستاورد را برای کمک هایش به صنعت شنوایی دریافت کرد. این شناخت جهانی که در جوایز تجارت بین‌المللی 2022 دریافت شد، جایزه طلایی استوی را برای او به ارمغان آورد.

براندون ساوالیچ، رئیس و مدیر عامل Starkey، گفت: “علاقه بیل آستین برای کمک به دیگران، بیش از 60 سال است که هر تصمیم تجاری Starkey را هدایت کرده است. همانطور که صنعت شنوایی تکامل یافته است، او بر این باور است که مراقبت از سلامت شنوایی مستلزم لمس انسان است. تعهد بی وقفه او به مشارکت قوی با متخصصان شنوایی همان چیزی است که همچنان این امکان را برای فناوری پیشرفته Starkey فراهم می کند تا بر زندگی بیماران در سراسر جهان تأثیر بگذارد. از طرف همه در استارکی، می‌خواهم به بیل به خاطر این قدردانی شایسته تبریک بگویم و هر روز از رهبری خدمتگزارش تشکر کنم.»

در سال 1961، بیل آستین 19 ساله در تعمیرگاه سمعک عمویش شروع به کار کرد. چند سال بعد، او آزمایشگاه Starkey را به قیمت 13000 دلار خرید. شش دهه بعد، این شرکت بیش از 5000 کارمند دارد، 29 مرکز را اداره می کند و در بیش از 100 بازار در سراسر جهان تجارت می کند. بیل آستین در طول دوران حرفه ای خود برای ده ها هزار نفر از جمله پنج رئیس جمهور، دو پاپ، چندین قانونگذار و افراد مشهور سمعک ارائه کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع همگام نشدن برنامه مخاطبین سامسونگ در گوشی های گلکسی

صنعت جهانی سلامت شنوایی، بیل آستین را به عنوان یک رهبر فکری می‌بیند که هدف سمعک‌ها را متحول کرده و مینه‌سوتا را به عنوان مرکز نوآوری‌های فناوری پزشکی تثبیت کرده است. دیدگاه او برای ایجاد سمعکی که نه تنها می تواند به مردم کمک کند بهتر بشنوند، بلکه بهتر زندگی کنند، اکنون با Evolv AI – جدیدترین خط کامل سمعک Starkey که نه تنها بر تأثیر شنوایی بر سلامت و تندرستی کلی تأکید می کند، به واقعیت تبدیل شده است. تجربه کاربری بی دردسر

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Dkv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *