تحقیقات فناوری و تأثیر آخرین داشبورد Tento+ را برجسته می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت فناوری هدفمند، AND Technology Research، تحقیقات جدیدی را اعلام کرده است که تأثیر بالقوه هزینه و صرفه جویی در زمان آخرین نسخه داشبورد آزمایشی Tento+ خود را نشان می دهد.

Tento+ در مسیر افزایش چشمگیر بازار medtech است زیرا قرار است دستگاه‌های پزشکی بیشتری در سراسر جهان وارد خدمت شوند.

بازار تجهیزات پزشکی به طور کلی در دهه گذشته سطوح ثابتی از رشد را تجربه کرده است و پیش‌بینی می‌شود در دوره پیش‌بینی 2021 تا 2028 با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 5.4 درصد رشد کند. در حال حاضر، سازمان بهداشت جهانی گزارش می‌دهد که وجود دارد. حدود 1.5 میلیون دستگاه پزشکی در سراسر جهان، در بیش از 10000 نوع خاص تخمین زده می شود. مهم‌تر از همه، «نرم‌افزار به‌عنوان یک دستگاه پزشکی» (SaMD) اکنون نشان‌دهنده جایگاهی در بازار است که پیش‌بینی می‌شود با نرخ ترکیبی سالانه ۶۳ درصد رشد کند.

برای پاسخگویی به تقاضای تأیید نظارتی برای دستگاه‌های پزشکی جدید، AND Technology Research Tento+ را برای ساده‌سازی فرآیند با استفاده از توسعه داد.

Tento+ یک ابزار مبتنی بر الگوریتم برای کمک به راهنمایی و تسهیل شرکت‌ها در طول مسیر نظارتی است. یک فروشگاه یک مرحله ای برای شرکت هایی که به دنبال توسعه دستگاه های پزشکی هستند.

یک پایگاه دانش در Tento+ نگهداری می‌شود، که سپس توسط یک الگوریتم هوش مصنوعی برای برجسته کردن اطلاعات خاص کاربران در مورد الزامات قانونی منحصر به فرد آنها استفاده می‌شود. هنگام وارد کردن یک دستگاه پزشکی، کاربران می توانند وارد بازار هدف و نوع دستگاه شوند. پس از این، هر نامگذاری تغییر می کند و الزامات نظارتی به روز می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Nextdoor ویژگی جدید «دستیار» را با پشتیبانی از ChatGPT OpenAI راه اندازی کرد

کاربران همچنین می‌توانند بیانیه استفاده و توضیحات دستگاه را وارد کنند که همراه با پرسشنامه، الگوریتم‌های هوش مصنوعی را برای کمک به طبقه‌بندی دستگاه، ارائه استانداردهای کیفی مورد نیاز، مقامات مناسب و موارد دیگر مطلع می‌کند.

در آزمایشی اخیر بر روی پنج پروژه با استفاده از Tento+، تیم تحقیقاتی فناوری AND توانست محاسبه کند که Tento+ چه مقدار در زمان (و پول) می‌تواند یک شرکت را در هنگام کار در فرآیند تنظیم ارسال پزشکی صرفه‌جویی کند.

زمان صرف شده برای پروژه های با استفاده از Tento+:

  • 400 ساعت برای ساخت اسکریپت های تست، انجام تست ها، ایجاد گزارش های آزمایشی توسط نویسنده و سایر اسناد کلیدی برای کلاس IIb
  • 110 ساعت (پیش‌بینی شده) برای ساخت اسکریپت‌های تست، انجام تست‌ها، ساختن گزارش‌های تست توسط نویسنده برای کلاس IIa
  • 76 ساعت برای ساخت اسکریپت‌های تست، انجام تست‌ها، ایجاد گزارش‌های تست توسط نویسنده و سایر اسناد کلیدی برای کلاس I

زمان‌بندی‌های قبلی بدون Tento+

  • 550 ساعت برای ساخت اسکریپت‌های تست، انجام تست‌ها، ایجاد گزارش‌های تست توسط نویسنده و سایر مستندات کلیدی کلاس IIb
  • 120 ساعت برای ساخت اسکریپت های تست، انجام تست ها، ساخت گزارش های تست توسط نویسنده و سایر اسناد کلیدی برای کلاس I

با فرض محدوده نرخ ساعتی برای مشاوران بین 150 تا 200 پوند در ساعت، تیم تحقیقات فناوری AND 30000 پوند برای کلاس IIb و 9000 پوند برای ارسال های کلاس I پس انداز می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مطالعه تبلیغات فیس بوک 2023

دکتر نیکولا تورن، مدیر عامل ANDtr، درباره یافته‌ها گفت: «پتانسیل Tento+ حتی بیشتر از آن چیزی است که ما در ابتدا در هنگام توسعه داشبورد درک می‌کردیم. صرفه جویی در زمان و هزینه حتی بهتر از آن چیزی است که ابتدا انتظار داشتیم.

و هنگامی که تعداد نوآوری‌های جدید و هیجان‌انگیز با استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و واقعیت افزوده در بخش فناوری پزشکی را در نظر می‌گیرید، پتانسیل می‌تواند از این هم فراتر رود – مطمئناً این یک بازار کلیدی برای تماشای دهه آینده است.

«البته، مشکلی که ما مدام می‌بینیم این است که برخی از نوآوران و مهندسان در مسیریابی فرآیند مقررات چقدر تلاش می‌کنند. موانع زیادی وجود دارد، ملاحظات پیچیده زیادی وجود دارد که باعث می شود وقت و هزینه کسب و کار کاهش یابد. Tento+ برای تغییر کامل این موضوع، صرف نظر از اندازه کسب و کار یا کاربرد نوآوری، هدفمند ساخته شده است. Tento+ مدیریت کارآمد و سریع تست چابک را برای تنظیم با استفاده از تجزیه و تحلیل های مجهز به هوش مصنوعی فراهم می کند تا سفر را برای مهندسان آسان کند. من دوست دارم Tento+ را بهترین دوست جدید یک مهندس بدانم. برای هر دستگاه پزشکی، کاربر می‌تواند به راحتی به اطلاعات نظارتی مورد نیاز دسترسی داشته باشد، اطلاعات فنی را وارد و تجزیه و تحلیل کند، و به توصیه‌ها و راهنمایی‌های کمک هوش مصنوعی در مورد فرآیند نظارتی، طبقه‌بندی و موارد دیگر دسترسی داشته باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pypvrB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *