بیمارستان کرامول دستگاه ضبط گازهای زائد SageTech Medical را آزمایش می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیمارستان کرامول یک دستگاه پزشکی را آزمایش کرده است که گازهای بیهوشی زائد را جمع‌آوری و افت می‌کند و از آلودگی جو جلوگیری می‌کند.

این آزمایش از طریق برنامه مخل محیط زیست بوپا امکان پذیر شد که کارکنان را با استارت آپ های پایداری برای مقابله با چالش های زیست محیطی شریک می کند.

حدود 95 درصد از بیهوشی مورد استفاده در حین جراحی توسط بیماران بازدم می شود و به عنوان زباله در اتمسفر رها می شود. این معادل 97000 تن معادل دی اکسید کربن (CO2e) در سال تنها در است. SID-Dock که توسط SageTech Medical ساخته شده است، می تواند 99.9 درصد از این ماده بیهوشی زباله را جذب کند و به کاهش ردپای کربن بیمارستان ها کمک کند.

سارا ملیا، مدیر کل خدمات بهداشتی بوپا انگلستان گفت: «پایداری در قلب هدف بوپا قرار دارد. ما می دانیم که سلامت سیاره و سلامت مردم در هم تنیده شده اند و ضروری است که مراقب هر دو باشیم. برای انجام این کار، ما به راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های پایداری که با آن روبه‌رو هستیم، نیاز داریم و آزمایش ما از سیستم SageTech Medical نمونه خوبی از گام‌هایی است که برای تبدیل شدن به Net Zero برمی‌داریم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف دکمه چت بینگ از مایکروسافت اج

SageTech یکی از شش استارت آپی بود که به فینال جهانی برنامه مخرب محیط زیست 2022 راه یافت. راه حل اقتصاد حلقوی آن انتشار مستقیم را کاهش می دهد و دارای فناوری تصفیه برای بازیافت مواد بیهوشی زباله است تا بتوان از آن در بیمارستان ها استفاده مجدد کرد. این بدان معناست که حجم داروی بکر که باید تولید شود نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و منابع طبیعی حفظ می شود و انتشار گازهای گلخانه ای کاهش می یابد.

Iain Menneer، مدیر عامل SageTech Medical گفت: “کار کردن با Bupa در این برنامه فوق العاده بود. مشارکت استارت‌آپ‌ها با یک سازمان بزرگ می‌تواند به راه‌حل‌های پیشگامانه در مراقبت‌های بهداشتی سریع کمک کند و ما مفتخریم که با بیمارستان بوپا و کرومول برای کمک به پیشبرد برنامه پایداری آنها همکاری می‌کنیم.

SID-Dock بدون نیاز به تغییر در تجهیزات موجود، در سالن‌های جراحی بیمارستان قرار می‌گیرد. این دارو با جمع آوری مواد بیهوشی زائد خارج شده توسط بیمار در حین عمل عمل می کند. این به طور ایمن در قوطی ها ذخیره می شود. هنگامی که آنها پر شدند، SageTech آنها را از بیمارستان جمع آوری می کند و آنها را به مرکز پردازش آنها می برد، جایی که ماده بیهوشی گرفته شده خالص شده و دوباره به داروها بازیافت می شود و آماده استفاده مجدد توسط بیمارستان ها است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  12 راه حل برای عدم نمایش رویدادها و تعطیلات تقویم سامسونگ

Mehnuhlik Lynch، رهبر تیم بیهوشی در بیمارستان کرامول، کارآزمایی را رهبری می کند. او گفت: «پزشکان بیشتر و بیشتر از تأثیر عملکرد بالینی آنها بر محیط زیست آگاه می شوند. با استفاده از راه حل SageTech، می توانیم به کاهش ردپای کربن بیهوشی کمک کنیم و به بیماران انتخاب سبزتری برای مراقبت های بهداشتی خود بدهیم. ما واقعاً هیجان‌زده هستیم که این فناوری پیشگامانه را در بیمارستان کرامول آزمایش می‌کنیم.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dIpBAC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *