تاسیسات جدید تولید دیجیتال ایرلند افتتاح شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

وزیر Simon Coveney TD رسماً Digital Manufacturing Ireland (DMI) را افتتاح کرد. DMI واقع در پارک فناوری ملی IDA Ireland در لیمریک، مرکز ملی تعالی است که برای حمایت از تولیدکنندگان مستقر در ایرلند، اعم از مشاغل چند ملیتی و SMEها، برای دسترسی، مشارکت و تسریع پذیرش فناوری‌های دیجیتال متحول کننده و هدایت آینده آنها طراحی شده است. رقابت پذیری.

تولید دیجیتال ایرلند (DMI) توسط دولت ایرلند از طریق IDA ایرلند پشتیبانی می شود.

مری باکلی، مدیرعامل موقت IDA و هیئت مدیره و مدیریت Digital Manufacturing Ireland به همراه اعضای جامعه تولیدی و تجاری به همراه وزیر Coveney در این رویداد حضور داشتند. DMI دارای یک فناوری منحصربفرد در قالب یک خط تولید فیزیکی و دیجیتالی کاملاً نماینده با قابلیت‌های دوقلو دیجیتال است که برای دسترسی مشتریان DMI به آخرین فناوری‌های دیجیتال، تخصص و پشتیبانی استقرار در یک محیط تولیدی در دنیای واقعی طراحی شده است. . DMI با رهبری صنعت و تامین منابع برای حل چالش‌های صنعت تولید، در تضمین انعطاف‌پذیری و رقابت‌پذیری آینده تولید مبتنی بر ایرلند مؤثر خواهد بود.

وزیر سرمایه گذاری، تجارت و اشتغال، سیمون کاونی تی دی گفت: «خوشحالم که به هیئت تولید دیجیتال ایرلند، IDA ایرلند و نمایندگان صنعت در مراسم راه اندازی امروز ملحق می شوم. DMI توسط دولت ایرلند از طریق IDA Ireland پشتیبانی می‌شود و نقشی اساسی در پیشبرد رقابت‌پذیری آینده بخش تولید و همچنین حمایت از ارائه استراتژی صنعت 4.0 ایرلند 2020-2025 ایفا خواهد کرد.

بیش از 270000 نفر در سراسر MNC و SMEs در تولید در ایرلند مشغول به کار هستند و در حال توسعه و تولید محصولات پیشرو در جهان برای عرضه جهانی هستند. با ادامه مختل شدن زنجیره‌های تامین جهان، چالش‌های رقابتی و تشدید رقابت بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری ایرلند در آینده توانایی‌های اصلی تولید خود هرگز مهم نبوده است. Digital Manufacturing Ireland از پایگاه تولیدی ایرلند برای باقی ماندن در خط مقدم تحول دیجیتال حمایت می کند و تضمین می کند که ایرلند در سطح بین المللی به عنوان دارای یک پایه صنعتی پر جنب و جوش، مشارکتی، رقابتی و دیجیتالی شناخته شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه کش یوتیوب را در هر دستگاهی پاک کنیم

“این به طور مستقیم با هدف دولت برای اطمینان از اینکه ایرلند انعطاف پذیر، رقابتی و کاملاً آماده برای پیروزی در موج بعدی سرمایه گذاری در تولید باقی می ماند، مطابقت دارد.”

مری باکلی، مدیر عامل موقت IDA ایرلند افزود: “افزایش قابلیت تولید ایرلند یک اولویت استراتژیک ملی و یک جزء اصلی دستور کار تحول در استراتژی IDA ایرلند – بهبود پیش برنده و رشد پایدار 2021-2024 است. ما چالش ها را به رسمیت می شناسیم، با صنعت همکاری می کنیم. با شرکت‌ها روبرو می‌شوند، زیرا آنها نیاز به ایجاد رقابت را با اختلالات و فرصت‌های پیرامون فناوری‌های جدید متعادل می‌کنند. DMI تضمین می‌کند که تولیدکنندگان مستقر در ایرلند به زیرساخت‌ها، فناوری و مهارت‌هایی دسترسی دارند تا به آنها کمک کند مسائل واقعی را حل کنند و شروع کنند و به پیشبرد خود ادامه دهند. سفرهای تحول دیجیتال.”

لیونل الکساندر، رئیس هیئت مدیره Digital Manufacturing Ireland اظهار داشت: «خوشحالیم که امروز رسماً تأسیسات کلاس جهانی خود را در کنار IDA ایرلند و دولت ایرلند افتتاح کردیم. بخش تولید در ایرلند، از medtech و biopharma گرفته تا غذا و نوشیدنی و مهندسی، یکی از عوامل کلیدی در انعطاف پذیری اقتصادی و موفقیت اقتصادی مداوم ایرلند است. پس از اختلال بی سابقه جهانی در 24 ماه گذشته، اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای بخش تولید ما ضروری است که فناوری ها و ابزارهای جدید را برای خدمت به نوآوری و در نهایت تمایز کسب و کار به کار گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون ANC زیر 100 پوند در بریتانیا

ما متعهد هستیم که از همه تولیدکنندگان بدون در نظر گرفتن اندازه یا سطح بلوغ فناوری آنها در مسیر تحولشان، درست در سراسر زنجیره ارزش تولیدشان، از طریق همکاری و مشارکت حمایت کنیم. ما بستری را برای آزمایش و ایجاد فناوری‌ها و موارد استفاده جدید در یک محیط صنعتی فراهم می‌کنیم، اما همچنین آموزش‌ها و قابلیت‌های لازم را در میان نیروی کار ایرلندی برای رقابت مؤثر با دیجیتالی بودن ارائه خواهیم داد.»

Digital Manufacturing Ireland همچنین یک همکاری استراتژیک جدید با شرکت فناوری های پزشکی جهانی Edwards Life Sciences برای تمرکز بر تحول دیجیتال در سراسر سایت های خود در Limerick و Clare اعلام کرده است.

اندرو والز، مدیر کل کارخانه Edwards LifeSciences در لیمریک گفت: Edwards Lifesciences مفتخر است که با Digital Manufacturing Ireland همکاری می کند تا از توسعه و ارائه برنامه تحول دیجیتال Edwards حمایت کند. ما مجموعاً روی سه ستون فناوری، تولید انسان محور و عملیات زنجیره تامین کار خواهیم کرد تا قابلیت‌های دیجیتالی عملیات و نیروی کار خود را ارتقا دهیم.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MLvZSD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *