تایمسکو لارنگوسکوپ ویدیویی جدیدی را در عرب هلث راه اندازی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت Timesco Healthcare ویدیوی لارنگوسکوپ جدید خود را برای حمایت از لوله گذاری در بیماران با راه های هوایی دشوار در Arab Health 2023 راه اندازی خواهد کرد.

لوله گذاری داخل تراشه در ICU یک روش چالش برانگیز است و اغلب با عوارض تهدید کننده زندگی همراه است. با پیوستن به ABHI UK Pavilion، این شرکت نشان خواهد داد که چگونه سیستم لارنگوسکوپ Optima View جدید خود می تواند تجسم را بهبود بخشد، عوارض را کاهش دهد و میزان موفقیت لوله گذاری تراشه را در تنظیمات پیش بیمارستانی بهبود بخشد.

یک نمای بهینه از تارهای صوتی یک عنصر کلیدی در قادر ساختن نرخ موفقیت بالاتر لوله گذاری در اولین تلاش است. لارنگوسکوپ تصویری Optima View Timesco به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از یک دوربین با وضوح بالا و زاویه باز یکپارچه و نمایش ویدیو، خروجی با رنگ شفاف و شفاف ارائه می دهد. صفحه نمایش 3.75 اینچی LCD با چرخش 180 درجه و شیب 110 درجه، امکان مشاهده آسان و فرصتی برای آموزش راحت با چندین بیننده را فراهم می کند.

همراه با اتصال HDMI و انتقال داده از طریق USB، محدوده لارنگوسکوپ تصویری Optima View Timesco به عنوان سیستم‌های قابل استفاده مجدد یا یکبار مصرف موجود است. این شرکت همچنین طیف وسیعی از تیغه‌های لارنگوسکوپ ویدئویی Optima View Macintosh را ارائه می‌کند که هدف آن افزایش سهولت لوله‌گذاری و در عین حال کاهش خطرات ع متقاطع و حذف هزینه‌های پردازش مجدد است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر زبان صفحه کلید در مک

تایمسکو علاوه بر نمایش سیستم جدید، بیهوشی، ابزار جراحی و محدوده تشخیصی خود را نیز در نمایشگاه امسال ارائه خواهد کرد. این شرکت همچنین واحدهای نمایشی و ارائه ویدئویی در غرفه خود خواهد داشت.

اسماعیل فیاض، مدیر بین المللی Timesco Healthcare، گفت: “Timesco مفتخر است که از اولین کنفرانس در سال 1975 بارها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است و ما خوشحالیم که به حمایت از این رویداد در سال 2023 ادامه می دهیم. ما از پیوستن به این رویداد خرسندیم. ABHI UK Pavilion، جایی که ما طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت برتر خود را به نمایش خواهیم گذاشت. امسال، ما برای راه‌اندازی لارنگوسکوپ ویدیویی جدید خود، Optima View، بسیار هیجان‌زده هستیم. ما تیم فروش باتجربه خود را از Timesco و نمایندگان چند زبانه محلی خواهیم داشت تا در مورد محصولات و خدمات ما به مشتریان کمک کنند. ما مشتاقانه منتظر ایجاد ارتباطات جدید و ایجاد مشارکت های جدید در رویداد امسال هستیم.

تامین کننده NHS و بخش های خصوصی در بریتانیا، Timesco در تولید و پشتیبانی محصولات پزشکی برای متخصصان پزشکی برای بیهوشی، جراحی، پا و مراقبت های اولیه تخصص دارد.

نمایشگاه و کنگره عرب سلامت از 30 ژانویه تا 2 فوریه 2023 در مرکز همایش و نمایشگاه دبی برگزار می شود. در طول نمایشگاه Timesco در غرفه ABHI UK – سالن 2 غرفه C10 قرار خواهد گرفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا iMessage من خاموش می شود و چگونه آن را برطرف کنیم

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TkMZdv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *