بیماران قلبی از پوشیدنی های جدید در طول عمل بهره مند می شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیماران قلبی اسکس اولین افرادی در کشور هستند که از فناوری جدید پوشیدنی استفاده شده توسط کارکنان بیمارستان در یک روش جدید بهره می برند.

پرستاران مرکز مشهور جهانی قلب اسکس (CTC) در بیمارستان Basildon عینک می‌زنند، جایی که متخصصان دقیقاً آنچه را که می‌بینند از راه دور طی یک روش پیچیده چند مرحله‌ای هدایت می‌شوند.

این عینک به کارکنان قلب این امکان را می‌دهد تا از طریق یک با وضوح بالا روی عینک هوشمند، از هر کجای دنیا مشاوره‌های بی‌درنگ دریافت کنند.

این روش که به عنوان کاشت دریچه آئورت ترانس کاتتر (TAVI) شناخته می شود، شامل وارد کردن یک دریچه جدید از طریق یک رگ خونی در ساق پا است، که سپس توسط متخصص قلب به سمت قلب تپنده هدایت می شود و سپس می تواند دریچه بیمار را جایگزین کند.

پیش از این، کارشناس بالینی شرکت تجهیزات پزشکی بوستون ساینتیفیک که در اتاق عمل حضور داشت، به کارکنان توصیه می‌شد، اما اکنون می‌توانند از راه دور توسط متخصص از طریق عینک هوشمند در هر نقطه از جهان راهنمایی شوند و به صرفه‌جویی در زمان برای بیماران و کارکنان کمک کند.

دکتر روهان جاگاتسان، مدیر پزشکی در Essex CTC، گفت: «این تجهیزات نوآورانه جدید به ما امکان می‌دهد مستقل‌تر باشیم و روش‌های بیشتری را انجام دهیم، و به این معنی است که می‌توانیم بیماران را سریع‌تر درمان کنیم زیرا نیازی به مراجعه به متخصص نداریم. بیمارستان.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین تلویزیون هوشمند 8K برای تجربه تلویزیونی نهایی

ما همچنین می‌توانیم از عینک‌های هوشمند برای آموزش کارکنان خود در طی یک روش شبیه‌سازی شده استفاده کنیم و مهارت‌های آنها را بیشتر توسعه دهیم و به بهبود خدماتی که به بیماران خود می‌دهیم کمک کنیم.»

Olivier Lonbois، معاون قلب و عروق مداخله‌ای و قلب ساختاری در Boston Scientific، سازنده دستگاه TAVI مورد استفاده در این روش از راه دور، افزود: «ما خوشحالیم که می‌توانیم پشتیبانی ExpertLink خود را برای تیم در Essex CTC و سایر نقاط جهان ارائه کنیم. جامعه قلب و عروق ارائه پشتیبانی بالینی با استفاده از فناوری‌های جدید که گزینه‌های بیشتری را برای بیمارستان‌های NHS که این نوع روش‌های تخصصی را انجام می‌دهند، بسیار هیجان‌انگیز است.»

در حالی که Essex CTC اولین TAVI خود را با پشتیبانی از راه دور انجام داده است، بیش از 500 مورد از این روش ها را انجام داده است، به این معنی که بیماران بیشتری از هر زمان دیگری از فناوری پیشرفته عینک هوشمند بهره مند خواهند شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/drfZta
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *