تاسیسات ساخت کاتتر زئوس در مینه سوتا به پایان نزدیک می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

زئوس، متخصص راه حل های پلیمری، اعلام کرده است که ساخت و ساز یک مرکز تولید کاتتر در آردن هیلز، مینه سوتا تقریباً کامل شده است.

استیو پترسون، رئیس و مدیر عامل زئوس، گفت: “تاسیسات مینه سوتا به دلایل متعددی گام مهمی در گسترش جغرافیایی ما است. این ایالت سابقه طولانی در نوآوری تجهیزات پزشکی دارد و نزدیک‌تر شدن به مشتریان، از همکاری عمیق‌تر در مراحل اولیه حمایت می‌کند. طراحی و توسعه کاتتر مرحله ای. علاوه بر این، این تسهیلات به ما اجازه می دهد تا تولید کاتتر را به میزان قابل توجهی برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد جهانی مشتری و بازار افزایش دهیم.”

این مرکز سفارشی 75600 فوت مربعی که قرار است در تابستان 2023 افتتاح شود، شامل یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه پیشرفته و اتاق تمیز مجهز به جدیدترین فناوری‌ها برای طراحی، توسعه و اعتبارسنجی نمونه‌های اولیه کاتتر جدید در بهترین زمان‌های صنعتی است. همچنین قابلیت های بیشتری را برای زئوس به ارمغان می آورد، از جمله برش لیزری، فرسایش و جوشکاری.

سورش سایناث، مدیر کل بخش راه‌حل‌های کاتتر زئوس، افزود: “این تسهیلات دری را برای گسترش قابلیت‌های طراحی و ساخت کاتتر انتها به انتها، همه زیر یک سقف، باز می‌کند. این گام بزرگی برای مشتریان و صنعت ما است. همچنین نشان‌دهنده یک بلوک ساختمانی برای همکاری استراتژیک آینده بین مشتریان کاتتر و پلیمر ما است که نوآوری کاتترهای تعریف‌کننده صنعت را در آینده ممکن می‌سازد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Innovia Medical خط ابزار یکبار مصرف را در MEDICA به نمایش می گذارد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wrz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *