تبلیغات جستجوی Google به‌زودی به‌طور خودکار با پرسش‌ها با استفاده از هوش مصنوعی مولد سازگار می‌شوند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تبلیغات جستجوی Google به‌زودی به‌طور خودکار با پرسش‌ها با استفاده از مولد سازگار می‌شوند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت امروز در رویداد Google Marketing Live اعلام کرد که گوگل قصد دارد از هوش مصنوعی مولد برای تقویت ارتباط تبلیغات جستجو بر اساس زمینه یک پرس و جو استفاده کند. سال گذشته، غول فناوری دارایی‌های ایجاد شده خودکار (ACA) را برای تبلیغات جستجو به کار برد که از محتوای صفحات فرود و تبلیغات موجود برای تولید سرفصل‌ها و توضیحات استفاده می‌کنند.

به زودی، Google ACA را با هوش مصنوعی مولد تقویت خواهد کرد تا به طور مؤثرتری تبلیغات جستجو را بر اساس زمینه یک جستجو ایجاد و تطبیق دهد. به عنوان مثال، اگر شخصی برای «مراقبت از پوست برای پوست‌های حساس خشک» جستجو کند، هوش مصنوعی می‌تواند از محتوای صفحه فرود شرکت و تبلیغات موجود برای ایجاد یک عنوان جدید استفاده کند که حتی نزدیک‌تر با پرس و جو همسو باشد، مانند «خشکی خود را آرام کنید، پوست حساس.” گوگل می گوید این به روز رسانی ارتباط تبلیغات برندها را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

برای زمینه، عناوینی که گوگل به آنها اشاره می کند همان هایی هستند که در کنار اولین پست های “حمایت مالی” که در صفحه نتایج جستجو می بینید ظاهر می شوند. این عناوین در حال حاضر بسیار استاندارد هستند و تا حدودی به درخواست جستجوی شما مرتبط هستند. در آینده، این سرفصل‌ها به‌طور خودکار متناسب با درخواست شما تغییر می‌کنند، که به این منظور کمک می‌کند تا برندها کلیک‌های بیشتری روی تبلیغات خود داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آنتی متال هوش مصنوعی را برای ریشه‌کن کردن ناکارآمدی هزینه‌های ابری به کار می‌گیرد

گوگل همچنین اعلام کرد که در حال معرفی یک تجربه مکالمه به زبان طبیعی جدید در Google Ads است که برای شروع سریع ایجاد کمپین و ساده سازی تبلیغات جستجو طراحی شده است.

تجربه مکالمه جدید گوگل برای برندها

اعتبار تصویر: گوگل

گوگل در یک پست وبلاگ توضیح داد: «به سادگی یک صفحه فرود ترجیحی از خود اضافه کنید و هوش مصنوعی Google صفحه را خلاصه می کند. سپس، کلمات کلیدی، سرفصل ها، توضیحات، تصاویر و سایر دارایی های مرتبط و موثر را برای کمپین شما ایجاد می کند. می‌توانید این پیشنهادات را قبل از استقرار بررسی و به راحتی ویرایش کنید. اکنون، می‌توانید راه خود را برای عملکرد بهتر کنید – مانند آنچه ممکن است از یک همکار بپرسید، از هوش مصنوعی گوگل ایده بگیرید.

همچنین در رویداد امروز، گوگل اعلام کرد که محصول استودیو را راه‌اندازی می‌کند، ابزار جدیدی که به بازرگانان اجازه می‌دهد به راحتی تصاویر محصول را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کنند. گوگل می‌گوید استودیو محصول به بازرگانان این امکان را می‌دهد تا تصاویر محصول را به صورت رایگان ایجاد کنند و از تصاویری که از قبل دارند، ارزش بیشتری کسب کنند. شما می توانید تصاویر جدیدی را بدون هزینه اضافی برای عکاسی جدید ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک شرکت مراقبت از پوست می‌تواند نسخه فصلی یک محصول را با درخواست تصویری از محصول «در اطراف هلو، با گیاهان گرمسیری در پس‌زمینه» برجسته کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  #NotMyAI و سایر اخبار TC

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jophuv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *